Esc, מותג הסלולאר לצעירים, חוגג את הצטרפותם של למעלה מרבע מליון לקוחות אל שורותיו מיום השקתו ומציין זו בדרכו המיוחדת באמצעות קמפיין העשוי בטכניקת קומיקס חדשנית שכותרתו: "מה אפשר לעשות עם רבע מליון לקוחות?"
הקמפיין הטלוויזיוני שיעלה למשך שבועיים בהשקעה של 500,000 דולר באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי-ורשבסקי עשוי בטכניקה חדשנית, הנעשית לראשונה בישראל, המשלבת דמויות אמיתיות שצולמו על רקע "לימבו" ועליהן מולבשת אנימציה צבעונית בסגנון עבודות האומנות של הצייר רוי ליכטנשטיין הידוע בציורי הקומיקס שלו.
הסרטון שעשוי ברוח האסקייפית המסרבת לקחת את עצמה ברצינות, מביא סיטואציות אסקייפית העונות כולן על שאלה אחת: "מה אפשר לעשות עם רבע מליון לקוחות?". החלופות המוצעות הנן הומוריסטיות והזויות לחלוטין: רבע מיליון צעירים נקראים לבצע משימות טריוויאליות כמו להחליף נורה בתחנת חלל, לקרוא יחד לחברה שלך אילנית, ליצור את ה"אווו..." הגדול בעולם ועוד.
ניר שטרן, סמנכ"ל שיווק פלאפון: "לפני הכל אנחנו בראש ובראשונה גאים להיות בחירתם של הצעירים בישראל והמותג הכי 'איני' וחדשני שמדבר אל אותם צעירים. לפני כשנה וחצי, בינואר 2003, השקנו את Esc כמותג סלולארי לצעירים המתמקד בתוכן. לעומת שאר החברות הסלולאריות הצגנו בפני קהל הצעירים אלטרנטיבה שמתחברת היטב להלך הרוח שלהם. הצעירים של היום מחפשים במכשיר הסלולארי הרבה יותר מסתם שיחת טלפון רגילה, אנחנו באסקייפ הבנו זאת וסיפקנו להם עולמות תוכן עשרים, מגוונים, ייחודיים ונועזים יותר מכולם.
"המיתוג הצעיר והעקבי הוכיח את עצמו: שנה וחצי מיום ההשקה ולמעלה מרבע מליון צעירים הצטרפו לEsc. למעשה, 90% מהם עדיין לא חגגו יומולדת 30. בנוסף, הכנסנו שפה פרסומית חדשה, ייחודית בנועזותה, אשר זכתה לתגובות אוהדות בקרב קהל היעד, כל שכן בקרב אושיות עולם הפרסום. לראייה זכינו בכל פרס אפשרי, מפרס הקד"מ ועד לפרסי קקטוס הזהב ופרס אפ"י לקמפיין האפקטיבי של השנה. אבל, בסופו של דבר, החגיגה האמיתית שלנו היא שבימים אלו אנו חוגגים את הצטרפותו של הלקוח ה-290,000. הקמפיין שיעלה בימים אלו הוא הדרך שלנו להגיד : גדלנו, הצלחנו".