|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
בית חולים לניאדו בנתניה - המרכז הרפואי המוביל בשרון
כתיבת המומחים
נפגעי פעולת איבה בישראל - כל המידע

חברת "לאפייט סוכנויות" מציגה

- הודעה מטעם לאפייט
20/06/2004  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: דיאנה ארליך, יחסי-ציבור  |    |  רהב תקשורת

חברת "לאפייט סוכנויות" מציגה:

חזרה לבית הספר ‏2004

חשיפה ראשונה של שיתופי הפעולה הבלעדיים של לאפייט:

סאבלימינל והצל
התאומות מרי קייט ואשלי
כוכבי ערוץ הילדים "הפיג'מות"

ועם סדרות המוצרים והמותגים המובילים בעולם ובישראל:

חברת לאפייט סוכנויות בע"מ מציגה את "חזרה לבית הספר 2004".

ארז רול, מנכ"ל חברת לאפייט סוכנויות בע"מ, הציג היום את קולקציות "חזרה לבית הספר 2004" וחשף לראשונה את שיתופי הפעולה החדשים של לאפייט:

סאבלימינל והצל, התאומות מרי קייט ואשלי
וכוכבי ערוץ הילדים "הפיג'מות"

והמותגים המובילים בעולם ובישראל ובלעדיים ללאפייט: מוצרי מותג הגלישה "אוניל", ה"פאואר רנג'רס", סרט הקיץ החדש "מרד החיות" ו"מלך האריות" בגירסתו החדשה מבית דיסני ותיקי בית הספר החדשים מבית "נייקי".

ארז רול מסר היום כי לאפייט השקיעה השנה כ-10 מיליון שקל בהפקות ושיווק קולקציות מוצרי "חזרה לבית הספר", מתוכם
כ-2.5 מיליון ₪ בקולקציית מוצרי "חזרה לבית הספר" של "סאבלימינל והצל".

ארז רול ציין כי חברת לאפייט בונה את מותגי חזרה לבית הספר שלה לאורך שנים ומשקיעה בכך מאמצים רבים. בלאפייט מעניקים לציבור הלקוחות קולקציות מורכבות אשר כוללות את כל הציוד הדרוש לילד בבית הספר בליין המועדף עליו.

רול ציין, שבהתאם לממצאים אלו ועל-פי ניסיונם המצטבר חתמה לאפייט על זכיונות בלעדיים לשיווק מוצרי חזרה לבי"ס עם חברת תאקט (סאבלימינל והצל), חברת דיסני המייצגת גם את הפאוור ריינג'רס, חברת אוניל, חברת טדי הפקות המייצגת את הפיג'אמות.

חברת לאפייט סוכנויות מציגה שיתוף פעולה בלעדי ולראשונה בישראל בתחום מוצרי "החזרה לבית הספר" בכיכובם של: סאבלימינל והצל.

על שיתוף הפעולה הבלעדי עם "סאבלימינל והצל":

חברת לאפייט סוכנויות השקיעה כ-2.5 מיליון שקל בהפקת ושיווק קולקציית מוצרי החזרה לבית הספר של סאבלימינל והצל.

מסקר שערכה החברה, על-ידי מכון המחקר "שווקים פנורמה" מתברר כי 55% מההורים לילדים בגילאי 16-6 סבורים כי ילדיהם מכירים את הראפרים סאבלימינל והצל, לאור הצלחתם בישראל בשנתיים האחרונות.

מדובר בתופעה חסרת תקדים בנוף הישראלי ולאור ממצאים אלו חתמה חברת לאפייט עם חברת תאקט, בבעלות קובי שמעוני, על שיתוף פעולה בלעדי ליצירת קולקצייה שלמה של מוצרי חזרה לבית הספר בכיכובם של סאבלימינל והצל: תיקים, מחברות, קלסרים, יומנים, מדבקות, קלמרים, ניירות עטיפה לספרים ועוד.

