סוכנות הביטוח Answer Financial מארה"ב בחרה בברודויז'ן
לשירות 15.5 מיליון חברי Insurance Answer Center.
Answer Financial, סוכנות ביטוח מובילה מבחינה טכנולוגית בארה"ב, בחרה בתוכנת ברודויז'ן, הספקית הגדולה יישומי -E
business בהתאמה אישית המיוצגת בישראל ע"י חברת ברוד-נט, עבור אתר האינטרנט Insurance Answer Center המשרת כיום יותר מ- 15.5 מיליון חברים.
Answer Financial גם משתמשת בפלטפורמת ה-E-business של ברודויז'ן -One-To- One Enterprise -להפעלת אתר answerfinancial.com העוזר לצרכנים בעת רכישת מוצרי ביטוח ופיננסים.
האתר הוקם כדי לעזור להפחית עלויות הכרוכות ברכישת ביטוח, דרך אספקת כלים העוזרים לצרכנים לקבל החלטות רכש מושכלות על ביטוח ושירותים פיננסיים.
האתר עושה שימוש ביכולות הפרסונליזציה הרחבות של ברודויז'ן, מגיש מידע רלבנטי לכל משתמש, ותופר תוכן על בסיס פרופילי משתמשים וחברותם בקבוצות.
בנוסף לשיפור החוויה המקוונת של המשתמשים, השיגה Answer Financial יתרונות משמעותיים בזמן יציאה מהיר לשוק מאז עברה מפלטפורמת Web קניינית ל- One-To-One Enterprise של ברודויז'ן.
Answer Financial מספקת גישה ליותר מ- 175 ספקי ביטוח דרך רשתות אינטרה-נט, האינטרנט וטלפון.
"ברודויז'ן הוכיחה כי היא יכולה לספק פתרונות E-business חדשניים ואיכותיים, וחשוב אף יותר: מוצרים בעלי ערך עסקי אמיתי", אמר ג'ורג' סאבו, סגן נשיא קבוצת ה-E-business של Answer Financial. "מאז הטמעת טכנולוגיית ברודויז'ן, הפחתנו זמן אספקה של תוכנות ותוכניות חדשות, מיותר מחודשיים לשבועיים וחצי בלבד".