"העין השלישית", רשת חנויות הקונספט היחידה בישראל לאופנת שאנטי המציעה אופנה ייחודית המעוצבת בישראל ומיוצרת בהודו, מעלה לראשונה קמפיין פרסומי הכולל קטלוג קיץ מעוצב אשר יופץ בדיוור ישיר למועדון הלקוחות של הרשת הכולל למעלה מ-10,000 חברים ובמקביל עולה בקמפיין פרסומי על גבי אוטובוסים באמצעות חברת כנען פרסום בתנועה. הקמפיין אשר יחל השבוע ויימשך כחודש וחצי יתנוסס על גבי קווי אגד ודן בערים עפולה, אשדוד, רחובות, ראשל"צ, נתניה פתח תקווה תל אביב והוד השרון, בהן פזורה הרשת.
במקביל, מתרחבת הרשת המונה 10 סניפים ברחבי הארץ ופותחת שני סניפים נוספים בפתח תקווה ובאשדוד. החנויות נפתחות בקונספט המזוהה עם סניפי הרשת הקיימים, המתבסס על סמלים ואלמנטים השאובים מהתרבות ההודית.
סך ההשקעה השיווקית לעונת הקיץ עומדת על כמיליון שקל. תקציב יחסי הציבור נמסר למשרד "זאביק דרור יחסי ציבור".
אבי אורבך מנכ"ל העין השלישית: "החלטנו להרחיב הקיץ את הפעילות השיווקית של הרשת בעקבות טרנד השאנטי אשר שטף את האופנה העולמית והישראלית ואשר בו אנו מתמחים עם ההיצע הרחב, המגוון והאטרקטיבי ביותר בארץ. הצפי הוא כי אופנת השאנטי רק תלך ותתחזק גם בעונות הבאות והדים לכך ניתן לראות במעצבים הבינלאומיים המחפשים ללא הרף מקורות השראה בבזארים ושווקים ברחבי העולם".
רשת "העין השלישית" בבעלות 4 שותפים (ג'יני ורן אושרי, אבי אוקשי ואבי אורבך) נוסדה בשנת 1999 ופועלת בפורמט זכייני. 12 הסניפים של הרשת ממוקמים בפריסה ארצית מאילת ועד עפולה.
ל"עין השלישית" קהל לקוחות רחב ומגוון המבקש בגדים ובדים שיהיו מותאמים לגוף ולאקלים הלוהט של ישראל בצורה מדויקת ופשוטה. קולקציות הבגדים מיוצרות מבדי כותנה טבעיים תוך שימת דגש על זרימה וצבעוניות של הבד ובהתאמה לפילוסופיה ולתרבות ההודית המהווה השראה תמידית ליצירה. כמו כן מציעה הרשת מגוון אביזרים ופריטי עיצוב ברוח המותג. המחירים אטרקטיביים ונעים בין 25 - 250 שקל.