קוקה-קולה בפעילות מיוחדת במגזר הרוסי לרגל ראש השנה האזרחי
הציבה 70,000 גלויות שנה טובה מעוצבות וממותגות במקומות הבילוי המרכזיים של המגזר הרוסי בישראל.
לראשונה, יוקדשו כל תאי הגלויות במקומות הבילוי המרכזיים של המגזר הרוסי בישראל, לגלויות מעוצבות וממותגות של קוקה-קולה ,לרגל חגיגות ראש השנה האזרחית.
שלי מלצר מנהלת מותג קוקה-קולה: "ראש השנה האזרחי נחשב לחג המרכזי בקרב המגזר הרוסי בישראל, ולפיכך חשבנו כי נכון יהיה לפנות לכל החוגגים בשלל איחולים לשנה החדשה. מדיום הגלויות במועדונים, על אף שמוכר ומצליח מאוד במגזר הכללי, הינו חדש למגזר הרוסי, ובשל כך מהווה אמצעי משיכה מסקרן ואטרקטיבי. הגלויות המעוצבות בשפה צעירה, נאספות במהלך הבילוי והופכות במהרה לנושא שיחה טרנדי בקרב הצעירים".
הגלויות הותאמו לקהל היעד וכוללות ברכות לשנה מוצלחות. הגלויות עוצבו בגרפיקה הומוריסטית המתארת סיטואציות מהחיים(אהבה,חברות וכדומה) ,וכמו כן, עוטרו במשחקי לשון בשפה הרוסית.