|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?

יום הולדת שמח

הכוכב מארס המקושר ככוכב השליט שלכם יבקר במהלך החודש הקרוב במזל שלכם ולכן תהייה זו תקופה טובה עבורכם לממש את כל תוכניותיכם
22/02/2015  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
קשיים רגשיים [צילום: AP]

בימים אלה בהם חוגג מזל דגים את יום ההולדת, מומלץ לקרוא ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים/או שלא... לשאר המזלות.

אלו מכם שנולדו במזלות המים והאדמה: סרטן, עקרב, גדי, שור ובתולה מוזמנים לקרוא גם אתם את הכתוב, ולהקיש את הנאמר, ביחס לעצמכם.

מזל דגים והתאמתו לשאר המזלות האסטרולוגיים

מזל דגים עם מזל דגים - זהו שילוב מעניין ודי נפוץ אם כי לא מומלץ במיוחד. הדגים כשלעצמו הוא מזל פסיבי שזקוק לניעור משמעותי כדי שיזיז את עצמו לעשייה ולכן, כאשר שניכם מאותו המזל, ייתכן שתשקעו בשגרה מבלי יכולת לצאת ממנה. היזהרו!

טלה עם מזל דגים – שילוב כזה יכול להתקיים בספרים, אך במציאות קשה למצוא זיווג כזה שגם יצליח. הצרכים ההדדיים שונים כשלטלה בעיקר, אין סבלנות לקשיים הרגשיים של הדגים וזה יחשיב את הטלה כאנוכי. מומלץ לסגפנים!

מזל שור עם מזל דגים – זהו אחד הזיווגים המוצלחים בגלגל המזלות. הדגים ימצא כר נרחב לשים עליו כתף ולבכות על קשיי היום יום, בעוד השור מבחינתו ירגיש חזק ותומך, יקבל את החיזוקים המתאימים כך שיוכל לתחזק את עצמו וגם לדחוף את הדגים לעשייה. מומלץ!

מזל תאומים עם מזל דגים – זהו קשר שנועד כמעט מראש לכישלון. הדגים ירצה כל הזמן שוב ושוב אישורים לכך שהוא נאהב ואילו התאומים יחשוב שהדגים הינו נודניק זולל אנרגיה. הקצב הפנימי שלכם אינו מתאים כך שחבל לכם מראש להתאמץ על בנית הקשר!

מזל סרטן עם דגים – זהו שילוב מוצלח ואפשרי כיוון ששני הצדדים יבינו את הצרכים של הצד שכנגד וינסו לעזור זה לזה. ייתכן שמרוב שתהיו עסוקים בטיפול וארגון המשפחה והמשפחתיות, תזניחו מבלי משים את הזוגיות, עובדה שתקשה עליכם. למתחילים – נא בזהירות!!!

מזל אריה עם מזל דגים – זוגיות בין שני מזלות אלה כמעט ולא תמצאו כיוון שהצרכים הרגשיים של שני המזלות, כל כך שונים האחד מהשנייה, כך שכמעט אין סיכוי שמראש הם יתחברו להם ביחד. הדגים מהר מאוד ירגיש קורבן מול שליטתו של האריה. טוב למי שאוהב ונהנה להיות קורבן!

מזל בתולה עם מזל דגים – שילוב שני מזלות אלו מוצלח מאוד בגלל העובדה שזהו שילוב מזלות משלימים בגלגל המזלות. הבתולה ההגיונית והמחושבת זקוקה לרגישות של הדגים ואילו הדגים צריך לשלוט על הרגש בעזרת ההיגיון. שניכם עשויים לקבל מהקשר, כלים משמעותיים לחיים. מומלץ!

מזל מאזניים עם מזל דגים – כמעט ולא תמצאו את הקשר הזה מתקיים במציאות בגלל השינויים בצרכים החברתיים והרגשיים של שני מזלות אלו. המאזניים לא יכול לתת מעצמו לעומק ומעדיף גינונים חיצוניים, ולעומת זאת הדגים מחפש קשר סימביוטי. לא מומלץ!

