|
המתחם החדש [צילום: בן ברק]
|
|
|
|
|
רשת דפנה לוינסון HDL, פותחת בשבוע הקרוב את מתחם האופנה החדש: "דפנה לוינסון HDL סטודיו לייף סטייל" בתל אביב, בהשקעה המוערכת בכ-12 מיליון שקלים.
המתחם ישתרע על פני כ-650 מ"ר ויציע חווית קנייה ייחודית לנשים הכוללת: חנות דגל, בית קפה, שירותי ייעוץ תדמית, סדנאות וסטיילינג, מתחם כלות ועוד. המקום יציע מפגש אישי המתואם מראש עם יועצת תדמית בכירה מבית דפנה לוינסון HDL אשר תעניק ללקוחה ייעוץ והתאמה למבנה הגוף והפנים שלה, תוך התייחסות לגזרות הבגד, להרכב הבד, לצבעים ובניית מערכות לבוש.
במקום ייפתח בנוסף גם סניף של רשת מעצבי השיער מישל מרסייה, אשר יציע ללקוחות המתחם תספורות, טיפולי שיער, צביעה ועיצוב תסרוקות.
כמו-כן, כלות אשר ירצו לקבל מראה מושלם תחת קורת גג אחת, יוכלו ליהנות ממתחם הכלות החדש בסטודיו הכולל מחלקה שלמה של שמלות כלה, מגוון רחב של אביזרים נלווים כגון: שרשראות, הינומות, חגורות, קשתות ועיצוב תסרוקות של מעצבי השיער של מישל מרסייה, תוך יחס אישי לכל כלה.
הסטודיו יהיה פתוח הן ללקוחות המעוניינות להגיע באופן פרטני והן לקבוצות יעד המשלבות את פעילות המתחם יחד עם הרצאות ממיטב המרצים ובמגוון נושאים.
הבניין שעל חורבותיו המתחם, ברחוב אלפסי 1 בתל אביב, נרכש על-ידי הרשת, תמורת 6 מיליון שקלים. הרשת השקיעה בעיצוב ובניית המתחם החדש כ-12 מיליון שקלים. המתחם משתרע על שלוש קומות, כאשר משרדי החברה הועתקו אף הם למתחם החדש.
לדברי צביקה לוינסון, מבעלי רשת דפנה לוינסון HDL: "הרעיון העומד מאחורי המתחם החדש הוא להציע לנשים מרחבי הארץ חווית קנייה ייחודית, המשלבת ארוחת בוקר מפנקת, שירותי סטיילינג וייעוץ, שיעניקו לקונה חבילת קניה מושלמת". לדבריו: "רחוב אלפסי, בו ממוקמת גם גלריית קסטיאל, הוא מתחם בעל פוטנציאל צמיחה והתעוררות, אנו צופים שבשנים הקרובות יהפוך האזור ל'סוהו' של תל אביב".
עוד מסר לוינסון: "כניסתן של רשתות האופנה הבינלאומיות חייבה את רשתות האופנה הישראליות להיות יצירתיות ולהיערך בהתאם".
לדבריו: "המתחם החדש יכלול מועדון לקוחות מיוחד, ויערוך פעילויות כמו: מכירות בגדי מעצבים צעירים, תערוכות ציורים ופסלים, הרצאות בנושאים שונים דוגמת: תרבות, אופנה, תזונה, ספורט ועוד".
להערכת צביקה לוינסון, המתחם החדש יגלגל בחודש כחצי מיליון שקלים.
מישל מרסייה, הבעלים של קבוצת מישל מרסייה, מסר כי: "אני שמח להצטרף למערך הפעילות באזור המתחדש. החיבור של עיצוב שיער ואופנה הוא טבעי ואמיתי. לוינסון מובילה יוזמה חדשנית בישראל אשר הוכחה כמוצלחת גם בערים גדולות ומרכזיות ברחבי העולם. מעצבי השיער במתחם יישרו קו עם תרבות האזור כולו ויובילו אופנת שיער ישראלית עדכנית ומרעננת".
רשת דפנה לוינסון נמצאת בבעלות דפנה וצביקה לוינסון. הרשת מונה 20 סניפים ברחבי הארץ ומגלגלת מחזור מכירות של 24 מיליון שקלים בשנה.