חברת ישיר בית השקעות מקבוצת ביטוח ישיר, משיקה את פעילותה ומכריזה על מהפכה בעולם ההשקעות, באמצעות קמפיין המבוסס על direct response( תגובה ישירה) אשר יעלה ביום שישי הקרוב.
הקמפיין שיכלול סדרת סרטוני טלוויזיה, מודעות עיתונות, אינטרנט וערכות דיוור ישיר בקונספט עיצובי חדשני, ימחיש את יתרונות המפכה: יועץ השקעות אישי המגיע לבית הלקוח, חסכון מהותי בעמלות התיווך, ביטול הגבלת סכום המינימום להשקעה ועוד.
בנוסף יגובה הקמפיין בפעילות יח"צ וקד"מ.
כשם שחברת ביטוח ישיר חוללה בעשור האחרון שינויים דרמטיים בשוק הביטוח, כך "ישיר בית השקעות" מביאה את הבשורה לתחום ההשקעות, והיא עושה זו באמצעות קמפיין 'ישיר' המתאים לתפיסת העולם של החברה האם ומסתמך על ערכיה - הוגנות וחסכון בפערי תיווך, סימני ההיכר שלה.
לצורך תשדירי הטלוויזיה, נולד במשרד הפרסום, אח קטן וחכם ל 'איש הטלפון' המוכר מתשדירי 'ביטוח ישיר'. בשונה מהאח הגדול, הדמות של ישיר השקעות, היא גם טלפון וגם קופת חסכון, והיא מציעה: "תשקיע חכם, תשקיע ישיר".
היקף הקמפיין שיעלה באמצעות LEAD, מקבוצת אדלר חומסקי, המתמחה בפרסום לתגובה ישירה ובשיווק ישיר, יעמוד על כמיליון דולר. מהלך ההשקה ימשך כחודש ויגובה בפעילות פרסומית נוספת עד סוף השנה.
קרדיטים:
צוות פרסום LEAD:
מנהלת לקוחות - מירב בגרמן
תקציבאי - יוסי ברוך
מנהל קריאייטיב - עמיר זינגר
ארטדיירקטור - איתמר פרדני, ויקי שטולמן
קופי - יאיר גת
אנימציה ופוסט - עשר אצבעות