רשת הסושיה, שהביאה את בשורת הפאסט סושי לישראל, יוצאת במהלך שיווקי נרחב לייעול ושיפור שירות המשלוחים באזור תל אביב בהשקעה של 150,000 שקלים.
בעקבות המהלך, נהנית הרשת מגידול של 30% בכמות המשלוחים בחודש אחד בלבד.
המהלך כולל: רכישת צי אופנועים נוסף, מחשוב מרכז ההזמנות ופרסום במקביל להרחבת תשתית המשלוחים לשני סניפי רשת נוספים; רוטשילד ואבן גבירול (בעבר יצאו המשלוחים מסניף אבן יהודה בלבד) דבר אשר הוביל לקיצור זמני המשלוחים בכ-30%.
אסף גרינברג, מבעלי רשת הסושיה אומר: "מנסיוני, קיצור זמני המשלוח, הינו אחד הקריטריונים החשובים ביותר, בהחלטה על הזמנת משלוח אוכל ממסעדה או רשת מזון מהיר".
לרשת הסושיה, מערך call center ממוחשב, המרכז את כל ההזמנות במספר טלפון אחד (כוכבית 9969) ומנווט את ההזמנות על-פי כתובת המזמין לסניף הקרוב ביותר אליו.
מסקר אומניבוס, שערכה רשת הסושיה באמצעות מכון רותם מחקרים אסטרטגים, בקרב 500 נשאלים, עולה כי: הפרמטר השני בחשיבותו, בבחירת ספק משלוח מרשת מזון מהיר הינו מהירות הגעת המשלוח (14.6%), אחרי פרמטר הטעם עם 33.8%.
עוד עולה כי: על-אף המיתון, פרמטר המחיר נמצא במקום השלישי עם 6% בלבד ודירוג זהה התקבל בשאלה מה יגרום לך להמשיך להזמין משלוח מאותו מקום: טעם, מהירות הגעה, מחיר.