אסם ממשיכה את אווירת הפספוסים ומעלה מחר (יום ה', 24.2.05), קמפיין חדש תחת הכותרת "פקשושי ביסלי". הקמפיין יציג פספוסים מקמפיין הפספוסים האנימטורי לביסלי אסם, בהשתתפותם של יגאל שילון, והדמויות גריל וברביקיו. הקמפיין החדש הינו בהשקעה של 1.5 מיליון ש"ח.
הקמפיין, שהופק על-ידי משרד הפרסום אריאלי פובליסיס, כולל שלושה סרטוני אנימציה קצרים ומשעשעים המציגים את הפספוסים מאחורי הקלעים מהסרטון המקורי - בו יגאל שילון וגריל מותחים את ברביקיו ומצליחים לשכנע אותו שהביסלי אזל מהחנויות.
בסרטון הראשון ברביקיו רץ ברחוב עם מודעת ה"דרוש ביסלי" אותה הוא תולה על גבי עצים, לאחר שקרא בעיתון שהביסלי אזל מהחנויות ופתאום הוא נתקל בטעות באחד העמודים בבום ענק.
בסרטון השני כשברביקיו מגיע לחנות לחפש אחר ביסלי, גריל ויגאל שילון לפתע מופיעים בהפתעה מאחורי המדף הריק ואז הוא מבין כי הוא נמתח, אך תוך כדי הם בטעות מוחצים אותו לקיר.
ובסרטון השלישי לאחר שברביקיו מגלה שהעובדה שהביסלי אזל הייתה מתיחה, יגאל שילון, ברביקיו וגריל פוצחים בריקוד כשבאמצע הריקוד גריל מועד ונופל על הרצפה.
מאסם נמסר כי "לראשונה בארץ הופק קמפיין המציג פספוסי אנימציה של מאחורי הקלעים של הקמפיין. מכיוון שהרעיון מאחורי הקמפיין בהשתתפותו של יגאל שילון היה פספוסים ומתיחות, זה ממש התבקש לייצר קמפיין בו מוצגות סיטואציות של פספוסים משעשעים שיצרנו לדמויות, כפי שקורה בצילומי קמפיינים עם דמויות אמיתיות".
סרטון הפספוסים של קמפיין פספוסים יעלה בערוצים 2, 10, 24 ו-MTV ויימשך שלושה שבועות.