חברת לוקסאוטיקה ישראל בקמפיין חדש למשקפי Ray-Ban בהשקעה של כחצי מיליון ש"ח.
משיקה את הקולקציה החדשה של Ray-Ban לאביב-קיץ 2005 עם שמירה על המאפיינים הקלאסיים לצד עיצובים חדשניים
הקמפיין, באמצעות מקסימדיה, כולל פרסום בעיתונות נשים מובילה וכן פרסום חוצות.
חברת לוקסאוטיקה ישראל, נציגתה של לוקסאוטיקה העולמית עולה בקמפיין חדש למשקפי השמש של Ray-Ban. הקמפיין, באמצעות חברת מקסי מדיה ובהשקעה של כ-500.000 שקל, כולל פרסום בעיתונות נשים מובילה וכן פרסום חוצות.
המותג Ray-Ban, החל כפיתוח של משקפי שמש עבור טייסים ואט אט הפך המותג לאחד המותגים האופנתיים המפורסמים ביותר בהיסטוריה ולטרנד על-זמני. משקפי Ray-Ban ידועים באיכות הגבוהה של עדשות הפולורייז וייחודו של המותג מתבטא בעקביות העיצובית ושמירה על המודלים הקלאסיים.
הקולקציה החדשה לאביב-קיץ 2005 שומרת על המאפיינים הקלאסיים המזוהים עם המותג, אך מצליחה להפתיע עם עיצובים חדשניים. אחד החידושים המרעננים לעונה זו הם הצבעים שטרם נראו במותג הקלאסי כמו: לבן, ירוק פסטל, ורוד סוכריה ואדום ריי-באן וכן השימוש במסגרות פלסטיק בנוסף למסגרות המתכת המוכרות.
שוק המשקפיים בישראל נאמד בכמיליארד שקל בשנה. השוק מתחלק לשתי קטגוריות: משקפי שמש ומשקפי ראייה. קטגוריית משקפי השמש מגלגלת כ-300 מיליון שקל בשנה ואילו קטגוריית משקפי הראייה נאמדת בכ-700 מיליון שקל בשנה.
לוקסאוטיקה ישראל היא חברת בת של לוקסאוטיקה העולמית ומחזיקה בזיכיון השיווק וההפצה של מותגים מובילים בהם ריי באן, שאנל, ורסאצ'ה, פראדה, מיו מיו, דונה קארן, מוסקינו, ווג ועוד. החברה משווקת את מותגיה ברשתות האופטיקה ובחנויות המשקפיים ומשקפי השמש המובילות.
אודות לוקסאוטיקה העולמית
לוקסאוטיקה העולמית הינה חברה לעיצוב, ייצור, שיווק והפצה המובילה בעולם בתחום משקפי השמש ומשקפי הראייה. החברה משווקת את מוצריה לכ-120 מדינות בכל העולם ומחזיקה בשורה ארוכה של מותגים. מחזור מכירותיה של לוקסאוטיקה העולמית נאמד בכ-3.2 מיליארד יורו.