ארז רול, מנכ"ל לאפייט, מעריך את מכירות סדרת מוצרי חזרה לבית הספר בכיכובם של סאבלימינל והצל בכ-10 מיליון שקל במחירים לצרכן.

ארז רול מנכ"ל לאפייט, מסר היום כי ישנה עלייה בסל הקניות של חזרה לבית ספר.

מסקר שערכה חברת לאפייט סוכנויות לקראת החזרה לבית הספר עולים הממצאים הבאים:

כ-%30 מההורים לילדים בגילאי בית ספר יסודי ו/או חטיבת הביניים מתכוונים השנה להוציא מעל 500 שקל לכל ילד על קניית מוצרי חזרה לבית הספר לשנת 2004, לעומת 4.8% בשנה שעברה.

כ-66.5% מההורים סבורים כי ילדיהם יעדיפו מחברות ממותגות על פני מחברות רגילות ללא מותג.

הסקר נערך עבור חברת לאפייט סוכנויות בע"מ באמצעות מכון הסקרים "שווקים פנורמה" בקרב מדגם ארצי מייצג של 504 נשאלים בחודש יוני 2004.

על שוק מוצרי החזרה לבית הספר והרגלי הצריכה בישראל
ארז רול מעריך כי גודל שוק החזרה לבית ספר עומד על כ-400 מיליון שקל, מתוכם שוק מוצרי הנייר של חזרה לבית ספר, מוערך בכ-200 מיליון שקל.

שוק מוצרי החזרה לביה"ס הממותגים, לא כולל תיקים, מגלגל מדי שנה כ-50 מיליון שקל.

רול מעריך כי כל תלמיד מחליף את תיק ביה"ס בממוצע אחת לשנתיים מחיר ממוצע של תיק ביה"ס עומד על 100-200 שקל ואילו מחיר חבילת מוצרי כלי כתיבה ממותגים הכוללת מחברות, קלמר, יומן, גלגל עטיפה, קלסר, מדבקות, תיקי גומי, מערכת שעות, עומדת על 150-100 בנוסף, מדי שנה נמכרות כ-10 מיליון מחברות ממותגות בישראל, וכן כמיליון יומני תלמיד.

קולקציית מוצרי סאבלימינל והצל
מחירים מומלצים לדוגמא:
תיקי גב- 110 ש"ח
קלסר - 18 ש"ח
מדבקות - 7 ש"ח
יומן - 49.שקל
מחברות- 3 ש"ח
מחברת 4A ספירל-12 שקל
קלמרים 19 ש"ח
נייר עטיפה לספרים 10 שקל

קולקציית התאומות מרי-קט ואשלי
על צמד התאומות מרי קט ואשלי מארה"ב:
מרי קייט ואשלי המוכרות לצופים הישראלים מהשתתפותם בסדרה "צער גידול בנות" מאז היותם בנות שנה וחצי, הבנות גדלו מאז ולפני ימים אחדים חגגו יום הולדת 18 - מתוכם 17 שנות הופעות בסדרות טלויזיה מצליחות, סרטים רבים ואף סדרת אנימציה. לבנות אולסן - מרי קייט ואשלי, קו מוצרים ייחודי המצליח ביותר בארה"ב וקנדה ומהיום גם בישראל, וכולל מאות פריטי אופנה המתאימים לבנות, כמו כן רכשו להן התאומות קהל מעריצים ומעריצות( בעיקר) עצום בכל רחבי העולם. בחודש יולי הקרוב יעלה סרט בכיכובן בבתי הקולנוע בארץ .

קולקציית מוצרי מרי קט ואשלי כוללות:

תיקי יד וגב, מחברות, יומנים, מדבקות, עטיפות לספרים וקלמרים.

