|   15:07:40
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?

תחזית אסטרולוגית שבועית: 26.2.15-20.2.15

הרצוג, לבני והכישלון

סדקים ראשונים במערכת המשותפת של בוז'י וציפי; אך הם ימשיכו לעשות הצגות כלפי חוץ. המציאות לא תומכת בהם ובעשייתם המשותפת. המערכת הרגשית של הרצוג מנפחת עצמה ללא גבולות עת לטפל בעצמנו, להיות בבית החם, להתכרבל בכורסה עם כוס תה ועוגת שמרים
20/02/2015  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   בחירות 2015   |   תגובות
בעיה בזוגיות. לבני והרצוג [צילום: פלאש 90]

הצמידות ונוס-מארס השפיעה בימים האחרונים והיום, 20.2, כוכב מארס יסיים את דרכו במזל דגים, שהוא המזל האחרון בגלגל המזלות ולכן סביר להניח ששמענו ונשמע "שלום ולא להתראות", בין אם מתוכנן או צפוי, ובין אם לא. אנשים בסביבה הקרובה או הרחוקה יעזבו את עולמנו. סיומים שיהיה להם ביטוי במערכות יחסים אישיות, אינטימיות וגם חברתיות.

היום, 20.2, כוכב מארס יגיע לנקודת האפס בטלה וזה יביא לכמה אירועים גלובליים משמעותיים, ייתכן שבמישור הפוליטי או שאיתני הטבע "ישמיעו קול" ברעידות אדמה או התמוטטויות של בוץ או משהו אחר. אלה ימים שבהם נשמע על סיפורי הצלחה מול כישלונות מעציבים. ייתכן שהמולד ושילובי הכוכבים באותו יום ישפיעו גם על הנושא הפיננסי והצבאי בכמה מקומות בעולם.

השילוב של ונוס-מארס מגיע היום, שישי, 20.2, למעלה שבה יתקיים מופע ליקוי החמה בתאריך 20.3, וזה יגרום לכמה אירועים משמעותיים, שכבר ראינו שהם עומדים להגיע, בעיקר בגלל הסמיכות למעלה אפס במזל טלה (מעלת העולם). הצמידות הזו עוברת וממשיכה למזל טלה ותתבטא בדרך בוטה בין התאריכים 25.2-21.2. האלמנט הארוטי והמיני יקבל, על-פי רוב, גוונים לא נחמדים וזאת בלשון המעטה. עם זאת, במצב הכוכבים הזה קיים גם חלון הזדמנויות לחושניות, לחיזוק האינטימיות, להט לצד התפרצות יצירתית וגם לקבלת התחייבות חדשה בתחום האישי. קיימת משיכה חזקה, אבל בגלל נוכחות נפטון יש להיות זהירים מהונאות או מאשליות גם בנושא הזה. קיימת אווירה מרעננת יותר. זרעים שזרעתם, גם בנושא אישי, יתחילו ללבלב עם פריחה או להניב פירות במהלך האביב הקרוב שיחל בתאריך 20.3.15.

בשבוע הקרוב תהיה יותר תנועה ודינמיות, כוח של האנרגיה שיביא איתו ערנות מחודדת יותר ויוזמה. המישור המנטאלי איכותי יותר, החושים טובים יותר, האנטנות גבוהות יותר והתובנות נובעות ממקום נקי יותר. גם הנושאים החברתיים יכולים לעלות לדיון.

השמש עברה למזל דגים וזהו חודש בעל אופי כנוע יותר, ולמרות שציינתי שהערנות המנטאלית חיה ותוססת, יהיה כאן משהו שמגיע ממעמקים. זה זמן טוב לתת לזרמים ולתנודות הגלים לקחת את האינדיבידואל למקום שבו המודעות שלו במיטבה.

זו תקופה שבה המוזיקה מתעוררת, זמן לטפל בעצמנו, להיות בבית החם והנעים, להתכרבל בכורסא עם כוס תה מהביל ועוגת שמרים שרק יצאה מהתנור. אלה ימים של בישולים איטיים, טעמים וריחות של מרק או חמין העוטפים את הבית.

