בתחרות 'הקליקה' 2005- תחרות הפרסום באינטרנט, זכה במקום הראשון משרד אידיאולוג'יק עם קמפיין 'ווינר' של המועצה להסדר הימורים בספורט. במקום השני זכה משרד Y&R עם הקמפיין של יונדאי, ובמקום השלישי נמצא קמפיין הוט עסקים Gorni.
בתחרות, אותה עורך TheMarker זו השנה השלישית, התקיים השבוע שלב הגמר ובו נבחרו הקמפיינים הטובים ביותר שפורסמו באינטרנט. ייחודה של תחרות זו, הוא בכך שהיא עוסקת רק בפרסום באינטרנט ומתקיימת ברשת.
בתחרות נבחרו גם זוכים בארבע קטגוריות: בקטגוריית רכב זכו NetSpirit עם קמפיין טרייל בלייזר של UMI. בקטגוריית פיננסים זכו אידיאולוג'יק עם קמפיין Founder. בקטגוריית תקשורת זכה די-סאיי עם בזק עסקים, ובקטגוריית שירותים ומוצרי צריכה זכה אידיאולוג'יק עם הקמפיין של הקריה האקדמית.
תוצאות התחרות נקבעו על-פי שקלול הכרעות של גולשי האתר TheMarkerוהשופטים: יגאל בראון - מנכ"ל איגוד הפרסומאים, תלמה בירו - מנכ"ל איגוד המפרסמים, תרצה גרנות - מנהלת acc בית הספר לקופיריטינג, ד"ר ירדן לוינסקי- אתר קונספציה.
לגמר התחרות עלו 40 קמפיינים, של 11 משרדי אינטראקטיב. אידיאולוג'יק, אשר זכו במקום הראשון עם קמפיין ווינר של המועצה להסדר ההימורים בספורט, זכו בטיסה של המשרד כולו לשבוע לטיול ג'יפים בבולגריה. גם בשנה שעברה זכה אידיאולוג'יק במקום הראשון, ואז זכו אנשי המשרד כולם בטיסה ו-5 ימי טיול אתגרי במונטנגרו, יוגוסלביה.
זוהי השנה השלישית שתחרות 'הקליקה' מתקיימת. תחרות 'קליקה 2006' תתקיים באפריל הבא.