TAG WOMAN מעלה שלט פרסום על קיר באורך 200 מטר, מול חנות הדגל של קסטרו במתחם דיזינגוף סנטר.
רשת האופנה TAG WOMAN המונה כיום 20 סניפים בפריסה ארצית, משקיעה 3.5 מיליון שקל במהלך שווקי-פרסומי משולב באמצעות משרד הפרסום אופטימום. המהלך כולל שילוט חוצות, שלטי קיר, עיתונות ארצית, כתבי עת, קד"מ וקטלוג שיופץ בהפצה רחבה בעיתונות בכיכובה של הדוגמנית הבינלאומית ויארה שוטרטובה, הממשיכה כפרזנטורית של TAG WOMAN עונה שנייה ברציפות.
אילן לוי מנכ"ל החברה: "רשת TAG WOMAN נמצאת בעמדת פריצה והתקדמות בשוק האופנה הישראלי. אנחנו מקפידים להיראות אחרת ולהביא מסר של חדשנות אופנתית מתוך תפיסה אירופאית, במטרה שהלקוחות שלנו תרגשנה שיש להן מה שאין לאחרות. מטרת המהלך להעמיק את הקשר עם לקוחות הרשת ולהעניק לכל אישה חווית קנייה ייחודית, תוך חידוד בידולה של הרשת תחת הערכים - אופנתי, ייחודי וסקסי".
בנוסף, מעלה רשת האופנה TAG WOMAN שלט פרסום ענק על קיר באורך 200 מטר, מול חנות הדגל של קסטרו במתחם דיזינגוף סנטר.
אודות
רשת TAG WOMAN הוקמה לפני כ-3 שנים וממשיכה את דרכה של חברת TAG שהייתה פעילה כ-10 שנים בענף האופנה והתמחתה באופנת נשים. TAG WOMAN הוקמה על-ידי אילן לוי, לירן דריי ושגיב הלוי ומפעילה 20 חנויות, מהם 10 בבעלות עצמית ו-6 באמצעות זכיינים. הרשת מעסיקה כ-100 עובדים במחלקות עיצוב, מכירה, שיווק ולוגיסטיקה.