6 חודשים מחוסר הכרה, מטופל בביה"ח לוינשטיין, התעורר לחיים.
ח"כ אמנון כהן, מש"ס, הגיע לביקור מטופל שנפגע בתאונת דרכים קשה המשוקם בבי"ח לוינשטיין. המטופל, התעורר ממצב של חוסר הכרה לאחר 9 חודשים!
ח"כ אמנון כהן, תושב רמלה, יו"ר וועדת הביקורת של הכנסת, הגיע לביקור בעת החגים בביה"ח לוינשטיין. ח'כ כהן, מיודד עם משפחתו של א. מטופל שנפגע קשה בתאונת דרכים. אמו, ציפי, תושבת בית שמש, ידידה ותיקה של ח'כ כהן, הזמינה אותו לביה"ח לוינשטיין, ושטחה בפני ח"כ כהן את בקשתה שיירתם לסייע במניעת תאונות דרכים: "תראה את התוצאות הקשות של התאונות.
אני חושבת שכדאי שכל נהג צעיר, יגיע אל ביה"ח לוינשטיין, יתנדב פה כמה שבועות, ויראה מהן התוצאות הקשות ביותר של התאונה." בנה של ציפי, הגיע מחוסר הכרה לביה"ח, לאחר התאונה. הוא שכב מחוסר הכרה במשך 9 חודשים, פרק זמן ארוך ביותר. היום, הוא עבר להמשך שיקום במחלקה לשיקום נפגעי ראש, המחלקה היחידה בארץ המאושרת לטיפול בנפגעי ראש על רקע טראומה. ח"כ כהן: "אני מבטיח שאעשה ככל שביכולתי לסייע לכם, תאונות הדרכים הם נגע לאומי שחובה עלינו למגרו. מצאתם לכם ידיד".
"א. היה במצב קשה ביותר. במשך חודש שלם, הוא פרפר בין החיים למוות. כעבור 9 חודשים בהם היה מחוסר הכרה, ביחידה לטיפול נמרץ בלוינשטיין, הוא חזר להכרתו. היחידה לטיפול נמרץ, היא הבודדה בעולם המערבי, בה אחוז המתעוררים ממצב של חוסר הכרה עומד על 85%, לעומת שאר המדינות המפותחות, שם מתעוררים כ- 75%. וזה, הודות לניסיון עתיר השנים שרכשנו ממלחמת יום הכיפורים, עם עשרות אלפי חיילי צה"ל ואזרחים ששוקמו בביה"ח לוינשטיין.", כך אמר פרופ' יעקב הרט מנהל ביה"ח, והוסיף: "השיקום הוא תהליך ארוך וקשה, ולצד הצוות הרב מערכתי המקצועי שיש לנו כאן בלוינשטיין, לא פחות חשובה האופטימיות והתקווה של המשפחה".
"מרכז רפואי לוינשטיין הוא אחד מ-14 בתי החולים של קבוצת שירותי בריאות כללית בכל רחבי הארץ. קבוצת שירותי בריאות כללית היא ארגון הבריאות המוביל בישראל והשני בגודלו בעולם המשרת 3.7 מליון לקוחות (60% מכלל המבוטחים במדינת ישראל). לרשות לקוחות הכללית 1,300 מרפאות ומכונים ולרשות כלל הציבור עומדים בנוסף לבתיה"ח גם רשת ש.ל.ה לרפואת שיניים, רשת כללית רפואה משלימה וכללית אישית להזמנת שירותים עד הבית. מוקד השירות הטלפוני "כללית CALL" עומד לרשות הציבור 24 שעות ביממה למתן מענה לנושאים בריאותיים ולמידע כללי".