בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
סטודיו "שוקי קוק" נבחר לבצע את בנית הזהות התדמיתית של רשת דוכני המזון "סודוך" <br>
|
סטודיו "שוקי קוק"
מאת:
סטודיו "שוקי קוק" | | סטודיו "שוקי קוק"
|
"סודוך", רשת דוכני המזון, משלימה בימים אלו מהלך של בנית זהות תדמיתית אשר תאחד את כל סניפי הרשת תחת שפה תקשורתית אחידה. היקף ההשקעה - 20 אלף דולר. "סודוך", אשר הוקמה לפני כשלוש וחצי שנים, נהפכה לאחד ממותגי המזון המהיר הפופולאריים באזור המרכז, ולאחרונה התרחבה גם לפריפריה כשהיא מחזיקה בשישה סניפים בתל אביב, הרצליה,ואפקה. הרשת מתמחה בכריכים וטוסטים המבוססים על נקניקים בלבד. לתהליך בנית השפה התקשורתית של הרשת נבחר "סטודיו שוקי קוק", אשר אחראי לבנית שפה תקשורתית וגרפית של כמה מהגופים המובילים בתחום המזון המהיר בישראל,ביניהם - שניצל איילה,ציינה טאון ועוד. לדברי שוקי קוק, בעלים של הסטודיו, "המותג סודוך הצליח לבסס את עצמו במודעות הציבור וליצור קהל לקוחות נאמן ולכן אנו מאמינים כי מהלך טבעי הוא לאחד את השפה החזותית של הסניפים, וליצור זהות אשר תאפשר לבדל אותו בענף המזון המהיר בישראל. במסגרת המהלך, ישונה העיצוב של סניפי הרשת ויבוסס המותג על צבעי הירוק-אדום, מתוך כוונה להבליט את נושא טריות ואיכות המוצרים. סטודיו שוק קיים פועל משנת 1973 והוא מתמחה בעיצוב תדמית חזותית מבוססת צילום, וייעוץ תדמיתי מול חברות מובילות בתחום התעשיה והמסחר כגון: מכון היצוא, יורו-פוד,סילבר שדאו, קומידה,טוטנאוור,סייטק ועוד.
|
תאריך:
|
01/09/2005
|
|
|
עודכן:
|
01/09/2005
|
|
סטודיו "שוקי קוק"
|
|
משרד הפרסום "דחף אחד" מעלה לראשונה קמפיין לחברת מוצרי החשמל "נורמנדה", במטרה לחזק את המותג ולהגביר את המודעות לקשת הרחבה של המוצרים המשווקים תחתיו. עד כה התרכזו הקמפיינים של החברה בתחום המקררים בלבד. היקף ההשקעה בקמפיין, הכולל שילוט חוצות, רדיו, עיתונות ו-BTL, נאמד ב-200 אלף דולר.
|
|
|
שירי שוורץ, 26, מונתה למנהלת תכניות תמיכה, כלים ו - MVP Lead בחטיבת השירות של מיקרוסופט ישראל. במסגרת תפקידה תעסוק שירי בניהול והעשרת תוכנית ה - MVPs המקומית ובהטמעת תוכניות וכלי תמיכה חדשים בצוותי התמיכה הטכנית.
|
|
|
חברת "נקה 7" עולה השבוע, בקמפיין טלוויזיה חדש, לרגל השקת סדרת 4 תחליבי הרחצה "נקטר קרמי".מדובר בסדרת תחליבי רחצה, המושתתת על רכיבים ישראלים טבעיים: תמציות הזית, תמציות הרימון, תמציות התאנה ותמציות הגפן, כל התחליבים מועשרים ב-33% לחות ומותאמים לחומציות הטבעית של העור, להזנה, עידון, ריכוך ופינוק עור הגוף.
|
|
|
24 קבוצות טלקומוניקציה בעולם, כולל בזק, עוסקות בפיתוח השירות המשולב נייח-נייד במטרה לחלוק ידע והתנסות בין מדינות.
|
|
|
תנובה, יצרנית ומשווקת מוצרי החלב המובילה בישראל, מתחילה בשיווק מותג חדש בתחום משקאות החלב תחת השם: SHOCK. סדרת משקאות החלב תכלול מגוון מוצרי שוקו, מהמוצר הבסיסי - שוקו, ועד למוצרי שוקו בטעמים ובמגוון סוגי אריזה חדשנים. המוצרים ימצאו בחנויות וברשתות השיווק החל מ 5.9 בבוקר.
|
|
|
|
|
|
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
|
|
|
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
|
|
|
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
|
|
הבלוגרים הנקראים ביותר ב- News1
|
|