אתר הלוחות WINWIN.co.il מבית
ידיעות אחרונות עובר בימים אלו מתיחת פנים. האתר, שפתח את שעריו בשנת 2007, ועבר תהפוכות רבות משנה את פניו בצורה משמעותית.
לוגו חדש ונוצץ, זירות חדשות, גלישה מהירה וידידותית הרבה יותר, ועוד.
במסגרת הקמפיין, התקבלה ההחלטה על מהלך שונה וייחודי על-מנת להחדיר לציבור הרחב שלוח winwin מוכן לעשות "הכל" על-מנת שמפרסם המודעה ימכור את המוצר שהוא מוכר, ושהוא עצמו צריך בעצם לקבל את מרכז הבמה. לכן, כוכבי הפרסומות בקמפיין רחב ההיקף שיתפרס על פני כלל אמצעי המדיה מהכתובה ועד המשודרת, יהיו המוכרים עצמם.
מבין השינויים שבוצעו באתר: 1. האתר החדש נצבע ומתחדש בצבעוניות חדשה ובולטת של הצבעים כחול ואדום.
2. האתר החדש משיק לוגו חדש ונוצץ המביע את הרעיון שעומד מאחורי האתר ובו שני הצדדים, גם הקונה וגם המוכר מנהלים דו שיח ביניהם, ושניהם זוכים.
3. האתר שופר באופן משמעותי מבחינת מהירות הגלישה.
4. הגלישה באתר הפכה לנוחה וידידותית יותר.
5. "מבזקון" חדשות של אתר ynet מופיע בעמוד הראשי ומאפשר לגולשים להישאר מעודכנים בכל רגע ורגע.
6. "שוק הפשפשים" - המציע לגולשים "לטייל" בשוק ולראות אלפי תמונות של הפריטים הנמכרים בו.
7. "לתינוק ולילד" - זירה שלמה המיועדת להורים ומספקת להם אלפי מודעות פריטי יד שנייה בשביל הילדים הקטנים שלהם.
8. "גאדג'ט וסלולרי" - אלפי מודעות של טלפונים סלולרים וגאדג'טים מיוחדים.
9. "מחירון לוי יצחק" - המחירון הוותיק והמוכר מציע לגולשי האתר לדעת בדיוק כמה עולה רכב שהם רוצים לקנות או למכור.
10. "לבית ולגינה" - זירה בלעדית ללוח, המאפשרת לגולשים למכור ולקנות מוצרים הקשורים באבזור הבית והגינה כמו: חפצי נוי, נדנדות, וילונות, ועוד ועוד.
11. "חיפוש על גבי מפה" - באתר ישנה תכונה מיוחדת המאפשרת למחפשי דירות לחפש את הדירה מתאימה להם ברדיוס הנקבע על ידם.