חברת "סלטי צבר" יוצאת בקמפיין פרסום בטלוויזיה - "יאללה פסטיבל..." בכיכובו של ז'ק כהן- התקציב 1.5 מיליון שקל.
חברת "סלטי צבר" יוצאת בקמפיין פרסום בטלוויזיה ל"פסטיבל ניגובים 2005" שיתקיים השנה בתאריכים 20-21 ביולי בפארק יהושוע והשנה יהיה הרבה יותר גדול ואותנטי (ההשקעה בפסטיבל כ-2.5 מיליון שקל).
ז'ק כהן, מוביל הקמפיין שר "יש אהבה בצבר במפעל, אנחנו שוב עושים פסטיבל - פסטיבל ניגובים 2005..." ומספר שבפסטיבל ישתתפו מיטב החומוסיות בארץ, שוק "דליית אל-כרמל" מגיע לת"א, הופעה מיוחדת של שירי מימון ומאיה בוסקילה.
ב''פסטיבל ניגובים 2005'' יהיו אטרקציות רבות נוספות, ביניהן תחרות רקדניות בטן, במת בידור וסולחות בהנחייתו של שבי זרעיה, מעגלי מתופפים ודרבוקות, זמרים אותנטיים ועוד ועוד...
תקציב הקמפיין - כ-1.5 מיליון שקל.
משרד הפרסום: "מקאן אריקסון"
מנהלת קריאטיב: סיגל עבודי
קופי: דלית אורבך
ארט: רונית יעקובי
תקציבאית: סיון נוי
פלנרית: מירב רגב
חברת הפקה: אולפנות
ניהול לקוחות: נעמה סקלי