|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
סוכנות ראש
עריכת הסכמי ממון: השלבים המומלצים בדרך להסכם מוצלח
קבוצת ירדן
כל מה שרצית לדעת על שירותי אינסטלציה

השקת מותג הטיפוח לגבר "אדם"

- הודעה מטעם "אדם"
23/05/2004  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: אירית מור, יחסי-ציבור  |    |  בר תקשורת

לרגל השקת מותג הטיפוח לגבר "אדם" יעלה קמפיין טלוויזיה בכיכובו של הדוגמן הבינלאומי איתי אטיאס בהשקעה כוללת של כ-2.5 מליון ש"ח.

מותג הגברים המוביל "אדם" המתמחה בסדרות מוצרים לטפוח הגבר, מתרחב ומוציא לשוק קו טיפוח חדש, תחת השם NEW ADAM הכולל 3 ניחוחות גבריים חדשים, בהיקף השקעה כולל של כ-2.5 מליון ש"ח, במטרה לשמור על מובילות ולתפוס נתח שוק משמעותי אף יותר, משוק מוצרי הבישום והטיפוח לגבר.

השקת NEW ADAM לשוק, תלווה בקמפיין רחב היקף וכולל סרטון פרסומת בטלוויזיה, בהשתתפות הדוגמן הבינלאומי איתי אטיאס, מסע קד"מ והתנסות בנקודות המכירה.

לדברי איריס שטרסמן מנהלת שיווק "אדם": מדובר במהלך אסטרטגי שנועד לענות על הגידול בביקוש בשוק מוצרי הטיפוח הגבריים לאור העלייה במודעות הגבר הישראלי לטיפוח, ובצורך לחדש בתחום הנחשב לבעל זיקה חזקה לטרנדים ואופנות המתחלפות לעיתים קרובות".

לדבריה: "מחקרים וסקרים בקרב קהל היעד - גברים ישראלים בעלי מודעות לטיפוח, העלו כי בשוק בישום הגברים המבוזר חל גידול ממשי בקטגוריית המסטיג', המציעה מוצרי טיפוח, באיכות מוצרי הפרסטיג' אך במחירי המדרגה העליונה של מוצרי המס מרקט, קיים פוטנציאל גדול וצמיחה למותג מוכר כ"אדם", התופס כבר כיום מעל ל-10% משוק מוצרי הטיפוח לגבר.

עוד הוסיפה שטרסמן כי: "מהלך הרחבת מגוון המוצרים וליווי המהלך בקמפיין, יביאו לחשיפת המותג לקהל אוהד, נאמן וקיים, כמו גם, לקהל יעד פוטנציאלי חדש, המחפש פתרונות איכותיים בתחום הטיפוח הגברי".

סדרת NEW ADAM החדשה הכוללת: א.ד. טואלט, אפטר שייב, קרם לחות לאחר הגילוח (גם לעור רגיש), דאו' ספריי ודאו' סטיק.

הסדרה מגישה, לשלושה אבי טיפוס שאופיינו במחקר - שלושה כיווני ריחות גבריים, המייצגים סגנון חיים שונה, הבא לידי ביטוי באופי הניחוח וצבעוניות הסדרה:

SILVER STERLING - מייצגת את הגבר העכשווי הספורטיבי.
PURE PLATINUM - מייצגת את הגבר הסקסי והחושני.
GOLD SOLID - מייצגת את הגבר האלגנטי והמודרני.

לדברי רענן חמד מפתח הסדרה: "סדרת "אדם" החדשה, נותנת מענה מושלם לגבר, השואף מחד להגדיר עצמו באמצעות מותגים מובילים, ומאידך נדרש לקניה איכותית וחכמה. ממחקרים שערכנו בשלבי הפיתוח, גילינו צורך בקרב קהל היעד לסדרה המאופיינת בריחות גבריים מובהקים, ותציע קו טיפוח שלם- א.ד.ט, אפטר שייב, לחות לאחר גילוח ודאודורנט תחת המותג הידוע "אדם".

