משרד הפרסום "למל כהן פרסום אקטיבי" זכה בתקציב של חברת התחבורה הציבורית הפרטית "מטרופולין", בשווי של כ-750,000 ש"ח.
מדובר בקמפיין שיפנה לציבור הרחב ויעלה את המודעות לשימוש בתחבורה ציבורית בקווי "מטרופולין" באיזור השרון.
"מטרופולין" מפעילה כיום מעל 250 אוטובוסים באשכול השרון ובאשכול הדרומי, ועתידה לקלוט כ-110 אוטובוסים עירוניים נוספים, בהשקעה של כ-120 מיליון ש"ח. אשר יחלו לפעול בינואר 2011.
במסגרת הקמפיין, "מטרופולין" תדגיש את יתרונות השימוש בתחבורה הציבורית, ויצירת חווית הנוסע הכוללת גלישה באינטרנט אלחוטי (במרבית האוטובוסים), שירותי ON TIME, נוחות הנסיעה בשילוב מערכות בטיחות מתקדמות ועוד.
אילן קרני, מנכ"ל "מטרופולין" : "מטרת הקמפיין הינה להדגיש את יתרונות השימוש בתחבורה הציבורית בהיבט הנוחות, הזמינות, העלות, הבטיחות ואיכות החיים לתושבי השרון ולהעלאת מודעותם לכך שתחבורה ציבורית כיום הינה מתקדמת ואיכותית יותר מזו שהם מכירים".