רשת "סטוק קפה" מפתחת את תחום הטקסטיל לבית תחת שם המותג "סטוק קפה" ופותחת בכל סניפי הרשת מחלקות מתמחות
בקונספט "חנות בתוך חנות"
בפתיחת המחלקות המתמחות והשקת מותג הטקסטיל "סטוק קפה" משקיעה הרשת כ-1.6 מיליון שקל.
רשת "סטוק קפה" המתמחה בעיצוב הבית, מציעה מגוון רחב ביותר של מתנות, כלי בית, חפצי נוי, טקסטיל וריהוט משלים המיובא מהמזרח הרחוק בסגנון אתני, מפתחת את תחום הטקסטיל לבית ומשיקה מותג טקסטיל תחת שם המותג "סטוק קפה".
יובל אשכנזי, מנכ"ל ובעלים של רשת "סטוק קפה": "החלטנו לפתח את תחום הטקסטיל לאחר שזיהינו פוטנציאל ענק וצורך אמיתי במענה איכותי וכולל בנישת הטקסטיל לבית. צרכנים רבים מוצאים את עצמם מתרוצצים מחנות לחנות על מנת להשלים את עיצוב הטקסטיל לבית. אנחנו החלטנו לרכז את הכל במחלקה המתמחה למתן פתרון כולל ומושלם שיענה על כל דרישות הלקוח - החל מבחירת הבדים, דרך התאמה אישית לטעם ולצרכי הבית וכלה באביזרים נלווים".
מותג הטקסטיל "סטוק קפה" יציג שני "ליינים": ליין יוקרתי לצד ליין עממי במחירים אטרקטיביים. שתי הקולקציות יכללו פתרונות טקסטיל לכל הבית, החל בחדרי השינה - כלי מיטה (מצעים, כריות, שמיכות, כיסויי מיטה ועוד) דרך חדר האורחים - מפות, כריות מושב, כריות נוי וכלה בחדר האמבטיה - שטיחונים, כיסויים לאסלה ועוד.
דגש מיוחד יושם על תחום הוילונות - ברשת יוצע ללקוח מגוון רחב של וילונות מוכנים במבחר סגנונות ודוגמאות. בנוסף, הרשת תציע שרות מיוחד של מעצבי וילונות (דקורטורים) מקצועיים, אשר יגיעו לבית הלקוח להתאמה אישית. לצד מבחר הוילונות יינתן גם מענה בתחום ה"אקססוריז" לוילונות - מוטות מעוצבים, לולאות, גדילים ועוד.
מחלקות הטקסטיל ב"סטוק קפה" יפתחו בכל סניפי הרשת, תחת הקונספט של "חנות בתוך חנות" ויבודלו משאר החנות על מנת לתת את המענה המושלם והמקצועי ביותר ללקוחות הרשת.
רשת "סטוק קפה" מציגה קונספט ייחודי של חנות לעיצוב הבית בשילוב בית קפה ומציעה ללקוחות חוויה אחרת המשלבת בילוי וקניה, המבדלת את הרשת מחנויות ורשתות לעיצוב הבית ומבתי הקפה.
רשת "סטוק קפה" מונה כיום 6 סניפים ברחבי הארץ: קריות והצפון, חיפה, נתניה, הוד השרון, פתח תקווה וצומת בילו. בקרוב יפתח סניף דגל חדש במתחם התעשייה והבילוי בהרצלייה פיתוח.