שימו לב לבריאות, ואם חבר אומר לכם לקחת אחריות על עצמכם מבחינה בריאותית, הקשיבו לו. בימים 24.2-22.2 היזהרו מאינפקציות.

אנחנו ברצועות זמן ארוכות של ירח בטל. שימו לב - בזמנים כאלה, לא להתחיל משהו חדש, לא לקבל החלטות חשובות, כי אלה לא יהיו ריאליות ועלולות לעורר אשליות, ויכוחים בלתי צפויים וטעויות.

זמני הירח הבטל: שימו לב!
יום שישי, 20.2 - הירח בטל משעה 00:57 אחר חצות לאורך כל היום עד שעה 01:13 אחר חצות.
יום ראשון, 22.2 - הירח בטל משעה 02:22 עד למחרת בשעה 02:28 בלילה (יום שני).
יום שלישי, 24.2 - הירח בטל משעה 04:43 לפנות בוקר עד למחרת בשעה 06:54 בבוקר.
יום חמישי, 26.2 - הירח בטל משעה 10:29 עד למחרת 27.2, יום שישי, בשעה 14:49 בצהריים.

כלכלה ושווקים

אנו ממשיכים להיות ברצועת הזמן של אורנוס-פלוטו. מולד הירח שהיה בתאריך 19.2 והמארס שעובר למזל טלה על מעלת העולם, מדליקים את הריבוע. למעשה, מעכשיו ועד לתאריך 22.3, ואולי גם עד תחילת אפריל, נוכל להיווכח באירועים שאופיים מטריד. נזכור שכוכב מארס במזל טלה מקבל אופי מלחמתי. יש לפנינו את עונת הליקויים ואלה משפיעים גם כן על התקופה.

כשקיימת השפעה של כוכבים כמו סאטורן ונפטון, וגם סאטורן המשפיע על פלוטו ואורנוס, זה מביא לאירועים שכבר הכרנו בעולם הכלכלה ולא בדרך חיובית. אנו נמצאים בתקופה שההשפעות יופיעו לסירוגין לאורך השנה.

מי שאוהב להרגיש את להבות האש מלחכות את גבו, שימשיך להתמודד עם חוסר הוודאות המשפיע על כל העולם ויסתכן בהפסד או אולי יזכה. מי שרוצה שקט, שיחפש אפיקים סולידיים.

אצלנו

בעקבות החדשות המופיעות בתקשורת והסקרים להלן - תזכורת מרשימה שהתפרסמה כאן בתאריך 19.12.2014 על האיחוד של הרצוג ולבני: "הפעם נעזרתי במפה האישית של לבני עם מדינת ישראל משולבת עם המפה האישית של בוז'י עם מדינת ישראל, כדי לקבל את תמונת הכוכבים שתלווה אותם והעשייה המשותפת מעתה ולאורך השנה הקרובה.

"מבנה הכוכבים המיידי הוא על הצירים 4-10, 5-11, 3-9 משתנה די מהר לצירים 1-7, 5-11 ו-6-12. כלומר כל מה שתלוי בעשייה שלהם בהווה, זו היכולת המשותפת ליצור רף ציפיות גבוה, שמתורגם למסע יחסי ציבור, אבל ההתלהבות הראשונית היא זמנית ותתחיל להתפוגג, ואז גם יתגלו הסדקים הראשונים במערכת המשותפת. ככל שיעבור הזמן, היעדים שהוגדרו לא יושגו, אולי הם ימשיכו לעשות הצגות כלפי חוץ, אבל זה לא יחפה על האמת.

"הכוכבים המייצגים את התנאים המיידיים נמצאים על הצירים 1-7, 2-8 ו-3-9 המשתנה בקרוב ל-6-12. ההתרחשויות לא מסתדרות עם התוכניות שלהם, כלומר, אירועים חיצוניים יגרמו לכך שהתוכניות שלהם לא ימריאו לשום מקום. המציאות המיידית לא תתמוך בעשייה שלהם ותדרוש מהם גישה צנועה יותר, מומלץ שלא יבטיחו הבטחות גרנדיוזיות לאזרחי ישראל...

