בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
קינלי סודה בקמפיין חורף חדש <br>תחת הקונספט “Less is more”
|
- הודעה מטעם החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ
החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ (קוקה-קולה ישראל) עולה בקמפיין חדש למותג קינלי סודה KINLEY SODA, הממשיך את ההשקה של המותג שנערכה בשנת 2005. המהלך, באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי, בהשקעה של כמיליון ש"ח. במסגרת הקמפיין, ישודרו שלושה סרטונים, שהופקו בישראל, כולם תחת הקונספט של “Less is more”. הקמפיין מדגיש את מסר "העוצמה השקטה" של המותג ומציג את קינלי סודה כחווייה יומית רלוונטית לצד יתרונותיו הפונקציונליים של המשקה: מרווה, טבעי, בריא ונטרלי. ההשקה המחודשת של קינלי סודה כוללת ראייה אסטרטגית שיווקית במסגרתה נבנה מיצוב חדש למותג, ליצירת בידול אמוציונלי בקטגורייה וליצירת פעילות ייחודית להרחבת צריכת הסודה. דורון ארד, מנהל מותג קינלי סודה: "מאז הושק המיצוב החדש של קינלי סודה אנו עדים לגידול משמעותי בהעדפת הצרכנים לצד עלייה בכל הפרמטרים התדמיתיים של המותג.הקמפיין הנוכחי ממשיך את תהליך הבידול של המותג בשוק המשקאות המוגזים תוך הפיכתו למוביל בקטגוריית הסודה בישראל". שוק הסודה בישראל מהווה כ- 6% מכלל קטגורית המשקאות המוגזים בישראל. קטגוריה זו מהווה כ-36 מיליון ליטרים), כאשר שוק זה גדל בכ-10% בשנת 2005 וצפוי להמשיך לצמוח גם בשנת 2006. מנתוני החברה המרכזית לייצור משקאות קלים עולה כי צריכת הסודה לנפש בישראל נאמדת בכ- 5.25 ליטר לאדם בשנה. נתח השוק של קינלי סודה מהווה כיום כ-35 אחוזים מהקטגורייה. קרדיטים: מנהל מותג קינלי סודה:דורון ארד משרד פרסום: שלמור אבנון עמיחי/Y&R מנהל קריאייטיב ראשי: גדעון עמיחי מנהל קריאייטיב: צור גולן קופירייטר: עמית גל ארט דירקטור: אורן ורמוס מנהלת מחלקת פלנינג ואסטרטגיה: טלי קשטן פלנרית: הילה תמיר סופרוויזר: אדם אבנון תקציבאי: נמרוד אקרמן מפיקת משרד: סיגל נוגסי בית פוסט: גרוויטי פוסט פרודקשן
|
תאריך:
|
15/01/2006
|
|
|
עודכן:
|
15/01/2006
|
|
רונן הלל, יחסי ציבור
|
|
חברת קלוגס, יצרנית דגני הבוקר מספר 1 ומביאת בשורת הבריאות לצרכני הדגנים, תעלה מחר ה-16 לינואר 2006, בקמפיין ייחודי במטרה להגביר את צריכת הדגנים המלאים. עלות הקמפיין, שימשך כחודש וחצי ויכלול מודעות בעיתונות הארצית ובמגזינים, פעילות קד"מ ומבצעים אטרקטיביים ברשתות השיווק, נעמדת בכחצי מיליון שקל.
|
|
|
רשת "עיניים" לשיפור הראיה בלייזר של המרכז הרפואי ד''ר ללוינגר , פותחת את מרכז האופטיקה הראשון - אופטיקה דר' לוינגר בבניין שערי העיר בירושלים, בהשקעה כוללת של 2 מיליון שקל.
|
|
|
חברת סקאל דיוטי פרי פותחת בימים אלה מחלקה המתמחה בשיווק מכשירי GPS, בחנות החשמל והאלקטרוניקה בדיוטי פרי בנתב"ג. המחלקה החדשה תקרא: GPS והיא תשווק מגוון רחב של מכשירי ניווט יבשתיים וימיים, מתוצרת GAR MIN.
|
|
|
שתי כלבות נדרסו, הועברו לטיפול אצל ד"ר שילנסקי וממנו לביתה החם של מתנדבת עמותת "תנו לחיות לחיות", ענבל. כעת הן מחפשות בתים חמים ואוהבים, כדי לפנות מקום להצלת כלבים וחתולים אחרים.
|
|
|
חברת "ניאופרם", משווקת "אדויל" בישראל, יוצאת בימים אלה בקמפיין פרסום לאריזת ההתנסות החדשה של "אדויל ליקווי ג'ל" המכילה 2 קפסולות.
|
|
|
|
|
|
אלי אלון
ב-7-8 באפריל 1980 בחג שביעי של פסח בוצע בקיבוץ משגב עם פיגוע מיקוח, שמטרתו הייתה שחרור מחבלים הכלואים בישראל בפיגוע נרצחו 3 ישראלים ובהם חייל צה"ל ו-5 מחבלים חוסלו
|
|
|
איתמר לוין
ע"פ 232/55, היועץ המשפטי נגד מלכיאל גרינוולד. השופטים שמעון אגרנט, יצחק אולשן, שניאור זלמן חשין, דוד גויטיין ומשה זילברג. 17 בינואר 1958
|
|
|
בעז שפירא
נכון לרגע כתיבת שורות אלה מצטיירת התמונה העגומה היא שהחמאס לא הושמד וישראל מצויה במשבר רציני, מאות חללים מסרו נפשם בקרב ואלפים נפצעו
|
|
|
גדי חיטמן
מחאות נגד פעילות צה"ל ברצועת עזה לגיטימיות בשני תנאי יסוד: האחד, שהמוחים מבינים על מה הם מפגינים סרטונים שהתפרסמו בשבוע האחרון העידו על הבורות בקרב מרבית המפגינים שאין להם מושג מ...
|
|
|
עמנואל בן-סבו
אני הבא משם, אני היהודי, בן לעם הנבחר, הבוחר בכל יום להיות חלק מהעם שלי, חלק מאחיי החיים והמומתים, חלק מהתחייה הלאומית המתחדשת, מהגבורה היהודית הנצחית, חלק מדור התקומה והניצחון
|
|
הבלוגרים הנקראים ביותר ב- News1
|
|