משרד יח"צ חדש, צעיר ודינאמי נפתח-גיא אופק יחסי ציבור
משרד יח"צ חדש נפתח על-ידי גיא אופק. חברת "גיא אופק יח"צ" מתמחה בפעילות תקשורתית שוטפת, ייעוץ שיווקי ואסטרטגי, בידול מותגים תוך נקיטת אסטרטגיות מיצוב חדשניות מול כלי התקשורת, ובנוסף, בפרויקטים ורעיונות בלתי שגרתיים הקשורים לתחום, אשר מהווים את הערך המוסף של המשרד.
בין לקוחות המשרד נמנים: חברת CPMI בניהולו של שי בזק המשווק מוצרים פטנטים וחברות ישראליות בשוק האמריקאי וברשת הענק "וול- מארט".
מותגי האופנה שבבעלות חברתiew Marketing : TOPSHOP, TOPMAN, Quiksilver, Rip Curl, Nautica, Miss Selfridge, מתחם ה -View בקניון ארנה בהרצליה-פיתוח, מועדון הכושר View Sports Club והביץ' קלאב.
רשת מרפאות "פרופורציה" הוותיקה בישראל בתחום הרפואה האסתטית, חברת "לעומק התודעה", חברת מדיה המתמחה בפרסום לצעירים ופרסום בחדרי השירותים "קליאנטה החברה למוסיקה" מחברות המוסיקה המובילות בתחום האירועים הפרטיים והעסקיים ועוד.
מנהלת לקוחות המשרד הינה ליאת עברי-עיני, אשר בשנים האחרונות עבדה כיועצת תקשורת בכירה ברימון כהן וובר שנדוויק ומתמחה בלקוחות הקשורים לצרכנות, שיווק, אופנה ובריאות.
גיא אופק: "אנחנו משרד צעיר ואנרגטי אשר מתנער מתפקיד יחידי של "מפעל אייטמים" ומייצג את הדור הבא של משרדי יחסי הציבור. בהתקשרות שלנו עם חברות "האופי" והחזון שלנו בולטים. אנו מחוברים ל"שטח" ולטרנדים, מוקפים בסביבה עסקית תוססת ויוצרת ומלבד קשרי העיתונות מתפקדים כזרוע שיווקית מרכזית ואינטגרלית בעבור הלקוח. זהו ערך מוסף משמעותי המתבטא גם בהעמדת קשרים עסקיים ואישיים לטובת לקוחותינו, בניית שיתופי פעולה חכמים ושותפות דומיננטית בקבלת ההחלטות השיווקיות".