תקציבי הפרסום ויחסי הציבור של EFIX ל-UNIK
קמפיין חדש: EFIX - המקצוענים שלך בשוק המט"ח.
EFIX, חדר העסקאות הפרטי הגדול והמוביל בישראל, בחר במשרד הפרסום ויחסי הציבור UNIK, לטפל בתקציב הפרסום ויחסי הציבור של החברה.
משרד הפרסום UNIK נבחר מבין 3 משרדים שהתמודדו על תקציב הפרסום החברה, העומד על כ-300 אלף דולר בשנה. עד כה טופל תקציב הפרסום באופן עצמאי בחברה.
אסף שיינברג, סמנכ"ל השיווק של EFIX מסר כי הקריטריונים לבחירת משרד הפרסום היו: הפגנת יכולות מקצועיות וקריאטיביות, הבנת האופי המיוחד של החברה כן הצוות המקצועי.
היום (יום רביעי, 7.1.04) עולה קמפיין אינטרנט חדש תחת הכותרת: "EFIX - המקצוענים שלך בשוק המט"ח". הקמפיין, בהשראת הסרט "כלבי אשמורת" יימשך כחודש.
בבאנרים העולים בימים אלה באינטרנט צולמו חמישה עובדים מתוך הצוות המוביל של החברה, וזאת כדי להדגיש את העובדה כי החברה שמה דגש על מקצוענות ויחס אישי.
במקביל, עולה קמפיין באנרים בהיקף של כ-100 אלף דולר, בשידורי הכדורגל בערוץ 10. קרדיטים: משרד פרסום: מיוז, מפיקה: שירלי שיינברג
EFIX הינה חברה פרטית מובילה, שהוקמה בשנת 1996 על-ידי יוצאי המערכת הבנקאית, בעלי ניסיון עשיר במסחר במט"ח. החברה מפעילה חדר עסקות למסחר בשערי חליפין ומספקת ללקוחותיה מידע שוטף ועדכני לגבי המתרחש בשווקי המט"ח הבינ"ל 24 שעות ביממה.
קרדיטים :
משרד הפרסום: UNIK
מנהל קריאיטיב: לימור גולן
סופרוויזר: סופיה נימלשטיין
תקציבאי: זאב קלנג
צלם: משה שי