מזל עקרב עם מזל דגים – זהו קשר מעניין ומלמד לשני הצדדים. הדגים ימצא לו בן ברית שיקשיב, יבין ויפנים את בעיותיו הרגשיים, אך בסופו של דבר העקרב שהינו מעשי ותכליתי ירגיש שנמאסו עליו הבכיות של הדגים וינסה להשתחרר מהקשר. מומלץ לאלו שאינם אוהבים שינויים!

מזל קשת עם מזל דגים – זהו אחד הזיווגים המאוד שכיחים בגלגל המזלות אך בעם זאת קשה מאוד להחזיק מעמד בזוגיות זו. הדגים שלכאורה רגוע ושקט מכבה בהתנהגות שלו את הדינאמיות השואפת להתפרץ של הקשת ועל כן, לאורך זמן הקשת ירגיש חנוק.

מזל גדי עם מזל דגים – הדגים חייב למצוא לעצמו עוגן על-מנת להרגיש ביטחון ואין כמו מזל גדי לתת את תחושת היציבות והאחריות לכל מכאובי הגדי. הדגים לעומת זאת יצליחו להעניק לגדיים את הרגש אותו הם בדרך כלל לא מרשים לעצמם להראות! מומלץ וכדאי!

מזל דלי – מזל דגים – לא נראה שיש קשר בין שני מזלות אלו. מזל דגים המזוהה עם אלמנט המים ישאף לזוגיות צמודה ואינטנסיבית ואילו מזל דלי אוהב החופש לא ייתן מעצמו ולכן, כל צד ימשוך לכיוון שלו כשכל צד יסבול בסופו של דבר. לא מומלץ!!!

יום הולדת לדגים
[צילום: פלאש 90]

טיפ לילידי השבוע - השבוע יהיה זמן מתאים לעסוק בנושאי כלכליים בגלל כניסת הכוכב מארס המביא איתו אנרגיה של עשייה אל בית הכספים שלכם
▪ ▪ ▪


טלה

הכוכב מארס המקושר ככוכב השליט שלכם יבקר במהלך החודש הקרוב במזל שלכם ולכן תהייה זו תקופה טובה עבורכם לממש את כל תוכניותיכם, ובעיקר אם הן כרוכות בעשייה פיזית. זה הזמן לתכנן מהלך משמעותי ולנסות לסחוף איתכם גם אחרים על-מנת שתוכלו להגיע למקומות שלדעתכם כבר מזמן היה לכם נכון להגיע והנה עכשיו זה בדיוק הזמן הנכון לעשות זאת ולצאת לעצמאות ולעשייה שמזמן חלמתם עליה.

שור

הכוכב מארס יימצא במהלך כל החודש הקרוב בבית תת ההכרה שלכם עובדה שמעידה על כך שתוכלו במהלך תקופה זו לקבל מסרים מעמיקים שיפתרו לכם בעיות שונות ושורשיות. מומלץ לכם לשתף במחשבותיכם רק אנשים שאתם סומכים עליהם כיוון שאתם מרגישים שיש צורך לבודד במקצת את עצמכם מהסביבה בה אתם חיים על-מנת לשמר את פרטיותכם. זה בדיוק הזמן הנכון לעשות זאת.

תאומים

מבחינה חברתית אתם נמצאים באחת התקופות הטובות יותר של חייכם כיוון שאתם בהחלט יכולים להיעזר בחברים בכל פעם שאתם צריכים חיזוקים, ואכן בכל פעם שתצטרכו לקבל אישורים אלה תמצאו לידכם את האנשים הנכונים שיוכלו לעזור לכם בדרך הנכונה והטובה ליישום מטרותיכם העסקיות והמקצועיות. גם הכוכב וונוס האחראי על יחסים בין אישיים שהגיע לבית החברה שלכם מעיד על כך שתכניסו אנשים חדשים לחייכם.