מחירים מומלצים לדוגמא:

תיקי גב-99 ש"ח
קלסר-18 ש"ח
מדבקות-7 ש"ח
יומן-55 שקל
מחברות-3 ש"ח
מחברות פוליפרופילן 5A /4A ספירל 15 שקל
קלמרים 35 ש"ח
נייר עטיפה לספרים 10 שקל

קולקציית כוכבי ערוץ הילדים "הפיג'מות"

על כוכבי ערוץ הילדים הפיג'מות:

סדרת "הפיג'מות" עלתה לאויר בשנה שעברה ומן הפרקים הראשונים היה ברור שמדובר בהצלחה עצומה שבערוץ הילדים לא חלמו עליה. 3 הבנים: עודד אילן וקובי מקימים להקת רוק ש "הפיג'מות" ויחד עם שכנתם המדהימה והבלונדינית אלונה(שכולם קצת מאוהבים בה) ,מככבים בסדרה המצליחה של כל הזמנים של ערוץ הילדים.
בכל פרק פוגשים גם דמויות נוספות וכוכבים נוספים - והילדים גם נחשפים לשירי הפיג'מות שנקלטו בצורה מדהימה ומיד נכנסו אל מצעדי הפיזמונים.

הסדרה ממשיכה במהלך החופש הגדול בשתי עונות נוספות על בסיס יומ-יומי.

קולקציית המוצרים כוללת: קלסרים, יומנים, מחברות, מדבקות, אוגדנים, עטיפות לספרים ועוד.
מחירים מומלצים לדוגמא:
תיקי גן-55 ש"ח
קלסר-15 ש"ח
מדבקות-7 ש"ח
יומן-19 שקל
מחברות-3 ש"ח
קלמרים 25 ש"ח
נייר עטיפה לספרים 10 שקל

קולקציית מוצרי הגלישה אוניל לבנים ולבנות

ארז רול, מנכ"ל לאפייט סוכנויות בע"מ, אמר כי זו השנה השישית ברציפות בה תשווק לאפייט את מוצרי חזרה לבית ספר ממותגי אוניל.

רול הדגיש, כי לאחר בדיקות ופילוחי מכירות הסתבר כי הבנות מהוות חלק משמעותי בקניית מוצרי חברת הגלישה אוניל וזו השנה השנייה אשר לאפייט מייבאת ומייצרת את קו המוצרים הייחודי של אוניל לבנות בנוסף לליין של אוניל לבנים.

הליין של אוניל לקולקציית 2004 הינו קייצי ומגובה בקולקציות ביגוד ובגדי ים בחנויות ההלבשה. גם השנה הקולקצייה הינה אופנתית , צעירה ו- COOL אשר מותאמת לקו אופנת הביגוד העכשווי של הנוער.

הבחירה הראשונית במותג אוניל נבעה מהצורך לספק מענה לבני הנעורים במסגרת מוצרים ממותגים לחזרה לבית ספר, בחירה אשר הוכחה בנכונה הן בסקרים והן בנקודות המכירה לאורך השנים.
בני הנוער יוכלו למצוא במגוון המוצרים:

קלסרים משרדיים וקלסרי פוליו, יומנים מהודרים, וארגוניות ,מחברות סיכה ומחברות ספירל בגדלים A5 ו- A4 ובכריכות פלסטיק או כרומו מבריק, מחקים, מחדדים, תיקיות גומי, קלמרים, מדבקות, נייר עטיפה ועוד....

מחירים מומלצים לדוגמא:
תיקי גב-110 ש"ח
קלסר-17 ש"ח
מדבקות-7 ש"ח
מחברות-3 ש"ח
מחברות פוליפרופילן 5A /4A ספירל 15 שקל
מחברת 4A ספירל-10 שקל
ארגוניות-כ-69 ש"ח
קלמרים 19 ש"ח

לאפייט מציגה בקולקציית חזרה לבית הספר לשנת 2004 שני מותגים להיטים מבית דיסני, הסרט העיקרי של דיסני לשנת 2004 "מרד החיות" והקלאסיקה "מלך האריות" בגירסה מלאה וחדשנית לראשונה בוידאו.

