חוברות למבצע משותף שיגובה בקמפיין טלוויזיה בהיקף השקעה של כ-250,000 $
מנשה זילכה סמנכ"ל השיווק בקרביץ:" הקמפיין הינו נדבך ראשון באסטרטגיה הפרסומית החדשה אותה מתכוונת החברה ליישם בשנה הקרובה ושיתוף הפעולה עם "פוקס" הינה החלטה הנובעת ממדיניות רחבה שמטרתה התרכזות בפן התדמיתי של המותג והבלטת הערכים המאפיינים את המותג "קרביץ" - צעיר, רענן, נועז, עכשווי ומוביל..."
רשת "קרביץ" חברה לרשת האופנה "פוקס" לשיתוף פעולה אסטרטגי ראשון מסוגו, במסגרתו יוצאות השתיים במבצע אטרקטיבי משותף: קונים ב"קרביץ" שני ראשי דיו או מדפסת של המותג HP ומקבלים 100 ₪ תלושים למימוש ברשת האופנה "פוקס" ללא תנאים או הגבלות.
המבצע יגובה בקמפיין טלוויזיה (בערוץ 2 ובערוץ 10) ובעיתונות ארצית באמצעות פרסום "זרמון - גולדמן" המשמש כמשרד הפרסום של שתי החברות, בהיקף השקעה של 250,000$.
לאחרונה הצטרפה קרביץ לשורותיו של משרד הפרסום "זרמון גולדמן", והצהירה שבכוונתה לאמץ אסטרטגיה פרסומית חדשה שתתנהל בהתאמה למהלכים שיווקיים חדשים אותם מתכוונת החברה לבצע בשנה הקרובה.
הקמפיין החדש ושיתוף הפעולה עם פוקס הינו נדבך ראשון במדיניות הפרסום, שלראשונה תתמקד בעיקר בקמפיינים תדמיתיים, וזאת לצד הקמפיינים המכירתיים (Hard Sale ) שאפיינו את הפעילות הפרסומית של המותג עד כה.
מנשה זילכה סמנכ"ל השיווק ברשת "קרביץ" מסר כי: "שיתוף הפעולה וההתחברות לרשת האופנה "פוקס" הנתפסת כצעירה ונועזת, תואמת את מדיניות החברה להתרכז בפן התדמיתי של החברה ולהבליט ערכים דומים המאפיינים את המותג "קרביץ" - "צעיר", "רענן", "נועז", "עכשווי" ו"מוביל".
לדבריו: "שיתוף הפעולה בין שתי החברות המתאפיינות בקהלי יעד דומים, מציע בעצם ערך מוסף לצרכן - מבצע אטרקטיבי למוצרי לייף סטייל שנמצאים כיום בכל בית".
עוד הוסיף זילכה כי: "אנו צופים שכ - 8,000 צרכנים יממשו את המבצע המוצע".
המבצע יתקיים עד לתאריך 04/03/05 בכל סניפי רשת קרביץ.
על הקמפיין:
את הקמפיין תלווה הסיסמא: "לא מתחברים למחשב בלי קרביץ", שתשען על הסיסמא המוכרת של החברה: "לא חוזרים ללמוד בלי קרביץ".
במסגרת הקמפיין מתכוונת קרביץ להבליט ערכים של נועזות וחדשנות, באמצעות סדרת סרטי מבצע המתאפיינים בשפה צעירה והומוריסטית.
בסרט הראשון שיעלה נראה בחור לבן שנכנס לפאב באמצע הלילה, ומגלה שהפאב מאוכלס אך ורק בחבר'ה שחורים ולא ידידותיים.
הבחור נבהל ומנסה להתחבר עם היושבים בבר, אבל רק מחמיר את מצבו מרגע לרגע.
הסרט מסתיים כשהקריין עולה בשאלה: "חסר לך צבע?" ואחריה מציג את המבצע.
קרדיטים: סמנכ"ל קריאטיב - שי פיטובסקי, מנהל קריאטיב - תומר אברמוביץ, ארטדיירקטור - אמראל , קופירייטר - איתי גרונר, מנהל מחלקת אסטרטגיה - רן נתנזון, פלנרית -לילי אהרון, מדיה - נירית אלחדף, סופרוויזרית- דפנה עוגן, תקציבאית - איילת צימרמן, חברת הפקה - יובל רונן, במאי - גלעד שר, בית פוסט - ברודקסט.