קמפיין המשך לפרסיל ג'ל - ג'ל לכביסה במכונה בכיכובה של מרגול יעלה בטלוויזיה בימים הקרובים. עלות הקמפיין, שסיסמתו: "הדור הבא של אבקות הכביסה הוא בכלל ג'ל", מוערכת בארבעה מיליון שקלים.
קמפיין זה בא בהמשך לסדרת קמפיינים בטלוויזיה ולפרסום רחב היקף לקידום פרסיל ג'ל והוא יעלה בערוצים 2,10 ו-24, באמצעות משרד הפרסום זרמון גולדמן DDB. את הקמפיין תוביל מרגלית צנעני, שנבחרה ללוות את הקו הפרסומי של המותג פרסיל ג'ל בשנת 2010.
סרטון הקמפיין מציג את מרגול בז'רגון הייחודי הישיר המזוהה עימה, כשהיא מדברת על החסרונות של אבקת הכביסה, לעומת פרסיל ג'ל החדשני וקלות השימוש בו.
גל שולמן, סמנכ"ל השיווק של הנקל סוד, מציין כי סדרת הקמפיינים למותג, בכיכובה של מרגול, תרמה לביסוס מעמדו כמותג צומח ומוביל בקטגוריית המוצרים לכביסה. עוד מוסיף שולמן, כי הגישה האמיתית והישירה של מרגול משתלבת עם ערכי המותג ומעניקה לו גוון חדשני התואם את החדשנות שהוא מציע בעולם הכביסה.
פרסיל ג'ל הינו ג'ל מרוכז לכביסה במכונה, פרי פיתוח מעבדות הנקל, המאופיין בפורמולה ייחודית המכילה ריכוז גבוה של חומרים פעילים.
קרדיטים: מנהל קריאייטיב - טל מנור; קופירייטרית - אפרת עבודי; סופרווייזר - אילן פדר; תקציבאית - חן בן ישי; מנהלת מחלקת פלנינג - אליאן אלקון; משנה למנכ"ל - גיא וינברגר.