סריגמיש מרטיבה את הרגליים
יצרנית ויצואנית בגדי הילדים, נכנסת לענף בגדי הים ומצפה לשווי מכירות של כ-1,000,000 שקל בשנה הראשונה.
חברת סריגמיש שהפכה כבר לשם דבר בתחום בגדי הילדים ומשווקת בהצלחה את מותג MishMish ברחבי אירופה וארה"ב, פונה לפלח שוק חדש - בגדי הים לילדים.
מר חיים חלבני, מנכ"ל החברה מסר כי ההחלטה נבעה בחלקה ממגמת ההתרחבות וההצלחה שנוחלים מוצרי החברה ובחלקה, לאור בקשות של לקוחות שתהו מדוע אין קו בגדי ים שישלים את הקולקציות האחרות ו"יחסוך" להורים התרוצצות מיותרת בחנויות נוספות.
קו בגדי הים, כמו שאר מוצרי החברה, מיוצר כולו בישראל. מחלקת העיצוב המורכבת ממעצבים ישראליים, שקדה על יצירת דגמים המתאימים במיוחד לשוק הישראלי וכוללים אלמנטים גרפיים כמו גם צבעים וחומרים המועדפים על-ידי ילדי ישראל ומותאמים למזג האוויר המקומי. הדגמים מיעדים לבנים ובנות וכוללים, בגדי ים שלמים ושני חלקים (ביקיני) סקסיים ושובבים במגוון צבעים ודוגמאות: זרחני, בנדנה בצבעים כחול לבן אדום, גרפיטי, מכנסי גלישה ובגדי ים לבנים בגזרת ספידו ומכנסונים.
בשלב הראשון, מסר חלבני, צפי המכירות עומד על 1,000,000 שקל בשנה הראשונה.
בגדי הים ישווקו גם לחו"ל למדינות בהן יש דרישה לבגדי ים וניתן יהיה למצוא אותם לצד מותג MishMish המוכר.