|   15:07:40
  רונן הלל  
רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה כדאי לעשות כאשר נתקעים עם הרכב?
קבוצת ירדן
מתחברים לצד האומנותי: מסלולי לימוד יצירתיים שמשלבים בין אמנות וטכנולוגיה

רשת התכשיטים מגנוליה מרחיבה את הפעילות הבינלאומית <br>

- הודעה מטעם רשת התכשיטים מגנוליה
06/12/2005  |   רונן הלל   |   הודעות כלליות   |   תגובות


רשת התכשיטים מגנוליה, המתמחה ביצור תכשיטי כסף, מרחיבה את פעילותה בחו"ל ובחודש האחרון השיקה שתי חנויות חדשות בהשקעה כוללת של כ-1 מיליון שקל.

החנויות החדשות במדינות אלה ממוקמות בקניונים נבחרים בפולין ובאזור ניו-יורק ארה"ב ויפעלו באופן דומה לקונספט הפועל בארץ, חנויות במרחב פתוח, ויפעלו באמצעות זכיינים.

אודי כהן, מנכ"ל ובעלים מגנוליה: "בניתוח אותו ערכנו עלה כי תכשיטי מגנוליה זוכים לאהדה גלובלית ואנו מעריכים שנצליח לשכפל את ההצלחה של מגנוליה ישראל בשוק העולמי.

את הפניה להקמת החנויות במרחבים הפתוחים קיבלנו מנציגי הקניונים ברחבי העולם ובכוונת החברה להרחיב את הפעילות בארצות נוספות כמו גם בארצות בהן החברה כבר פעילה.

כאשר אנו משווים את מכירות חנויות חו"ל לאלה שפתחנו לפני מספר שנים בארץ אנו רואים כי המכירות בחו"ל נאמדות במחזורי מכירות גבוהים יותר".

החנויות החדשות שנפתחו יתווספו ל-8 החנויות שכבר קיימות בחו"ל: שתיים בקנדה, שתיים בארה"ב, שתיים בהונגריה, אחת בצ'כיה ואחת באוסטרליה.

החניות החדשות מחזקות את הפריסה של הרשת במזרח אירופה ובארה"ב.

כל החנויות פועלות באמצעות זכיינים למעט הונגריה אשר פועלת באמצעות חברת בת.

המחזור כספי של הפעילות בחו"ל נאמד בכ-3 מיליון דולר בשנה, כאשר מחזורה של כל חנות בחו"ל נאמד בכ-300,000 דולר.

החנויות בחו"ל כמו גם בארץ נפרסות אך ורק בקניונים ופועלות בקונספט "חנות במרחב פתוח" על פיו הקונים בקניון נחשפים באופן מקסימלי לתכשיטים.

הרגלי הצריכה בשוק התכשיטים בחו"ל דומים לאלה שבארץ בהתאמה של כ-80%, דבר המאפשר מכירה של תכשיטים המיוצרים בארץ בחו"ל ללא התאמות, כאשר 20% מבטאים את העובדה שלכל מדינה יש את הצרכים שלה.

המבחר בחניות בחו"ל זהה למבחר בארץ ומתואם ע"י חברת-הבת של מגנוליה: "מגנוליה export לוגיסטיקה בע"מ" אשר מתווה את המדיניות הכללית של החברה בחו"ל .

מגנוליה נוסדה לפני כ-9.5 שנים, מעסיקה 300 עובדים ומתמחה בתכשיטי כסף ושילוביו: כסף עם זהב, כסף עם אבנים וכסף עם זהב ואבנים.

החברה פונה לקהל הרחב כאשר מיצוב החברה בא להמחיש את העובדה כי מוצריה פונים לכל כיס מתוך אסטרטגיית: every day low price ואי לכך החברה אינה נוהגת לערוך מבצעי הנחות וסופי עונה.

הרשת מציעה מגוון רחב של תכשיטים כאשר כל חנות מציגה כ-3000 דגמים ובכל חודש מושקים כ-300 דגמים חדשים אשר מחליפים דגמים אחרים ממלאי החנות.

טווח המחירים של תכשיטי החברה בארץ נע מ-50 שקל ועד ל-1000 שקל כאשר קניה ממוצעת נעה בין 100 שקל ל-300 שקל.

75% מתכשיטי מגנוליה מיוצרים בארץ ו-25% מיוצרים בחו"ל בעיקר באיטליה ובתאילנד כאשר רוב היצרנים מספקים את התכשיטים עבור מגנוליה בהסכם בלעדי.

תאריך:  06/12/2005   |   עודכן:  06/12/2005
יפה אפרתי יחסי ציבור
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בהצבעה לתחרות שטרודל הזהב של חודש נובמבר, זכה קמפיין האינטרנט "מראות" של H&O באמצעות חברת Data Pro Interactive במקום הראשון.
06/12/2005  |  ארד תקשורת  |   הודעות כלליות
מספר חודשים לאחר החדרת קונספט ייחודי בענף המזון "ארוחות מיני ראנץ'" - המבורגרים קטנים וצי'פס באריזה חדשנית, מדווחת בורגראנץ' על הצלחה מסחררת.
06/12/2005  |  בר תקשורת  |   הודעות כלליות
קובי מויסה, מנכ"ל מגה ספורט, מסר היום כי ההסכם אשר נחתם עם קבוצת הכדורסל הפועל "גליל עליון" מהווה נדבך נוסף המשלים את אסטרטגיית השיווק של החברה: אנו רואים במתן החסות לקבוצת הפועל "גליל עליון" את הזיקה לעולם הספורט בכלל ולענף הכדורסל בפרט והגדלת הנוכחות בשוק הישראלי והתאמה לערכי המותגים שאנו משווקים המושתתות על עיצוב וחדשנות.
06/12/2005  |  רן רהב   |   הודעות כלליות
יוניליוור ישראל בחרה במשרד הפרסום מקאן אריקסון לנהל את מערך הפרסום של המותגים הבינלאומיים. יוניליוור ישראל, שניהלה עד כה את תקציבי הפרסום שלה בחמישה משרדים נפרדים, ביקשה לאחד את הפעילות הפרסומית של מותגים אלה במשרד אחד. תקציבי המותגים הישראלים: תלמה, בייגל בייגל, קליק, 778 ואפיכל יישארו ויטופלו במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי.
הגרנד קניון בחיפה יוצא בימים אלה ביוזמה חדשה וראשונית מסוגה בישראל, המקובלת כמודל שיווקי בקרב קניונים בחו"ל: מתן הדרכות, סדנאות והרצאות מקיפות עבור 500 מנהלי החנויות ואנשי המכירה בקניון, לצורך שיפור השירות, המכירות ושימור הלקוחות.
06/12/2005  |  בר תקשורת  |   הודעות כלליות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
רעיון המדינה הפלשתינית משמעו אחד: הפיכת הגדה המערבית לעזה שנייה, תחת שלטון חמאס, ולניסיונות חוזרים ונשנים לתקוף את ישראל המצומקת, לבתר ולהשמיד אותה
דן מרגלית
דן מרגלית
אני? בגילי? להגן על שבתאי? למה בדיוק? על ששמר על זכות השתיקה כאשר נוער הגבעות השתולל ביהודה ובשומרון נגד אוכלוסייה פלשתינית?
עידן יוסף
עידן יוסף  |  
המגפה שהשמידה את קיפודי הים באילת התפשטה לאוקיינוס ההודי ומאיימת להשמיד אוכלוסיות קיפודי הים בכל העולם    קיפודי הים נחשבים ל"שומרים" של שוניות האלמוגי. החוקרים מתריעים: מדובר במגפה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il