בעקבות העובדה שב-9 הימים שלפני ט' באב הציבור החרדי, דתי והמסורתי לא אוכל מוצרי בשר יש גידול של 40% במכירת שימורי טונה.
עודד גרוס, מנכ"ל משותף בחברת "סטארקיסט" מציין, שהחברה מכרה בימים אלו לרשתות השיווק כ-600,000 שימורי טונה, גידול של 42% לעומת ממוצע המכירות החודשי של החברה.
בעקבות העובדה שב-9 הימים לפני ט' באב הציבור החרדי, דתי וחלק גדול גם מהציבור המסורתי לא אוכל מוצרי בשר, יש גידול ברשתות של כ-40% במכירת שימורי טונה. עודד גרוס ומיכאל מיטלמן, מנכ"לים משותפים בחברת "סטארקיסט" שהינה החברה הגדולה בישראל המשווקת שימורי טונה מציינים שהחברה מכרה בשבועיים האחרונים לרשתות השיווק שהתארגנו לקראת הביקוש הגובר לשימורי טונה ב-9 הימים שלפני ט' באב.
בתקופה הבאה מבחינה הילכתית ישנו איסור על אכילת מוצרי בשר ומכרה בשבועיים האחרונים כ-600,000 שימורי טונה בגדלים שונים. זהו גידול של 42% לעומת ממוצע המכירות החודשי של החב'. הגידול הגדול ביותר במכירות הינו באזורים המאוכלסים ע"י ציבור חרדי- דתי כגון ירושלים, בני ברק, אשדוד ועוד.
בסה"כ היקף המכירות של שימורי הטונה של מתוצרת "סטארקיסט" לרשתות בתקופה זו הינו כ-2.5 מיליון ש"ח. סה"כ מכירות של טונה בחודש ממוצע הינן כ-10 מיליון ש"ח. מר גרוס מציין עוד שהחב' משווקת גם סדרה של שימורי טונה עם תעודות בד"צ בלמעלה מ-700 נקודות מכירה במגזר החרדי בכל רחבי הארץ.