חברת "רודמדיה" המתמחה בתפירת פתרונות פרסומיים ממוקדים על-פי דרישות הלקוח יוצאת בקונספט חדשני בפרסום בתנועה המאפשר לבנות חבילות פרסום אפקטיביות עבור קהלי יעד ממוקדים כגון: חיילים, תלמידים, בני מיעוטים, חרדים. זאת בנוסף לכיסוי מקומי, אזורי וארצי מצפון הארץ ועד דרומה.
חברת רודמדיה מחזיקה בידה צי גדול של אוטובוסים (כ-1700) ששטחם מיועד לפרסום בשיטת העיטוף החיצוני של האוטובוס. כמו-כן, חתמה לאחרונה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת אינפומושן המספקת מסכי טלוויזיה בתוך האוטובוסים עליהן מוקרנים מוצרי הפרסום. שיתוף פעולה זה, הגורם לאפקט הקהל "השבוי", מהווה בעצם חשיפה כפולה, פנימית - על-ידי קהל חסר תעסוקה ללא יכולת שליטה בפרסום כמו החלפת ערוצים, וחיצונית - על-ידי עיטוף האוטובוס.
בסקר שנעשה בתחום התחבורה הציבורית התגלה כי 63% מהנוסעים הן בעצם נוסעות, 22% מתוכם תלמידים וסטודנטים, 9% חיילים ו-6% בני הגיל השלישי. ממצאים אלו מחזקים את הצורך להגיע לקהל יעד ממוקד המקדם חשיפה מקסימלית של המוצר לקהל הנכון, ולאורך זמן.
לחברת רודמדיה חבילות פרסום באמצעות עיטוף ומסכי טלוויזיה בעלויות של החל מ 40,000$ המותאמות לצרכי הלקוח.
חברת רודמדיה בע''מ, מייסודו של ארגון סע-שא - ארגון הגג של המובילים והמסיעים הפרטיים בישראל, פועלת כבר למעלה משנתיים ומכתיבה איכויות גבוהות מאוד בשוק הישראלי.
בין לקוחותיהם: יוניליוור, אסקייפ, תנובה, שטראוס עלית, אורנג', קופות חולים ועוד... כל זאת בנוסף ללקוחות מקומיים, בהתאם לאזורי הזכיינות.