|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
קבוצת ירדן
המדריך המלא להקמת מקלט בבית פרטי

חברת "קרביץ" ורשת האופנה "פוקס" בשיתוף פעולה אסטרטגי

- הודעה מטעם קרביץ
14/02/2005  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: כרמית להב, יחסי ציבור  |    |  בר תקשורת

חוברות למבצע משותף שיגובה בקמפיין טלוויזיה בהיקף השקעה של כ-250,000 $

מנשה זילכה סמנכ"ל השיווק בקרביץ:" הקמפיין הינו נדבך ראשון באסטרטגיה הפרסומית החדשה אותה מתכוונת החברה ליישם בשנה הקרובה ושיתוף הפעולה עם "פוקס" הינה החלטה הנובעת ממדיניות רחבה שמטרתה התרכזות בפן התדמיתי של המותג והבלטת הערכים המאפיינים את המותג "קרביץ" - צעיר, רענן, נועז, עכשווי ומוביל..."

רשת "קרביץ" חברה לרשת האופנה "פוקס" לשיתוף פעולה אסטרטגי ראשון מסוגו, במסגרתו יוצאות השתיים במבצע אטרקטיבי משותף: קונים ב"קרביץ" שני ראשי דיו או מדפסת של המותג HP ומקבלים 100 ₪ תלושים למימוש ברשת האופנה "פוקס" ללא תנאים או הגבלות.

המבצע יגובה בקמפיין טלוויזיה (בערוץ 2 ובערוץ 10) ובעיתונות ארצית באמצעות פרסום "זרמון - גולדמן" המשמש כמשרד הפרסום של שתי החברות, בהיקף השקעה של 250,000$.

לאחרונה הצטרפה קרביץ לשורותיו של משרד הפרסום "זרמון גולדמן", והצהירה שבכוונתה לאמץ אסטרטגיה פרסומית חדשה שתתנהל בהתאמה למהלכים שיווקיים חדשים אותם מתכוונת החברה לבצע בשנה הקרובה.

הקמפיין החדש ושיתוף הפעולה עם פוקס הינו נדבך ראשון במדיניות הפרסום, שלראשונה תתמקד בעיקר בקמפיינים תדמיתיים, וזאת לצד הקמפיינים המכירתיים (Hard Sale ) שאפיינו את הפעילות הפרסומית של המותג עד כה.

מנשה זילכה סמנכ"ל השיווק ברשת "קרביץ" מסר כי: "שיתוף הפעולה וההתחברות לרשת האופנה "פוקס" הנתפסת כצעירה ונועזת, תואמת את מדיניות החברה להתרכז בפן התדמיתי של החברה ולהבליט ערכים דומים המאפיינים את המותג "קרביץ" - "צעיר", "רענן", "נועז", "עכשווי" ו"מוביל".

לדבריו: "שיתוף הפעולה בין שתי החברות המתאפיינות בקהלי יעד דומים, מציע בעצם ערך מוסף לצרכן - מבצע אטרקטיבי למוצרי לייף סטייל שנמצאים כיום בכל בית".

עוד הוסיף זילכה כי: "אנו צופים שכ - 8,000 צרכנים יממשו את המבצע המוצע".

המבצע יתקיים עד לתאריך 04/03/05 בכל סניפי רשת קרביץ.

על הקמפיין:

את הקמפיין תלווה הסיסמא: "לא מתחברים למחשב בלי קרביץ", שתשען על הסיסמא המוכרת של החברה: "לא חוזרים ללמוד בלי קרביץ".

במסגרת הקמפיין מתכוונת קרביץ להבליט ערכים של נועזות וחדשנות, באמצעות סדרת סרטי מבצע המתאפיינים בשפה צעירה והומוריסטית.

בסרט הראשון שיעלה נראה בחור לבן שנכנס לפאב באמצע הלילה, ומגלה שהפאב מאוכלס אך ורק בחבר'ה שחורים ולא ידידותיים.
הבחור נבהל ומנסה להתחבר עם היושבים בבר, אבל רק מחמיר את מצבו מרגע לרגע.

הסרט מסתיים כשהקריין עולה בשאלה: "חסר לך צבע?" ואחריה מציג את המבצע.

קרדיטים: סמנכ"ל קריאטיב - שי פיטובסקי, מנהל קריאטיב - תומר אברמוביץ, ארטדיירקטור - אמראל , קופירייטר - איתי גרונר, מנהל מחלקת אסטרטגיה - רן נתנזון, פלנרית -לילי אהרון, מדיה - נירית אלחדף, סופרוויזרית- דפנה עוגן, תקציבאית - איילת צימרמן, חברת הפקה - יובל רונן, במאי - גלעד שר, בית פוסט - ברודקסט.

תאריך:  14/02/2005   |   עודכן:  14/02/2005
כרמית להב, יחסי ציבור
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רינה שפיר מונתה למנכ"ל חברת אימפקט, חברה בת של בנק אגוד העוסקת בניהול תיקי השקעות.
יוקם פארק אקסטרים לספורט אתגרי ובילוי, שישתרע על שטח של כ- 13,000 מ"ר במבואות הדרומיים של חיפה.
יוניליוור ישראל, המשווקת את דאב, משיקה את המותג בקרב הציבור החרדי-דתי. בכוונת החברה לחזק ולבסס את מעמדו של המותג במגזר באמצעות פעילויות שיווקיות נרחבות המותאמות לציבור זה.
14/02/2005  |  יפה אפרתי  |   הודעות כלליות
MAYBELLINE NEW-YORK, מותג האיפור המוביל בעולם, מרחיב את פעילותו בישראל ומשיק מגוון מוצרי איפור חדשים לשנת 2005.
הפתעה קטנה מכינים בקדם אירוויזיון בחלק האמנותי. מחרוזת הצדעה לשירי סאן רמו.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אם עד כה ראוי היה להציג את איתמר בן-גביר כעבריין לשעבר הרי שעכשיו הוא בלי לשעבר    רק, לכאורה, לפי שעה
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
ביידן מחצין אינטליגנציה רגשית גדולה (אביגיל..), אך בגלל מחדלו גואה במשמרתו האנטישמיות בקמפוסים    כשיחזרו חטופים, נראה אנשים שבורים גופנית ונפשית; סינוואר ימשיך להחזיק חלק מהחטופים ...
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il