הבצפר, בית הספר הגבוה של חברות הפרסום בישראל, פותח בימים אלה את ההרשמה לקורס ייחודי להכשרת הדור הבא של הקופירייטרים בארץ.
קורס הקופירייטרים של הבצפר יפתח ב-27 לאוקטובר, ויימשך עשרה חודשים. הקורס ינוהל על-ידי רוני אפלבוים ועופר גולן, קופירייטרים בכירים, עם רקורד עשיר במשרדי הפרסום הגדולים ונסיון רב בהוראה ולימודי פרסום וקופירייטינג.
הקורס החדש נולד מתוך ההכרה כי הקופירייטרים הצעירים שמסיימים את לימודיהם בקורסים הקיימים היום, אינם מבינים את רוח העבודה בתוך העולם האמיתי של משרדי הפרסום. אף קורס שקיים היום לא מצליח ללמד "איך באמת זה עובד" - והבצפר של משרדי הפרסום הוא הראשון שיעשה זאת בצורה האמיתית.
בהיותו מוסד רב תחומי ללימודי הפרסום, מציע הבצפר לסטודנטים לפרסום, לראשונה בארץ, את האפשרות הייחודית להכיר את כל האספקטים של המקצוע, ולעבוד בצורה זהה לעבודה הפרקטית בעולם האמיתי.
שנת הלימודים הבאה תתנהל בבצפר במתכונת העבודה במשרדי הפרסום: הלימודים יתבצעו בצוותים ובשיתוף פעולה מלא בין התקציבאים, הפלנרים, הקופירייטרים, המפיקים ועוד. כלומר, שהפלנרים יעשו אסטרטגיות, התקציבאים יכתבו את הבריפים, הקופירייטרים את הקריאייטיב והמפיקים יפיקו את התוצרת.
ממש כמו בעולם האמיתי.
הקורס החדש ינוהל וילווה על-ידי וועדה מקצועית המורכבת מבכירי אנשי הקריאייטיב בארץ: שרי סימן טוב, מיקי בר - באומן בר ריבנאי, גדעון עמיחי- שלמור אבנון עמיחי, אייל לינור - מקאן אריקסון, טל רביב - מקאן אריקסון, רוני שניידר - גלר נסיס, אורי לברון - אדלר חומסקי, מולי הלפמן - אריאלי.
במסגרת הקורס ירכשו הסטודנטים גם ידע נרחב בתחומים כמו לשון עברית, תקשורת, קולנוע, ספרות ועוד.
הבצפר, בית הספר של משרדי הפרסום בישראל, הוקם לפני כשלוש וחצי שנים על-ידי איגוד חברות הפרסום במשותף עם חברות הפרסום.
הבצפר הוקם במטרה להכשיר כוח אדם מיומן למקצועות הפרסום ב-6 מסלולים שונים: תקציבאות, פלנינג, מדיה פלנינג, הפקת פרסומות, יחסי ציבור ודוברות. מעבר לעובדה שהבצפר מציע מקצועיות ורמת לימודים גבוהה ביותר, מסייע הבצפר לסטודנטים ליהנות מסיכויים גבוהים להתקבל לעבודה.