קמפיין פסח וקיץ 2004 לרשת "מגה ספורט"
אילנית אבי גיא, סמנכ"ל השיווק והסחר של רשת "מגה ספורט", הודיעה היום כי רשת "מגה ספורט" יוצאת בקמפיין פרסומי לקראת הפסח וקיץ 2004.
היקף ההשקעה בקמפיין כ-440,000 דולר.
קמפיין פסח יכולל קטלוג מהודר, מודעות צבע בעיתונות הארצית, ובנוסף קמפיין ברדיו האזורי בפריסה ארצית, הקמפיין הופק בשיתוף משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, הקמפיין יעלה לאוויר החל מ 25.3 ועד 14.4.
במסגרת הקמפיין, יופצו 1,100,000 עותקים של הקטלוג בעיתונות היומית ובחנויות הרשת, כמו כן, מסע הפרסום ילווה במודעות צבע בעיתונות היומית הארצית, ברדיו האזורי, ובפעילות קד"מ ענפה בסניפים.
אסטרטגיה פרסומית: טיפול במגוון ע"י הצגת מגוון גדול מאוד של מוצרים ובמגוון רחב מאוד של קטגוריות. טיפול באופנתיות ע"י הצגת קולקציה מרהיבה המהווה את הצעקה האחרונה באופנת הספורט וטיפול בתפיסת המחיר - על-ידי הצעת המחיר המשתלם ביותר ונתינת ערכים מוספים best value for money(כגון טיפים מקצועיים וכלליים)
על הקטלוג לפסח ועונת הקיץ של רשת "מגה ספורט":
הקטלוג הופק בשיתוף באומן בר ריבנאי והוא מדגיש את מובילותה של "מגה ספורט" בכל הנוגע למוצרי ואופנת ספורט ותרבות הפנאי. הקטלוג מודפס על נייר איכותי והוא יופץ בכ-1,000,000 עותקים באמצעות העיתונות היומית, בחנויות הרשת ובחדרי כושר. הקטלוג מזמין את הלקוחות ליהנות מהקולקצית הביגוד החדשה, ממוצרי הספורט המהווים את החידושים האחרונים בענף והכל במחירים הכי משתלמים.
מי עומד מאחורי הקמפיין?
משרד הפרסום: באומן בר ריבנאי, סופרוייזר: עינת יונגר תקציבאי: לינור קרן ארטדיירקטור: אורן עמירן, קופירייטר: ניב חורש, מנהל קריאייטיב: יאיר זיסר ,
פלנינג: יעל ברזם וליבי כץ, מנהל לקוחות: גדי חייט.