פריגת תקיים ביום שישי הקרוב אירוע מוזיקלי ייחודי ומפתיע, בשיתוף אומן ישראלי בפורמט חדשני שיעלה בפעם ראשונה בארץ
את הרעיון יזמה קבוצת טרגט מרקט בבעלות איתן עצטה.
פריגת מנכסת את תחום המוסיקה הישראלית במסגרת קונספט המוביל את החברה בשנים האחרונות עם הסלוגן "תבוא טבעי".
משיקה עולם תוכן חדש סביב המוסיקה הישראלית, עם אייקון חדש ומגוון פעילויות מקוריות ולא קונבנציונליות תחת הסיסמה: "פריגת שותים מוסיקה ישראלית".
המהלך האסטרטגי של פריגת, בהשקעה
של כ-6 מיליון שקל לשנתיים הקרובות.
מטרת המהלך: חיבור בין המותג פריגת המשדר טבעיות, איכות וסגנון חיים בריא למוסיקה ישראלית באמצעות יצירת עולם תוכן חדש של מוסיקה אותו מנכסת פריגת לעצמה בדרכים מקוריות ויצירתיות.
יריית הפתיחה לפעילות פריגת תהיה ביום שישי הקרוב 4.6.04 במסגרת הופעה ייחודית של אומן ישראלי גדול, בפורמט שטרם נראה בארץ. הודעה על שמו של האומן ומיקום האירוע תפורסם כשעתיים לפני המופע ברדיו 102 ובערוץ 24, במטרה ליצור באז סביב האירוע.
פריגת, המתמחה בייצור מוצרים מבוססי פרי טבעיים ואיכותיים, יוצאת במהלך אסטרטגי בו היא מנכסת לעצמה את תחום המוסיקה הישראלית ומשיקה עולם תוכן חדש סביב המוסיקה הישראלית, עם אייקון חדש ומגוון פעילויות מקוריות ויצירתיות תחת הסיסמה: "פריגת שותים מוסיקה ישראלית".
המהלך האסטרטגי של פריגת, בהשקעה של כ-6 מיליון ₪ לשנתיים הקרובות, ילווה בפעילויות מקוריות ויצירתיות בפורמט שטרם נראה בארץ. את הרעיון לפעילות הייחודית של פריגת יזמה קבוצת טרגט מרקט, בבעלות איתן עצטה.
יריית הפתיחה לפעילות פריגת תהיה ביום שישי הקרוב, 4.6.04, במסגרת הופעה ייחודית של אומן ישראלי גדול, בפורמט שטרם נראה בארץ. הודעה על שמו של האומן ומיקום האירוע תפורסם כשעתיים לפני המופע, במטרה ליצור באז סביב האירוע.
אירית מזור, סמנכ"ל שיווק פריגת: "מטרת המהלך של פריגת לחבר בין המותג פריגת המשדר טבעיות, איכות וסגנון חיים למוסיקה ישראלית. אנו רואים במהלך חיבור טבעי ואמיתי במסגרתו פריגת תנכס לעצמה את תחום המוסיקה הישראלית במגוון רחב מאד של אירועים ייחודיים, מקוריים ויצירתיים שטרם נראו בארץ. במסגרת המהלך יזמנו שיתוף פעולה עם ערוץ 24 ואיגוד אמני ישראל (אמ"י) תוך הקפדה על קונספט שיווקי מפתיע ומסקרן".
בנוסף, בכוונת פריגת לקיים מספר גדול של פעילויות ואירועים לא שגרתיים עד סוף השנה ובכלל, בהן תפעל לנכס לעצמה את תחום המוסיקה הישראלית, תוך שיתוף פעולה עם ערוץ 24 ואיגוד אמני ישראל (אמ"י). האירועים של פריגת יהיו פתוחים לקהל הרחב, ללא תשלום.
אסף איווניר, מנהל מותג פריגת: "המהלך האסטרטגי שאנו מובילים מהווה חידוש ושינוי עם השקה של עולם תוכן חדש ומבודל. אין ספק כי האירוע שנקיים ייצור באז תקשורתי ויעורר הדים נרחבים".
המהלך של פריגת ילווה בקמפיין פרסום, באמצעות משרד הפרסום טמיר כהן, בערוץ 24 ויכלול השקת אייקון שילווה את פריגת עם הסיסמה: "פריגת שותים מוסיקה ישראלית". האייקון, בצורת תו המוקף בעיגול בצבעים כתום וירוק, ייחשף בערוץ 24, במודעות עיתונות ויופיע על בקבוקי השתייה של פריגת.
פריגת הינו המותג המוביל בישראל בתחום המיצים והמשקאות הלא מוגזים.
שוק המשקאות הקלים מבוססי הפרי נאמד בכ-1.5 מיליארד שקל בשנה. שוק המיצים הסחוטים נאמד בכ-150 מיליון שקל בשנה, כאשר לפריגת נתח שוק של כ - 43% בקטגוריית המיצים.
בינואר 2004 איחדה פריגת את מערך הפצת המיצים המצוננים והקפואים שלה עם החברה המרכזית למשקאות קלים (קוקה קולה). החברה שידרגה את מערך ההפצה ואת הנראות שלה עם הוספת 40 משאיות ממותגות פריגת. כתוצאה מכך נרשמה עלייה בולטת במכירות המיצים הסחוטים של פריגת שזינקו ברבעון האחרון בכ-30% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.
אודות פריגת
פריגת נמצאת בבעלות קיבוץ גבעת חיים איחוד 33.3% וקיבוץ גבעת חיים מאוחד 33.3% ומבשלות בירה ישראל (הנשלטת ע"י קוקה קולה ישראל) 33.3%.
תשלובת פריגת המעסיקה כ-450 עובדים, הוקמה ב-1942 עם ייסודו של מפעל "גת" בקיבוץ גבעת חיים והינה החברה המובילה בשוק בתחום המיצים הסחוטים, הנקטרים, הקפואים, הרכזים והמשקאות הקלים.