רשת מלונות
ישרוטל הכריזה היום על 'אדלר-חומסקי' כמשרד הפרסום החדש עמו תעבוד.
ההחלטה נעשתה בתום מכרז שקיימה החברה בחודשים האחרונים לבחירת משרד פרסום חדש, שכלל מצגות טלוויזיה, פרינט וניו-מדיה.
במהלך כ-20 השנים האחרונות עבדה הרשת עם משרד JWT ישראל.
"אנו מאופיינים כרשת מובילה, איכותית, חדשנית ועדכנית, איכותית; והחלטנו שאדלר-חומסקי הוא משרד הפרסום שישקף ערכים ומאפיינים אלו בצורה הטובה ביותר", מסר ליאור רביב, מנכ"ל חברת ישרוטל.
תקציב הפרסום של ישרוטל בשנת 2011 עמד על כ-10 מיליון ש"ח, וכלל פרסום בטלוויזיה, בעיתונות, באינטרנט וברדיו.
"התוכנית השיווקית שלנו לשנה הקרובה צפויה להתמקד ב-3 מוקדים עיקריים. האחד, מותג מלונות היוקרה של הרשת, Isrotel Exclusive Collection, עליו נמנים כיום מלונות: רויאל ביץ' אילת, בראשית במצפה רמון ואחוזת יערות הכרמל; ואליו צפויים להצטרף ברבעון הראשון של 2013 מלונות רויאל ביץ' ת"א ומלון הספא בקריית ענבים (שם זמני). השני, מותג "עולם החוויות של ישרוטל", במסגרתו כל אחד מבתי המלון של הרשת, שאינו נמנה על מלונות היוקרה, נמצא תחת אחד מ-4 קונספטים חווייתיים: החוויה המשפחתית, החוויה השלווה, החוויה הספורטיבית והחוויה האורבנית - כל נופש יכול למצוא בישרוטל את המלון המספק לו את החוויה שהוא חפץ בה. והשלישי, פתיחה מחודשת של מלון ישרוטל ספורט קלאב באילת ושל ישרוטל גנים בים המלח, בשדרוגם מושקעים בימים אלה כ-60 מיליון ש"ח", הוסיף ליאור רביב.
בניהולה ובבעלותה המלאה או החלקית של רשת מלונות ישרוטל, הניצבת היום בחזית ענף התיירות בישראל, 15 בתי מלון, בכל רחבי הארץ: 'רויאל ביץ' אילת', 'ישרוטל הנסיכה', 'ישרוטל המלך שלמה', 'ישרוטל ספורט קלאב', 'ישרוטל לגונה הכל כלול', 'ישרוטל ריביירה קלאב', 'ישרוטל אגמים', 'ישרוטל רויאל גארדן', 'ישרוטל ים סוף', 'ישרוטל ים המלח', 'ישרוטל גנים ים המלח', 'בראשית', 'ישרוטל פונדק רמון', 'ישרוטל טאואר ת"א' ו'אחוזת יערות הכרמל'. לרשת ישרוטל 3,747 חדרים בכל בתי המלון שלה, לא כולל 2 המלונות שיפתחו ב-2013.