|
מתוך קמפיין חברת "סניקרס" [צילום: סניקרס]
|
|
|
|
|
חברת סידס, רק הטוב ביותר, יבואנית חטיפי Mars לישראל, עולה בקמפיין טלוויזיה בשילוב אינטרנט, לחטיף "סניקרס"
(Snickers), תחת הסלוגן "אתה לא אתה כשאתה רעב" ("You are not you when you are hungry "). מדובר בקמפיין הגדול ביותר של המותג בישראל, בתקציב של 2,500,000 ₪.
הקמפיין יעלה ב-12 לספטמבר בטלוויזיה ובאינטרנט, בהשתתפות השחקנית האמריקאית בטי ווייט. הקמפיין ישלב נראות בנקודות המכירה ובתחנות הרכבת יוקרן הסרט בגרסת תלת מימד !.
הקמפיין ייתמך במבצעים אטרקטיביים בכל נקודת המכירה.
לדברי גל סידס, סמנ"כלית השיווק של חברת 'סידס': "עליית הקמפיין הינה חלק מהאסטרטגיה השיווקית של חברת מרס העולמית, אשר החליטה להשקיע במותג בישראל, בעקבות עליית המכירות בשנה האחרונה ".
"סניקרס" הינו חטיף שוקולד חלב ובוטנים קלויים במילוי חמאת בוטנים וקרמל מבית Mars הנחשב לחטיף המוכר ביותר בעולם. חברת סידס - רק הטוב ביותר יבואנית ומשווקת מוצרי מזון איכותיים מכל העולם, ביניהם: חטיפי שוקולד מרס, שוקולד לינדט, עוגיות באלסן, ג'לי בלי ועוד.
www.sides.co.il