|
בובות פרימור כוכבות הקמפיין [עמית שטראוס]
|
|
|
|
|
חברת "גניר", יצרנית מותג המיצים "פרימור" (בבעלות גן שמואל, קיבוץ גת, בית ניר ושטראוס), מעלה קמפיין פרסום חדש, באמצעות משרד הפרסום יהושע/TBWA, בכיכובם של הבובות האהובות שכיכבו בקמפיין הראשון שפתח את סדרת הפרסומות "זה לא אנחנו זה התפוזים", המלווה את חברת המיצים והמשקאות משנת 2006 וזה אשר גרף פרסים יוקרתיים רבים. הפעם יבצעו הבובות את השיר המוכר "בלבלי אותו" בטוויסט היתולי: הם ישירו אותו ביידיש! הפרסומת החדשה תשודר בתוכניות הפריים טיים בערוצים 2 ו- 10 , 24 ובאינטרנט. היקף ההשקעה בקמפיין נאמד בכ-2.5 מיליון ש"ח.
כמו בפרסומות הקודמות, גם הפעם דבקה פרימור במסר הייחודי שלה למומחיותה בסחיטת מיצים וככזאת, התפוזים עושים את העבודה ועובדי פרימור לא מתערבים.... כמומחית, התפוזים עושים את העבודה ולכן לעובדים יש הרבה זמן פנוי. כמו בסרטים הקודמים בהם עובדי המפעל רקדו, שרו, נגנו על מפוחיות- הפעם הם חוזרים לשחק עם הבובות האהובות, כוכבי הפרסומת המוכרות , ומבצעים את השיר המוכר "בלבלי אותו (של הזמר קובי פרץ), לא פחות מאשר בשפה היידיש. קסם של יצירה!
לדברי יורם אפרתי, מנהל השוק המקומי בחברת "גניר", "במרוצת השנים, בכל פעם שהעלינו קמפיין חדש, נשאלנו על הבובות, שמעולם לא איבדו את קסמן ונחשבו תמיד למוכרות ולמזוהות איתנו ביותר, והתבקשנו להחזירן למסך. אנו שמחים שההזדמנות נקראה בדרכנו וזהו תענוג לראותן שוב".