סקאל דיוטי פרי יוצאת בימים אלו בקמפיין פרסום נרחב בעלות של 400,000 דולר, תחת הכותרת: "המחירים הכי נמוכים במדינה", באמצעי המדיה השונים.
חברת סקאל ערכה סקרי שוק בהם בדקה את מחיריהם של 50 מוצרים נבחרים (כגון: נגני MP3, מסכי LCD,מדפסות, מצלמות דיגיטליות, מיקסרים, מגהצים,DVD נייד ועוד), אל מול המתחרים. מתוך הסקרים עלה כי המחיר הנמוך ביותר של המוצרים נמצא בחנות החשמל והאלקטרוניקה של סקאל בדיוטי פרי, ומכאן נולד הסלוגן שמוביל את הקמפיין.
הקמפיין יעלה לאוויר לאחר עבודת שטח מקיפה שכללה השוואת מחירים של 50 מוצרי חשמל של חברות מובילות כגון: SHARP,PANASONIC, SONY, PHILIPS ועוד. ההשוואה נערכה בין הרשתות הקמעונאיות המובילות בשוק המקומי, כדוגמת שקם אלקטריק, אופיס דיפו , ביג בוקס ועוד ובה נמצא כי בחנות החשמל והאלקטרוניקה של סקאל דיוטי פרי "המחירים הכי נמוכים במדינה".
הקמפיין נערך על ידי משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי וכולל: טלוויזיה, שילוט חוצות ועיתונות והוא מורכב מ-10 סרטונים קצרים בהם מוצגים מוצרים מקטגוריות שונות ומחיריהם שהוכחו על-ידי הסקר כ:"הכי נמוכים במדינה" ומשילוט חוצות ופוסטרים יחד עם מודעות בעיתונות הארצית.
קמפיין זה מגיע כהמשך ישיר למסע הפרסום הרחב שהשיקה סקאל להשקת מחלקת ה-LCD בחנות החשמל והאלקטרוניקה בדיוטי פרי, אשר מדגיש את מהפכת המחירים של תחום ה-LCD שעורכת סקאל בדיוטי פרי, תחת הכותרת: LCD 20 אינץ רק 399 דולר.
קובי סקאל, סמנכ"ל השיווק של קבוצת סקאל מסר כי בעקבות הקמפיין שישפיע על מהפכת המחירים בתחום ה-LCD בדיוטי פרי ובשוק המקומי תגרום סקאל לירידת מחירים נוספת של קטגוריית ה-LCD בישראל.
חברת סקאל דיוטי פרי מקבוצת סקאל מפעילה את חנות החשמל והאלקטרוניקה בדיוטי פרי בנתב"ג.