המהלך ילווה במסע פרסום רחב, בהיקף השקעה של כ- 450 אלף דולר, הכולל: סרטון פרסומת בטלוויזיה, בהשתתפות הדוגמן איתי אטיאס, שנבחר מבין עשרות דוגמנים בינלאומיים, לשקף את הערכים האופנתיים של המותג. הסרטון מעביר מסרים על הגבר העכשווי לאחר הרחצה, כאשר כל התזה של אפטר שייב מעלה זיכרונות חושניים... ומעוררת בו צפייה להשפעת הניחוח על בת זוגו.

הסרטון ישודר בערוצים 22 ו-10, תחת הסלוגן: NEW ADAM - POWER OF PASSION החותם את התחושה העוצמתית והנוכחות הכריזמטית המלווה את הצופה.

כמו כן, ילווה המהלך בפעילות קד"מ ונראות בנקודות המכירה ברחבי הארץ, הכוללת: הצבת סטנדים ממותגים דיול ברשתות השיווק והפארמים והצעת התנסות בניחוחות החדשים.

על שוק טיפוח הגבר

שוק הבישום (נשים וגברים) בישראל מגלגל כ-500 מיליון ש"ח, מתוכו מגלגל שוק הבישום הגברי כ-200 מיליון שקל, המהווה כ-45% משוק הבישום. השוק מפותח ורב מותגי, ללא דומיננטיות למותגים מובילים, עם נתח שוק של 7% - 6% למספר מועט של המובילים. השוק נמצא במגמת גידול של 5% בשנה.

שוק בישום הגברים מחולק ל-60% בישום יוקרתי ו-40% בישום בינוני-נמוך. בשנת 2003 תפס המותג "אדם" כ-20% מקטגוריית בישום הגברים במחירי הביניים.

תאריך:  23/05/2004   |   עודכן:  23/05/2004
אירית מור, יחסי-ציבור
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חדש מ"מחלבות גד" - מעדן "רוזטה" - מלבי שקדים.
לאור ההצלחה בשנה שעברה... גם בקיץ הזה אילת תהיה אדומה
הרפורמה בתחבורה הציבורית נמשכת חברת "קווים" זכתה במכרז להפעלת התחבורה הציבורית בעפולה ובעמק בית-שאן.
UPS ישראל עולה בקמפיין טלוויזיה - עלות הקמפיין מוערכת בכ-1.6 מליון שקל.
קמפיין התנדבותי למבצע איסוף הצ'ופרים לחיילים של עמותת "לב העם - הבית של הלוחמים"
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
מיהו גולן, מה דעותיו - לכל ידוע, לא כן אבי שקד    לפי מודעות הענק שפירסם בעיתונות סוף השבוע, הסוציאליסט הזה כנראה אינו חסר ממון בכיסיו    כגודל המודעות - כך גודל האבסורד הפוליטי
דן מרגלית
דן מרגלית
שלושה או חמישה ימים לפני תאריך היעד לפקיעת האולטימטום בנימין נתניהו יחריף את העימות בגליל העליון ממנו נסוג בבושה ובבושת פנים ובחרפה
צבי גיל
צבי גיל
בהמשך המלחמה הנגררת בעזה - צה"ל, ומאחוריו הציבור שנותן בו אמון, אנו מאבדים את המצפן    מי שחושב באופן אופטימי שעם חיסול החמאס הבעיה של ישראל תיפתר סופית מרמה את עצמו ואת הציבור
נשיא סין שי ג'ינפינג עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין [צילום: סרגיי בובילב, ספוטניק/AP]
יאיר נבות  |  
בחינה מעמיקה יותר של יחסי מוסקבה-בייג׳ין יותר משנתיים לאחר הרחבת הפלישה הרוסית לאוקראינה תלמד שהם אכן העמיקו משמעותית, עם סייגים. למשל בכל הקשור להיקף הסחר בין המדינות, ורכיבי הסחר...
סגירת משרדי אל-ג'זירה במזרח ירושלים [צילום: חיים גולדברג/פלאש 90]
קיסר קבהא
הערוץ הלוויני הקטרי, ששידוריו בישראל נסגרו ונאסרו, העלה בסופו של יום תמונה ששיקפה באופן דו-צדדי את המתרחש במלחמה בעזה, וזאת בניגוד לערוצים הישראלים ששיקפו תמונה חלקית
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il