מגישת תוכניות הטלוויזיה, העיתונאית והקונדיטורית קרין גורן, נבחרה להוביל, זו העונה השנייה, את קטלוג "עולם הבית" של רשת המשביר לצרכן, שיושק במהלך חודש מרס, לקראת חג הפסח.
לאור הצלחת הקטלוג אשתקד, תפיק רשת המשביר לצרכן השנה, את קטלוג חג הפסח במתכונת רחבה יותר, אשר תכלול למעלה מ-1,500 מוצרים לחג מקטגוריות שונות: כלי בית, טקסטיל, מתנות, חפצי נוי ועוד.
כמו-כן, הקטלוג יכלול תכנים מערכתיים, בתחום האירוח והמזון כדוגמת: מתכוני קינוחים שונים באדיבותה של קרין גורן המיועדים לפסח ובנוסף עצות, טיפים ורעיונות לשדרוג שולחן החג. הקטלוג יציע מבצעים, הנחות והטבות לקהל הלקוחות ולחברי מועדון קלאב 365.
הקטלוג יופץ לכמיליון בתי אב בישראל, באמצעות דיוור ישיר, אינסרט בעיתונות יומית, במגזינים וברשת המשביר לצרכן.
לדברי אודליה קפלינסקי-אורבך, סמנכ"ל השיווק של המשביר לצרכן: "שנה שעברה הפקנו קטלוג ראשון עם קרין גורן שגרף שבחים רבים הן מבחינת הביקוש העצום לכלי הבית אשר הופיעו בקטלוג והן מבחינת המתכונים המיוחדים והכשרים שקרין המליצה לחג הפסח, מה שגרם לדרישה מצד הלקוחות להדפסת קטלוגים נוספים שהפכו למגזין שימושי בכל בית בישראל".
לדבריה: "השנה הוחלט להרחיב את המתכונת ולהפיק מראש מיליון עותקים נוספים, במטרה להעניק לצרכן הישראלי עולם תוכן מלא חוויות תחת קורת גג אחת - מתכונים ייחודים להכנת מנות אחרונות כשרות, כלי בית ומתנות ועוד".
רשת המשביר לצרכן, המנוהלת על-ידי רמי שביט ואסף בן-דב, הינה רשת בתי הכל-בו היחידה בישראל. החברה מפעילה 33 סניפים ברחבי הארץ, שממוקמות על שטח כולל של כ-95,000 מ"ר. לרשת שישה תחומי פעילות מרכזיים: אופנה והלבשה, עולם הבית, קוסמטיקה, הלבשה תחתונה, זכיינות.