סרטן

בית הקריירה שלכם הפעם עמוס בכוכבים כמו מארס המביא איתו אנרגיה וגם ונוס המביאה איתה יחסים בין אישיים שטיבם נמדד על-רקע מקצועי. שילוב שני כוכבים אלה בבית הקריירה שלכם אומר שייתכן שבתקופה הקרובה תזדקקו להרבה עזרה מאחרים על-מנת להצליח בתוכניותיכם ונראה שאתם מוכנים להשקיע הרבה אנרגיה לשם כך. ולמרות ההצלחות העתידיות, נראה שכל דבר בתקופה הקרובה ייעשה אצלכם תחת לחץ.

אריה

זהו שבוע מאוד משמעותי שייתכן שיימשך גם אל תוך החודש הקרוב. וזאת מאחר שכוכב התקשורת התיישר מנסיגתו בבית השותפויות שלכם, אך השאיר אתכם פעמים רבות כואבים בשל העובדה שלדעתכם ניסיתם לעשות כל מה שאפשר על-מנת לשפר ולשדרג את מערכות היחסים שבהם אתם נמצאים, ולמרות הכל לא הצלחתם לעשות זאת. נסו להימנע מעימותים מיותרים שמראש אתם יודעים שלא יעזרו לכם.

בתולה

אתם נמצאים בתקופה שהיא מחצית השנה שלאחר יום ההולדת שלכם ולכן יהיה זה הדבר הנכון לעשות את חשבונות הנפש האישיים שלכם על-מנת שתבדקו שאתם אכן עושים את הדברים הנכונים עבור עצמכם ועבור סביבת המגורים שבה אתם חיים. בהחלט ייתכן שהיו פעמים ששמתם את עצמכם לפני הקרובים לכם והם כועסים עליכם ולכן יהיה זה הזמן הנכון לחזור לפרופורציות הנכונות.

מאזניים

הכוכב מארס נכנס אליכם לבית השותפויות ויעניק לכל התחום התעוררות מחודשת אם כי לא בטוח שתהנו מכך כיוון שהיא עלולה להיות מעורבת באנרגיות קשות ואגרסיביות . ייתכן שתמצאו עצמכם נוהגים בניגוד להתהגותכם הרגילה ומגיבים בדרך שאינה מתאימה לכם כלל. אולם נראה שאתם מגיעים למצבים שבהם אתם כל כך עמוסים ורוויים, עד אשר אתם מוכנים לפעול בצורה ספונטנית גם אם היא לא נראית לאחרים כראויה.

עקרב

הכוכבים מארס וונוס נכנסים השבוע אליכם אל בית העבודה ומשמעות עובדה זו היא כי מהשבוע הקרוב תתנו את מירב מרצכם בנושא זה וגם תקבלו את העזרה המתבקשת עבורכם מאנשים קרובים בתוך המערכת המקצועית. אנשים קרובים לכם ירצו לעזור לכם ויעשו הכל על-מנת שתצליחו. זה בדיוק הזמן הנכון עבורכם לבנות בעזרת הכוכב מארס, את התדמית המקצועית שלכם כפי שאתם מעוניינים להציג אותה.

קשת

במהלך כל החודש הקרוב תהיה השמש בבית המשפחה הקרובה שלכם משמע שתהיו עסוקים מאוד בלעזור לאלה שזקוקים לכם ותנסו לעשות את המקסימום על-מנת שיהיו מרוצים. נראה שהקרובים לכם מאוד זקוקים לכם ומבטאים זאת בדרכים שונות וזה בדיוק יהיה הזמן הנכון עבורכם לפתור את הבעיות שנוצרו עם האחרים בדרכים יצירתיות. השתדלו לא לבזבז אנרגיה היכן שלא צריך.

גדי

אתם נמצאים עכשיו בתקופה שבה הערכים האישיים שלכם די משתנים וזאת כתוצאה מהשתלשלות המאורעות בחייכם ומעשייה אינטנסיבית של הקרובים אליכם אך ללא קשר אליכם. אתם לומדים לדעת שגם אם תרצו את המיטב עבור עצמכם והקרובים לכם, הרי שאין לכם דרך לשלוט על ההתנהלות ולעיתים כשאין ברירה עדיף לשחרר ולתת לחיים לזרום בקצב שהם מבקשים זאת.

