הסכם לשיתוף פעולה ראשון מסוגו נחתם בימים אלה בין פרסום חוצות על גבי אוטובוסים ובין מסכי ה-LCD המשדרים בתוכם לקראת חג הפסח. המדובר על הסכם בין חברת Roadmedia השייכת לארגון הגג של המובילים והמסיעים הפרטיים בישראל, לבין חברת המדיה החדשה Infomotion. השתיים החליטו לשלב כוחות לקראת החג בהציעם לפונים פרסום המבוסס על תמהיל תוכן המשלב בין השתיים. כפועל יוצא, הקו הפרסומי שינחה את הפרסום ישלב בין חוזקות שתי המדיה.
במסגרת שיתוף הפעולה יוצעו למפרסמים כ-200 אוטובוסים בהם מותקנים נכון לימים אלה מסכי LCD. היקף החשיפה המשוער צפוי לעמוד על כ- 5 מליון לאורכו של חודש אפריל, בו ישולבו הפרסומות שיעטפו את האוטובוס לאלה המשודרות בתוכו. היקף ההכנסות המשוער על פי דיווחי שתי החברות, צפוי לעמוד על 400,000 דולר בכל התקופה בה תוצע הפלטפורמה המשותפת למפרסמים. שתי החברות מתכוונות לפנות לחתך אוכלוסייה צעיר כתלמידים, סטודנטים וחיילים.
"שיתוף הפעולה בין שתי המדיה הוא ניסיון ראשון ומעניין לשלב בין מדיום פרסומי נע ומוכר לבין מדיום טלווזיוני חדש". אומר יובל בן נון מנכ"ל Infomotion. "הקו הפרסומי שיעצבו שתי החברות ייגזר לראשונה מהיכולות הפרסומיות של שתי המדיה. "זאת ועוד", מוסיף מושיק לבנה, מנהל המכירות של roadmedia, "בתקופה בה אנו חשופים ליתרונות השיווק החוויתי, אוטובוסים עטופים משולבי מסכי טלוויזיה מייצרים תחושה קרובה ביותר לשימוש פיזי במוצר עצמו. נראות חיצונית ופנימית באוטובוס יוצרים ערך מוסף שיווקי לחווית הנסיעה".
אודות Infomotion
חברת Infomotion מספקת שירותי מידע בתוך אמצעי התחבורה הציבורית. בהמשך להפרטת קווי התחבורה הציבורית בישראל, מסכי מחשב - LCD מותקנים בתוך כלי התחבורה ציבורית, ומציעים לציבור הנוסעים שירותי תוכן, מידע ופרסום. בבסיס השירותים עומד פיתוח מדיום פרסומי חדש ויעיל בישראל. מסכי החברה נפרסים עתה בכל רחבי הארץ באמצעות חברות האוטובוסים השונות בערים חיפה והקריות, טבריה, באר שבע, אשדוד, אשקלון, רמת גן, גבעתיים, קריית אונו ועוד. פרטים נוספים ניתן למצוא באתר האינטרנט של החברה:
www.infomotion.co.il