הערוץ הישראלי עולה בקמפיין פרסום ייחודי לפרויקט הרובע ביפו
הערוץ הישראלי המשדר טלוויזיה ישראלית ברחבי העולם, מעלה השבוע קמפיין פרסום ייחודי לערוץ, לפרויקט הרובע ביפו.
פרויקט הרובע ביפו העתיקה מציע דירות איכות מרווחות לישראלים היושבים בחו"ל וגם בישראל. הרובע, המתוכנן כשכונה בפני עצמה על משבצת קרקע של 12 דונם, מציע מיגוון רחב של דירות - החל מדירות גדולות של 2 ו-3 חדרים ועד לדירות גן ופנטהואזים. בין בנייני הרובע חצר פנימית ענקית והוא מוקף בגינות נוי המהוות חלק מהמתחם.
קמפיין הרובע ביפו העתיקה, מצטרף לפרויקטים נדל"נים רבים שבחרו לפרסם דרך הערוץ הישראלי: אזורים, מגדל נווה צדק, פרויקט הולילנד בירושלים ומגדל הסיטי טאוור. בעקבות הפרסום בערוץ הישראלי נמכרו בסיטי טאוור 12 דירות לישראלים מחו"ל.
לדברי גולן שקד סמנכ"ל השיווק של הערוץ הישראלי, "הערוץ הישראלי מהווה צינור פרסום מרכזי לקבלנים המבקשים למכור נכסי נדל"ן בישראל ללקוחות בחו"ל. צופי הערוץ הישראלי בארה"ב ובאירופה מתאפיינים ביכולת כלכלית מוכחת וזיקה חזקה מאד לישראל. תושבי חו"ל מנצלים את שפל הנדל"ן בישראל בכדי לקנות נכסים למטרות השקעה וגם למטרות מגורים במידה ומתכננים לשוב ארצה".
הקמפיין באמצעות משרד הפרסום ערמוני בייטס יעלה בעלות של כ - 8,000 $.
הערוץ הישראלי הוקם בשנת 2001 במטרה להעביר שידורי טלוויזיה איכותיים לישראלים המתגוררים ברחבי העולם. הערוץ רוכש זכויות שידור בלעדיות לארה"ב מהערוץ הראשון, הערוץ השני (על שלושת זכייניותיו), ערוץ 10, ערוץ הספורט, הטלוויזיה החינוכית וחברות הכבלים. לערוץ הישראלי כ-150,000 צופים בכל רחבי ארה"ב בזמן צפיית שיא. הערוץ הישראלי הינו בבעלות החברות I.V.P. בבעלות שלמה וולפרט יוזם הערוץ ומנכ"ל בפועל, קרדן תקשורת, מרלז תקשורת, ו-Monarchy Enterprises בבעלות ארנון מילצ'ן.