יקבי בנימינה משיקים בדף הפייסבוק אפליקציה ייחודית ובלעדית, המאפשרת לכל חבר בדף הפייסבוק של היקב - לטעת גפן משלו. האפליקציה שפותחה על-ידי רבי אינטראקטיב נוצרה מתוך כוונה לחזק את הקשר שבין הקהל חובב היין לתעשיה וליצור תחושת מעורבות בקרב חברי היקב בדף הפייסבוק. הפעולה הפשוטה והחינמית של שימוש באפליקציה, נוטעת גפן מסוג קברנה סוביניון בכרם מירב שבגלבוע. הגפנים שיינטעו באמצעות אפליקציית הפייסבוק, עתידים להיבצר בסוף קיץ 2011 ויבוקבקו למגוון יינות יקבי בנימינה. בסיום ה"נטיעה" מקבל הגולש תעודה - אותה הוא יכול גם להדפיס.
דף הפייסבוק של יקבי בנימינה הושק בסוף אוגוסט והוא מציע לידידי היקב ואוהבי היין הזדמנות ליצור קשר בלתי-אמצעי עם אנשי המקצוע בענף. הגולשים מוזמנים להתעדכן בנעשה ביקב, לקבל עידכונים ישירים על מצב הכרמים, על מהלך הבציר, על ביקבוק ועל טעימות חבית המתקיימות תדיר ביקב. עוד, יוכלו חברי דף הפייסבוק של יקבי בנימינה לקיים שיח פתוח עם אנשי היקב: כורמים, ייננים ואנשי השיווק. המלצות יין וקולינריה, טיפים ופוסטים אישיים יעלו בדף באופן קבוע, וכן קישורים וסריקות של אייטמים תקשורתיים בהם הופיעו היקב ויינותיו. אירועים המתקיימים ביקב, פעילויות במרכז המבקרים ופוסטים שבועיים שיכתבו על-ידי אנשי היקב - יופיעו בעמוד הפייסבוק ויציעו לגולשים אפשרות להגיב ולשאול שאלות.
דף הפייסבוק של יקבי בנימינה עתיד גם להציע תחרויות וחידונים נושאי פרסים לכלל חבריו וכן להעניק הטבות מיוחדות.
יקבי בנימינה, המבצעים מהלכי התרחבות ושיווק חדשניים כל העת, מקדמים את הקשר שבין העשייה החקלאית, התעשייתית והשיווקית של היקב, אל העולם המקוון. תמנע שטרית - סמנכ"ל שיווק ומכירות רואה בפתיחת דף הפייסבוק מהלך מעודכן ונכון, שיגדיל את טווח הפעילות של יקבי בנימינה במימדים שונים: "המהלך נוצר מתוך הבנה כי שימושי האינטרנט השונים יכולים למנף את הפעילות בנקודות המכירה מצד אחד ולתמוך שיווקית ותדמיתית במותג בנימינה וברצון שלנו להגיע לכל צרכן פוטנציאלי, גם בעולם הוירטואלי".
לדף הפייסבוק של יקבי בנימינה הקש:
www.facebook.com/BinyaminaWines.