"סקודה" בקמפיין וסרט, בהיקף של יותר מחצי מיליון דולר.
המטרה: החדרת מכונית המנהלים "סופרב" וחיזוק תדמית המותג.
מסע הפרסום החדש הוכן על-ידי "אדלר, חומסקי וורשבסקי"
במהלך סוף השבוע הקרוב, תעלה חברת המכוניות "סקודה" בקמפיין פרסום נרחב, הכולל סרטון מושקע.
הקמפיין, בעלות כוללת של יותר מחצי מיליון דולר (כ-2.5 מיליון שקל), כולל שידור סרט פרסומת שישודר בערוצי הטלויזיה המסחריים, מודעות בעיתונות המודפסת - היומית והמגזינים.
במרכזו של מסע הפרסום החדש, שהוכן על-ידי משרד הפרסום "אדלר, חומסקי וורשבסקי", עומד סרט פרסום שצולם בימים אלה ברומניה, אותו ביים אוהב פלנץ.
בסרטון נראה אדם המנסה לתפוס שטר של 100 דולר המתעופף ברוח ומאלצו להכנס לתוך מכונית הסלון המפוארת של "סקודה" - ה"סופרב".
להפתעתו מתגלה שבתוך המכונית יושב נציג מכירות של "סקודה",
שכביכול גרם ללקוח לרדוף אחרי השטר ולהכנס למכונית. נציג המכירות מציע ללקוח לבצע נסיעת התרשמות, אשר לאחריה מתברר שהלקוח כ"כ מתלהב מהמכונית עד כדי כך שהוא אינו מוכן לצאת ממנה. הוא נועל את המכונית מבפנים כשהוא נשאר בתוכה ומשאיר את נציג המכירות מחוץ למכונית, חסר אונים.
המשפט המוביל של הקמפיין: "סקודה - רק תיכנס, לא תרצה לצאת".
אמיל קרעין, מנכ"ל "סקודה": "ההחלטה לצלם את הסרט ברומניה נפלה בעקבות הרצון שלנו להדגיש את הביטחון הגדול שיש לנו ברכב אותו מציעה סקודה היום ובאיכויותיו הגבוהות. בשנים האחרונות מפגינה סקודה, בישראל, צמיחה מרשימה וגידול מתמיד במכירות. מסע הפרסום הנוכחי נועד להמשיך את המומנטום ולחזק עוד יותר את תדמית המותג בעיני הציבור הישראלי.
כמו-כן נועד הקמפיין להציג לציבור הרחב את מכונית הדגל שסקודה מציעה כיום, מכונית סלון-מנהלים גדולה, יוקרתית, מפוארת ואיכותית, במחיר אטרקטיבי במיוחד".
את ה"סופרב" ניתן להשיג במחירים של החל מ-189 אלף שקל בלבד.
הפקת סרט הפרסום נעשתה על-ידי "רונית מולה הפקות".