החל מיום ראשון: הפרסומת האינטראקטיבית של AIG תאפשר להצטרף למבצע הנחה על דלק לכל החיים ולזכות בפרסים באמצעות לחיצה על הכפתור הירוק בשלט.
הקמפיין האינטראקטיבי עולה באמצעות חברת EMTV וזרמון גולדמן.
חברת הביטוח AIG ביטוח זהב תעלה החל מיום ראשון לאוויר, יישום אינטראקטיבי להרחבת הקמפיין הנוכחי - דלק של סונול בהנחה לכל החיים (עם הגמל). במסגרת הקמפיין האינטראקטיבי, מוזמנים הצופים ללחוץ על הכפתור הירוק בשלט, לקבל מידע על התוכנית הביטוחית (דלק של סונול בהנחה לכל החיים) ולהשתתף במספר משחקים, בהם אפשרות לזכות בשוברי מתנה להשכרת סרטים ברשת "ענק הוידאו" לעונים נכונה על מספר שאלות.
AIG מפעילה את היישום האינטראקטיבי באמצעות חברת EMTV, אשר בנתה את האפליקציות ומשדרת אותן ממרכז השידורים שלה בתל אביב. הפרסומת משודרת בערוץ 2 ובערוץ 10 למנויים הדיגיטליים של הכבלים והלוויין.
מחברת AIG נמסר כי, ההרחבה האינטראקטיבית תאפשר ללקוחות המתעניינים ברכישת ביטוח רכב וללקוחותיה הקיימים, להצטרף ל"מבצע דלק בהנחה לכל החיים". הפעילות ממשיכה את השפה התקשורתית של AIG, המבדלת את החברה בשוק חברות ביטוח הרכב בישראל וממשיכה את הקו האסטרטגי של החברה. החיבור בין ביטוח רכב למבצע של הנחה על הדלק לכל החיים ומשחק נושא פרסים יעניק ערך מוסף ללקוחותיה ויאפשר להם ליהנות מרמת שירותים יחודית.