"ניתן להבין שיש עכשיו הרבה התלהבות, אבל הציפיות יסתיימו באכזבות, האווירה של המומנטום תהיה חיובית עד לנקודה מסוימת. ככל שיעבור הזמן האכזבות וחוסר המימוש יתפסו את המקום של ההתלהבות. האיחוד שלהם עומד לעבור מבחנים שיעמידו בסימן שאלה את קיומו. המציאות לא תתמוך בהם ובעשייה המשותפת שלהם וכשהמטרות המוצהרות לא תושגנה, סביר להניח שזה ישפיע לא טוב על השותפות. קשה להאמין שעם כוכבים כאלה הם יזכו להגיע לבאר ולשתות ממנה מים.

"אחרי שמתבוננים בקומפוזייט המשותף המקודם של שניהם, הירח וכוכב ונוס נמצאים במנעד מתוח המעיד על שידוך, אני מאמינה שהקוראים האינטליגנטיים כבר הבינו מי השדכן ומי ייצר להם את האשליה המשותפת ש'השלם גדול מסכום חלקיו', אולי זה נכון בשלב הראשון רק לציפי לבני, בעיקר לאור נתוני הבסיס של המפות שלהם, שכבר הופיעו כאן וברשימות קודמות".

השבוע, לאחר כמה שבועות שהתחזית הנ"ל התפרסמה, חשבתי שיהיה מעניין להוסיף עוד מערך של חישובים שהוא על בסיס המפה הרגשית של שניהם ביחד וממנו ניתן להבין ש"ההצלחה" שהם מצפים לה בבחירות לא תגיע לידי מימוש. אי-אפשר להתעלם שיש לשניהם בעיה ב"זוגיות". במפה הזו ניתן לראות את מערכת הציפיות הגבוהה שלהם שתמשיך להיות מתודלקת מאגו רגשי שאין לו בסיס במציאות. הניסיון להציג אחדות יהיה דרך המכנה המשותף הנמוך ביותר ולכן גם לא ישרוד ויישחק, וזה מה שיביא גם לפרידה ביניהם (הכוכבים על ציר 1-7, 2-8).

העשייה שלהם לא נתמכת במערכת יחסים יציבה ומבוססת ומאבקי האגו והחיכוכים הם שיהרסו את ה"זוגיות" שלהם. חילוקי דעות יהיו ביניהם על כל דבר ומערכת היחסים הגרועה תיצור את הבעיה ביניהם ותהיה זו שתביא את הכישלון. הבעיה שהמערכת הרגשית שלהם מנותקת מהמציאות וזה הפער שיוצר את הבעיה ביניהם וגם למפלגת העבודה או עם השם החדש "המחנה הציוני" (אותה גברת בשינוי אדרת).

אם נבחן את מצב הכוכבים של הרצוג כיו"ר מפלגת העבודה, ביחס למציאות, יש כמה קבוצות כוכבים המספרות לנו על כוכבים המגיעים לציר 1-7, בתוספת 2-8. האם זה הרמז שתפקידו כיו"ר המפלגה הוא זמני? מסוף 2015 ותחילת 2016 יבין שאכן כן, מפלגת העבודה לא השתנתה.

עוד במפה של הרצוג עם המדינה, הכוכבים נפטון-פלוטו על ציר 1-7 מציגים ציפייה ואכזבה. גם אם יגיע לתפקיד כלשהו, הוא לא יממש ציפיות. יש אצלו חוסר קשר בין החוויה הפנימית החיובית והיכולת לממש את זה למציאות.

בהשוואה בין המפה האישית של הרצוג והמפה של המדינה, ההיבט היחידי שקיים זה בין הירח של בוז'י ובין כוכב נפטון של המדינה, מה שמציג את בעל הירח (הרצוג) נישא על-כנפי הפנטזיה (נפטון). רעיונות ואשליות הגורמים לניתוח לא ריאלי של המצב. בעל הירח טועה בהבנת המסרים של הנפטון (מדינת ישראל). איך אומרים בשפה עממית... "חי בסרט".

