סדרה האינטרנטית החדשה של מותג האופנה - TWENTYFOURSEVEN, תצולם בניו-יורק בחודש מאי. הסדרה האינטרנטית נאמדת בעלות של 1.5 מיליון שקלים.
במסגרת הפעילות, יערוך המותג סדרת אודישנים ברחבי הארץ, בהם ישתתפו בנות המעוניינות לככב בתוכנית ריאליטי חדשה אשר תצולם בניו-יורק ותשודר באינטרנט.
במהלך האודישנים, ייבחרו מספר בנות אשר יוצגו לקהילת המותג בפייסבוק ומתוכן תבחר קהילת המותג ארבע בנות אשר יזכו להשתתף בתוכנית הריאליטי.
התוכנית תצולם במשך שבוע בניו-יורק (24/7), כאשר בכל יום יקבלו הבנות משימה אטרקטיבית הקשורה לעולמות האופנה ולאתרים ייחודיים בעיר.
המשימה תצולם ותועלה לפייסבוק מדי יום, ובנוסף ידווחו הבנות על מה שעובר עליהן במשך היום על-ידי עידכון הסטטוס בפייסבוק, העלאת קטעי וידיאו קצרים, שליחת תמונות ועוד. הפעילות כולה תתרחש ברשת ותושפע מהצבעת ותגובות קהל הגולשות.
הבחורה שתזכה לאהדה הרבה ביותר בקרב קהילת המותג תזכה בפרס נכסף נוסף וגם בקרב הקהילה יוגרלו פרסים אטרקטיביים בין המשתתפות.
המותג TWENTYFOURSEVEN חרת על דגלו מראשית דרכו חדשנות ושיתוף תמידי של הקהילה הסובבת אותו, ובתמורה לכך, מחזירה לו הקהילה בשיתוף, תקשורת אמיתית ופידבקים בלתי-אמצעיים.
אריה שיבר סמנכ"ל השיווק: "TWENTYFOURSEVEN הוא מותג שיודע לדבר עם הקהילה שלו בשפתה. חשוב לנו לשתף את הבנות ולערב אותן בכל צעד שהמותג עושה ומכאן נובעת האהבה הגדולה שהבנות מרעיפות עלינו בחנויות הרשת ובפייסבוק".
בימים אלו עלה האתר החדש של TWENTYFOURSEVEN גם הוא במסגרת שיתוף הפעולה השנתי של החברה עם THE BOX.
מורן סער, מנהלת הפרסום ב-THE BOX: "אחד העקרונות המנחים אותנו, הוא ליצור עבור לקוחותינו תוכן משמעותי ומקורי. מטרת הקמפיין הינה להגביר את המודעות והחשיפה ל-TWENTYFOURSEVEN, והיא תושג באמצעות תוכן שיצרו הבנות לקוחות המותג בכל שלבי הקמפיין, הן בזכות יכולתן להיבחר ולהיות אחת מהמשתתפות בסדרה והן בזכות יכולתן להיות שותפות מלאות למתרחש ומשפיעות עליו דרך הקהילה בפייסבוק".
מותג האופנה Twentyfourseven הוקם בשנת 2007 על-ידי חברת רנואר. מדובר במותג אופנה חדש הפונה לדור ה-Y: קבוצת גיל המתאפיינת בקצב חיים מהיר ואינטנסיבי מסביב לשעון, שגדלה בסביבת האינטרנט, מתעדכנת ומעורבת on line בכל המתרחש. המותג הושק בתחילת 2007 בד-בבד נפתחו בארץ כ-23 סניפים חדשים וחנות קונספט בקפריסין.