רשת "JUMP" בחרה במיכל ינאי כפרזנטורית להובלת קמפיין סתיו חורף 2005/6.
מיכל ינאי תחליף את עינת ארליך אשר הובילה את קמפיין החברה בשלוש עונות האחרונות. החוזה נחתם עם אופציה לשתי עונות נוספות ושכרה של ינאי מוערך בכ-50 אלף דולר לעונה.
השחקנית וכוכבת הטלוויזיה מיכל ינאי, נבחרה לשמש כפרזנטורית של רשת האופנה "JUMP" ולהוביל את חברת האופנה לעונת סתיו-חורף 2005/6. הצילומים יערכו בימים הקרובים והקמפיין, יעלה במהלך העונה.
מיכל ינאי תוביל את קמפיין JUMP לעונת סתיו-חורף 2005/6 שיכלול צילומי קטלוג, פרסומת טלוויזיה, מודעות פרסום, אינטרנט, שלטי חוצות ויחסי ציבור. סך ההשקעה בקמפיין נאמדת בכשני מיליון שקל. זוהי פעם ראשונה בקריירה של ינאי שהיא מובילה חברת אופנה.
החוזה עם ינאי נחתם לשתי עונות עם אופציה להארכתו לשתי עונות נוספות. בעונות קודמות הובילו את קמפיין החברה הדוגמניות עינת ארליך, שירז טל, מאיה ישיעהו, ועוד.
מנחם קופיץ, מנכ"ל ובעלים "JUMP": "מיכל ינאי נבחרה כיוון שהיא מייצגת נשיות, עצמאות וקריירה. לינאי, דמות מוכרת ואהובה על כל שכבות הגיל, יופי ישראלי מקורי ואופי חם והיא מייצגת את קהל הלקוחות של JUMP: אישה אינטליגנטית, עצמאית ודינאמית במראה אופנתי ועכשווי. מיכל ינאי היא אישה המאפיינת את תכונות קהל לקוחותינו ומגלמת את ערכי המותג JUMP ואנו חשים כי דרכנו הארוכה יחד רק החלה".
חברת JUMP הישראלית הינה בבעלותו הפרטית של מנחם קופיץ והוקמה בשנת 1981. הרשת מגלגלת כ-150 מיליון שקל בשנה ומועסקים בה80 עובדים בייצור ולוגיסטיקה ועוד 180 עובדים ברשת החנויות. הרשת מונה כעת 55 סניפים בפריסה ארצית.