דלי

הכוכב מרקורי נמצא במזל שלכם ונותן לכם יכולת לדבר ולפתור בעיות מציקות כאלה שכבר זמן רב אתם מנסים לפתור, אך איכשהו הדברים התעכבו ולא בגלל שלא עשיתם שום דבר עבור זה, אלא בגלל העובדה שנסיגת הכוכב שהייתה במזל שלכם גרמה לכך שדווקא אתם יותר מכולם סבלתם מבעיות תקשורת וייתכן שהיו גם תחומים שנאלצתם לטפל בהם בעקבות בעיות שנוצרו. מהשבוע תוכלו לתקן את המצב.

דגים

זוהי תקופת יום ההולדת שלכם. זמנים בהם אתם אמורים לשמוח ובמיוחד הגיע הזמן בתקופה זו להיות ערים לגבי כל מה שהתחום המקצועי מבקש מכם לעשות ובעיקר לפעול על-מנת שתתמידו במה שאתם מתכוונים ומתכננים מזה זמן רב. נראה שאתם מוצאים את ייעודכם פעמים רבות בעזרה לזולת, אך יהיה זה נכון אם תלמדו גם לשים את עצמכם בראש הפירמידה ולהרשות לעצמכם ליהנות מהחיים.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

* להזכירכם, ההתאמות הינן כלליות.
תאריך:  22/02/2015   |   עודכן:  22/02/2015
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נהגים, שימו לב. ריבוי מקרי התאונות בהן מעורבים הולכי רגל ההולכים במעבר חצייה לא הותיר למשרד התחבורה ברירה אלא להחמיר את התקנות, כדי להבטיח את שלומם. הנה מדריך קצר שיסייע לכם להתמצא בתקנות החדשות ולהימנע מקנסות מיותרים:
21/02/2015  |  עידן יוסף  |   כתבות
בימים האחרונים התברר, שוב ושוב, כי מני נפתלי דרש חסינות תמורת עדותו במשטרה. עדותו מתייחסת לאירועים שונים שהובאו לידיעתו, לדבריו, בתקופת עבודתו בבית ראש הממשלה. ל-News1 נודע, כי מני נפתלי חושש שדבריו בעדותו יהוו למעשה הודאה שהוא ביצע לכאורה עבירות פליליות. לכן הוא דרש חסינות.
21/02/2015  |  יואב יצחק  |   כתבות
מבקר המדינה יוסף שפירא טעה באופן מהותי במסקנותיו החריפות בסוגיית מימון צריכת המים העודפת ('מס בצורת') שחויבה במעונו הפרטי של ראש הממשלה בנימין נתניהו בקיסריה, לאחר שהתבסס על עובדות שנטענו, כביכול, "עובדות" שלא היו ולא נבראו. בעקבות זאת ייחס המבקר לנתניהו התנהגות בלתי תקינה שהובילה לחיוב המדינה לשלם במקומו מס בצורת (בגין צריכה עודפת של מים) בסכום כולל של כ-5,482 ש"ח.
20/02/2015  |  יואב יצחק  |   כתבות
הצמידות ונוס-מארס השפיעה בימים האחרונים והיום, 20.2, כוכב מארס יסיים את דרכו במזל דגים, שהוא המזל האחרון בגלגל המזלות ולכן סביר להניח ששמענו ונשמע "שלום ולא להתראות", בין אם מתוכנן או צפוי, ובין אם לא. אנשים בסביבה הקרובה או הרחוקה יעזבו את עולמנו. סיומים שיהיה להם ביטוי במערכות יחסים אישיות, אינטימיות וגם חברתיות.
20/02/2015  |  טובה ספרא  |   כתבות
מעשי הזוועה האחרונים של ארגון "המדינה האיסלאמית" כמו שריפתו של הטייס הירדני מועז אלכסאסבה ועריפת ראשיהם של 21 פועלים מצרים בלוב יוצרים תחושה קשות בעולם הערבי של בלבול, מבוכה ואף של חוסר אונים מול תופעת טרור איסלאמי אכזרי וחדש שלא הכירו עד כה.
20/02/2015  |  יוני בן-מנחם  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il