חברת "תדיראן מוצרי צריכה" המתמחה בייצור ושיווק פתרונות מיזוג לשוק הפרטי, העסקי והתעשייתי/מקצועי תציב את שלט החוצות האינטראקטיבי הראשון בישראל, על-ידי נור סטאר מדיה, שמורכב בעצם משני שלטי תלת מימד המשלימים זה את זה.
השלטים שנרכשו עבור תדיראן על-ידי חברת טופ מדיה בסכום של 100,000$, הינם חלק מקמפיין הקיץ של החברה שמטרתו חיזוק המותג "תדיראן "Carrier, ויצירת שפה תקשורתית חדשה התומכת בהעברת מסרים שיווקיים ופרסומיים חדשניים בשוק.
מדובר בשלט המורכב משני שלטים המעבירים מסר אחד וממשיכים את מסרי הקמפיין הקיים: שלט אחד הינו גפרור בוער עליו מופיע הכיתוב "כשהחום עולה לראש..." ואילו השלט המשלים אותו שעומד מאחוריו המציג את הסיסמא "אל תשתגע קח תדיראן קרייר" הינו שלט המעוצב כקופסת גפרורים בה חסר אותו גפרור בוער ועליה מזגן "תדיראן קרייר" המוציא משב רוח על הגפרור הבוער.
השלט יוצב בשלב ראשון בנתיבי איילון בסמוך לצומת גלילות, כשבהמשך יעבור השלט בין צירי תנועה מרכזיים נוספים.
השלט כאמור הינו חלק מקמפיין קיץ תדמיתי רחב היקף שעלה לאחרונה בכל אמצעי המדיה באמצעות פרסום אריאלי פובליסיס (שאחראי על הקריאטיב) וחברת טופ מדיה (שאחראית על קניית המדיה) בהשקעה של 1 מיליון$.
האסטרטגיה המובילה את הקמפיין, מעמידה את ההיבטים האמוציונאליים במרכז ושמה במרכז את הלקוח והצרכים שלו, כאשר נושא "השפיות" שמביא אותו משב צונן של המזגן נבחר כקונספט מוביל, והקו המנחה הינו "יש לי מזגן תדיראן - קרייר, משמע אני רגוע, נעים לי וטוב לי.
ארז אבנר סמנכ"ל השיווק והמכירות לשוק המקומי בחברת תדיראן CARRIER מסר כי:" גם במסגרת הפעילות הפרסומית, ממשיכה חברת תדיראן CARRIER ומוכיחה את חדשנותה, חוזקתה ומובילותה בשוק".
לדבריו:" אין ספק שייחודו של השלט, יביא לחשיפה מקסימלית של מסרי קמפיין הקיץ המהווה חלק מהפעילות השיווקית במהלך השנה".