השילוב של כוכבים על הצירים 1-7, 5-11, 6-12 מספר על "יכולות מוגבלות". המערכת הרגשית שלו מנפחת את עצמה ללא גבולות. כשזה בא לביטוי במציאות, זה אומר אולי להיות בתפקיד (יו"ר המפלגה?) עם השפעה, אבל במבחן התוצאה זה מסתיים בכישלון.

ברשימה שהתפרסמה כאן בתאריך 31.10.2014 נכתב: "בשבוע שעבר היה ליקוי חמה מיד אחרי יום ההולדת של ראש הממשלה נתניהו ונכתב אז: ...ליקוי החמה שהיה הלילה, 24.10, קרוב לקו האופק של מדינת ישראל, זהה לליקוי חמה שהיה בתאריך 24.10.1995. מאחר שהמופע התרחש אחרי יום ההולדת של ראש הממשלה, המשמעות שיהיה עליו להתמודד עם מצבים בלתי צפויים, שיקשו עליו לשמור על האיזונים שלו כבן מזל מאזניים. ייתכן שאויבי ישראל (כולל אנשים שאינם חפצים ביקרו, פוליטית וגם כאלה הנמצאים במדינות אחרות) מחפשים 'לפגוע' בו גם מאחורי הקלעים".

תחשבו על זה בעצמכם רק בעקבות הפרסומים האחרונים, או מאותו הרגע שבו נודע על ההזמנה של ראש הממשלה לנאום בקונגרס או דוח המבקר, כי כל מילה נוספת מיותרת.

"דברים שאינם יוצאים מן הלב, לא יעברו דרך האוזן" [ר' משה בן עזרא]

תאריך:  20/02/2015   |   עודכן:  20/02/2015
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2015
על מזג אוויר כמו זה השורר בימים האחרונים נהגו פעם לומר, שזקני צפת אינם זוכרים כמותו. ואז באה התגובה: נכון, כי הם סניליים. אז אולי אני כבר נעשה סנילי, אבל אני לא זוכר התנהלות שערורייתית ומקוממת כמו זו של היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, ושל מבקר המדינה, יוסף שפירא, לה אנו עדים בימים האחרונים.
20/02/2015  |  איתמר לוין  |   מאמרים
שר החוץ אביגדור ליברמן נראה בימים אלה זחוח ורגוע. קשה לדעת את הסיבה העיקרית לכך אבל אני מוכן לנחש שהוא מעריך בחושיו הבריאים שהסערה הציבורית הגואה שפרצה בשבועות האחרונים בעקבות החקירה נגד בכירים במפלגת "ישראל ביתנו" שחשודים בקבלת שוחד חלפה.
20/02/2015  |  אריה אבנרי  |   מאמרים
מבוכה למפלגת ש"ס: מפלגת יחד הפיצה סרטון בו מתואר פועלו של היושב-ראש שלה, ח"כ אלי ישי, בפעילותו נגד המסתננים. בש"ס, שעד היום התעלמה באופן רשמי ממפלגתו של ישי, תבעו שלא לעשות שימוש בסרטון, משום שהוא שימש חלק מתעמולת הבחירות של ש"ס במערכת הבחירות הקודמת.
20/02/2015  |  עידן יוסף  |   חדשות
האם הייתה זו ישראל ביתנו שטירפדה הקמת ממשלת ימין צרה עם החרדים? סגן השר אבי וורצמן (הבית היהודי) טוען כי בין הקריאה הראשונה לקריאה השנייה והשלישית בחוק לפיזור הכנסת, הבין פתאום ראש הממשלה בנימין נתניהו את טעותו ונבהל מכך שיאבד את השלטון ושהמחנה הלאומי הולך להפסיד.
19/02/2015  |  עידן יוסף  |   חדשות
הליכוד מחק את בקשתו להורות למחנה הציוני שלא לשתף פעולה בתעמולת הבחירות עם תנועת V15, לאחר שבית המשפט ציין שלמרות שקיימים סימנים המעידים על שיתוף פעולה בין הצדדים - עדיין רחוקה הדרך להוכחה הדרושה.
19/02/2015  |  איתמר לוין  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il