|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?

RC קולה בקמפיין תדמיתי חדש לשנת 2005 <br>

- הודעה מטעם יפאורה תבורי
15/02/2005  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: שירי פלדמן, יחסי ציבור  |    |  רן רהב


אלי פייגלין, מנהל השיווק של יפאורה תבורי, אמר היום כי יפאורה תבורי מעלה קמפיין פרסומי חדש של RC קולה לשנת 2005 בהשקעה של כ-1.5 מליון דולר.

הקמפיין החדש צולם בחופי תאילנד ויעלה באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן IPG תחת הסיסמא: "The cool taste- RC cola".

הקמפיין כולל סרט פרסומת שיעלה בשבוע הקרוב בערוצים 2, 10, 24 ו-MTV

יפאורה תבורי מציגה קמפיין תדמיתי חדש ומיוחד ל-RC קולה, בהשקעה של כ-1.5 מליון דולר, הכולל סרט פרסומת, שיעלה בערוצים 2, 10, 24 ו-MTV. הקמפיין, תחת הסיסמא:
"RC cola , the cool taste", ממשיך ותומך באופיו הנועז והממזרי של המותג RC קולה.

על האסטרטגיה מאחורי הקמפיין הפרסומי

בשנים האחרונות שומר RC על המיצוב ה"ממזרי", כשהכוונה היא למותג שנון, קצת פרוע, כזה שמרשה לעצמו ללכת נגד הזרם..
RC הוא מותג הקורא תיגר, מעז, ובסופו של דבר משיג את מטרתו ויוצא גדול בדרכים לא לגמרי שגרתיות.

פרמטר מרכזי נוסף, אותו אנו ממשיכים לחזק גם השנה, הינו תפיסת הבינלאומיות של המותג, לאור העובדה כי שוק המשקאות המוגזים בישראל הינו שוק של שחקנים בינלאומיים. קהל המטרה המרכזי הינו בני נוער וצעירים.

על סרט הפרסומת

בסרט מוצגים 3 חברים המטיילים להנאתם על החוף באי טרופי בודד בתאילנד. תוך כדי הטיול הם נתקלים בקונכייה אשר מתגלה כקונכיית קסמים. מתוך הקונכייה יוצא ג'יני אשר מזמין כל אחד מהם לבקש 2 משאלות . הבחור הראשון ,מבקש ארמון ואת הבחורה הכי יפה בעולם.

הבחור השני, מבקש את אחותה ויאכטה מפוארת.

הבחור השלישי, מבקש קודם כל פחית RC צוננת ומרעננת, לאחר שהוא לוגם באיטיות ובהנאה, נשארת לו משאלה שנייה - הוא מחייך לעברו של הג'יני ורמז לו להעלים את 2 חבריו.

הבחור נשאר עם פחית RC ועם 2 הבחורות הארמון והיאכטה.
סיסמא : RC cola -the cool taste

על שוק הקולה

שוק הקולה מהווה כ-26% מסך שוק המשקאות הקלים. כאשר RC קולה הינו מותג הקולה השני בגודלו בישראל.

נתחי השוק (על-פי נילסן - דו"ח חודש דצמבר 2004 בליטרים, ממוצע 12 חודשים אחרונים):

קוקה קולה-61%
RC קולה-22.6%
פפסי קולה-11%
קריסטל-%5.5

משרד הפרסום: ראובני פרידן IPG
תסריט - ספי שקד ואיתי הרמן
סופרוייזרית - גינת זהבי
תקציבאית - כרמית ריבלר
פלנינג - שחר ארגוב
מנהלת מח' הפקה - יעל לשם
מפיקת משרד - דנה זינגר-קארו
בימאי - אביב מערבי
צלם - טובי הוכשטיין
חב' הפקה - ראבל

תאריך:  15/02/2005   |   עודכן:  15/02/2005
שירי פלדמן, יחסי ציבור
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גורו הנטוורקינג העולמי - ד"ר איוון מייזנר - מגיע לראשונה לישראל.
חוברות למבצע משותף שיגובה בקמפיין טלוויזיה בהיקף השקעה של כ-250,000 $
רינה שפיר מונתה למנכ"ל חברת אימפקט, חברה בת של בנק אגוד העוסקת בניהול תיקי השקעות.
יוקם פארק אקסטרים לספורט אתגרי ובילוי, שישתרע על שטח של כ- 13,000 מ"ר במבואות הדרומיים של חיפה.
יוניליוור ישראל, המשווקת את דאב, משיקה את המותג בקרב הציבור החרדי-דתי. בכוונת החברה לחזק ולבסס את מעמדו של המותג במגזר באמצעות פעילויות שיווקיות נרחבות המותאמות לציבור זה.
14/02/2005  |  יפה אפרתי  |   הודעות כלליות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il