המוצרים מיועדים לבנים ובנות בגילאי 6-10:

על "מרד החיות":

הסרט העיקרי של דיסני לשנת 2004. יוצא לאקרנים בחודש יולי 2004 סרט אנימציה מיוחד מבית יוצר של דיסני , סיפור מדהים על גבורתם של חיות החווה בראשות 3 פרות חביבות, סוס וחיות חווה רבות נוספות, שמחליטים לצאת אל הטבע בכוחות עצמם ובלבד שלא יפלו לידיו של בעל החווה הרשע - סיפור של אומץ, גבורה וחברות טובה שיתאים לכל בני המשפחה.

הסרט "מלך האריות" ייצא למכירה בוידאו בגירסה מלאה וחדשנית בחופש הגדולונחשב לסרט הטוב ביותר של דיסני בכל הזמנים ונכנס לקלאסיקות של האנימציה.

מחירים לדוגמא של מוצרי "מרד החיות" ו"מלך האריות":

מחברת 40 דף: 3 ש"ח
יומן תלמיד: 15 ש"ח
גליל עטיפה: 10 ש"ח
מדבקות מחברת: 7 ש"ח

קולקציית "פאואר ריינג'רס" - כוח הסערה:

פאוור ריינג'רס חוגגים 11 שנים לסדרה הנצפת ביותר בכל הזמנים
בעקבות הצלחת סדרת פאואר ריינג'רס לדורותיו, ואחוזי הצפייה הגבוהים של הסדרה בפוקס קידס ולאור התחדשות הסדרה והמכירות המוגברות של צעצועי הסדרה - (לאפייט הינה המפיץ הבלעדי של צעצועי פאואר ריינג'רס) ולאור הצלחה של מוצרי חזרה לבית הספר של קולקציית מוצרי פאואר ריינג'רס בשנתיים האחרונות, הוחלט לשווקם בלעדית גם השנה. במהלך החופש הגדול ישודרו בערוצי הילדים פרקים חוזרים של כל סדרות פאוור ריינג'רס לדורותיהם במתכונת יומיומית עם שידורים חוזרים אחה"צ.

מחירים לדוגמא למוצרי פאואר ריינג'רס:

מחברת 40 דף: 3 ש"ח
קלסר פוליו: 15 ש"ח
מערכת שעות: 3 ש"ח
יומן סקווטש: 15 ש"ח
יומן תלמיד: 15 ש"ח
קלמר עגול: 29 ש"ח

תאריך:  20/06/2004   |   עודכן:  20/06/2004
דיאנה ארליך, יחסי-ציבור
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מבצע הקיץ הענק של RC קולה יוצא לדרך: 6 בקבוקי RC קולה 1.5 ליטר + 2 בקבוקים במתנה במארז שמינייה ייחודי במהדורה מוגבלת
תנובה משיקה לראשונה בישראל גבינות שמנת לייט עם 1.5% שומן בלבד תחת סדרת גבינות השמנת "גבינת תנובה Cream cheese"
מכון ז'בוטינסקי בישראל מקיים ערב עיון מיוחד על התקשורת וזאת במלאות 70 שנה להיווסדו של העיתון "הירדן".
20/06/2004  |  יחסי ציבור  |   הודעות כלליות
לראשונה בארץ
סוגת בקמפיין קיץ: שולחת לצרכנים מתכוני אורז קרירים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
חמאס סופר באבידות גם כאלה שנפגעו מנפילות של רקטות שלו ושל הג'יהאד האיסלאמי בתוך עזה, כמו בכישלון השיגור של רקטה מידי הג'יהאד שנפלה במגרש החניה של בית החולים אל אהלי
דן מרגלית
דן מרגלית
ישראל תוקפת בזעיר אנפין, אבל כדי לא להכעיס את האמריקנים נמנעת או מסתייגת מהפעלת חיל-האוויר    התוצאה היא עם פוטנציאל לאסון
רפי לאופרט
רפי לאופרט
בעבר היו מי שטענו שעלילות "קשר ומסתורין" אינם חומר קריאה איכותי    אני חולק על כך וסבור שהמציאות עולה על כל דימיון ודמיון פורה רק מעשיר את הבנת מורכבותה ותדיר מבהיר מאורעות שלכאורה ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il