|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
עיצוב הבית: לבד או בעזרת מעצב פנים?
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?

להאיר את החלק החשוך

תהליך ההארה הינו ארוך וכואב ולעיתים קרובות נעשה במשך זמן ארוך במיוחד וזאת בגלל הנטייה הטבעית של האדם לחזור אל העבר המוכר והידוע
13/03/2016  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
הרבה שמחה [צילום: פלאש 90]

הכוכב סטורן המוכר גם בשמו שבתאי ידוע ככוכב שגורם לנו לקחת אחריות, מעכב, מחנך ומלמד, נמצא השבוע בתחילת כניסתו לנסיגה למשך כל החודשים הקרובים ועד לחודש אוגוסט.

לאור בקשות רבות של קורא, אני מפרטת כיצד הוא ישפיע על כל המזלות.

ולמי שצריך תזכורת על חשיבות הכוכב ומטרתו, הרי ש....

"... הוא נועד להאיר את החלק החשוך באישיות הפנימית והמורכבת בחייו של כל אדם, על-מנת שיוכל לתקן. תהליך ההארה הינו ארוך וכואב ולעיתים קרובות נעשה במשך זמן ארוך במיוחד וזאת בגלל הנטייה הטבעית של האדם לחזור אל העבר המוכר והידוע, הכולל בתוכו גם דפוסי התנהגות שליליים, גם אם הם מכאיבים ולא מקדמים"...

ולכן, על-מנת שנוכל להתארגן לקראת הבאות, חשוב ומומלץ שכל אחד ידע עם איזה תחום חיים הוא עומד להתמודד.

להלן השפעת סטורן על ילידי כל המזלות


טלה

זוהי תקופה מעולה לשינוי דפוסי החשיבה שלכם. סעו לטייל ותהיו יותר פתוחים לחוויות עם אנשים חדשים שאינם בתחומי החיים הרגילים שלכם.

שור

כספים שתכננתם לגביהם, לא מגיעים בהתאם לציפיותיכם, כך שחבל לכם לחכות. תצליחו ליצור יחסים אישיים על בסיס יותר חברי מאשר אינטימי.

תאומים

נושאי זוגיות וקשרים בין אישיים יהפכו משמעותיים בתקופה זו בחייכם. במידה והקשרים אינם על בסיס מוצק – תהיה פרידה ואלו שישרדו, יתחזקו בקשר.

סרטן

נושאי עבודה יהפכו אצלכם למאוד מעיקים כיוון שתצטרכו לעבוד קשה כדי להוכיח את עצמכם. חשוב בזמן זה לשמור על האנרגיות ועל הבריאות.

אריה

היצירה האישית שלכם תהיה משמעותית ביותר כיוון שתרגישו שיש לכם צורך להביע את עצמכם בצורות שונות. הקדישו זמן איכות לקרובים לכם.

בתולה

בתקופה זו תאלצו להשקיע בבית ובמעגל האישי הקרוב אליכם. למרות הקשיים שתאלצו להתמודד איתם, תהיה זו תקופה טובה לפתרון משקעים מהעבר.

מאזניים

נראה שהגיע הזמן להשקיע בשדרוג סביבת המגורים הטבעית שלכם. מאחר שאתם אוהבים את הפינה האישית שלכם, תמצאו עיסוק זה כמהנה במיוחד.

עקרב

נושאי כספים יעלו על הפרק, תרגישו שאתם חייבים לנקוט בפעולה לשיפור מצבכם הכלכלי. אתם עומדים לחיות בהתאם ליכולותיכם... ובפחות בזבזנות.

קשת

שנה זו תהיה מעולה ללקיחת אחריות חדשה על סגנון חייכם. זה הזמן לשנות את כל מה שלא מתאים לכם יותר ולהפוך את החיים לנכונים יותר עבורכם.

גדי

מחשבות והרהורים על החיים יובילו אתכם לתקופה מאוד משמעותית של חשבון נפש, שבעקבותיה תאלצו לשנות את סגנון חייכם.

דלי

מבחינה חברתית אתם עומדים לעבור שינויים מהותיים. חלק מהאנשים שהיו משמעותיים עבורכם, לא יתאימו לכם יותר ואנשים חדשים יכנסו לחייכם.

דגים

נושאי קריירה יתפסו תאוצה חדשה אצלכם. נראה שאתם עומדים לקחת אחריות ולחולל שינויים בתחומים אלו. התקופה קשה אבל מפרה במיוחד.

ולסיום, חשוב מאוד וכדאי לדעת שלמרות ההשפעה הקשה והמלחיצה מעט של כוכב זה, הרי שבסופו של דבר מטרתו העיקרית היא לחזק את האדם לקראת הליכתו בשביל שינויי החיים והמשפט "מה שלא הורג אותי מחשל אותי"... הוא המוטו שצריך להיאחז בו בזמן מעבר כוכב זה.

טיפ לילידי מזל השבוע
השבוע הוא זמן מתאים להשקיע יותר מרץ ואנרגיה בכל הקשור לתחומי הקריירה שלכם, נראה שצפויות לכם הפתעות
▪ ▪ ▪



טלה

במהלך החודש הקרוב תהיו מחוברים יותר אל תת המודע שלכם וגם לצרכים של הסביבה לכם כיוון שהאינטואיציה שלכם תהיה טובה מהרגיל. זה בדיוק הזמן שבו עליכם להקשיב רק לעצמכם גם אם היא תהייה שונה מהאחרים. אתם מקבלים עכשיו מסרים ותובנות מאוד עמוקות כיצד להמשיך ולהתנהג עם הסובבים לכם וגם עם החברים במעגל הראשון של חייכם.

שור

זוהי תקופה מצוינת מבחינה חברתית כיוון שמרבית הכוכבים נמצאים אצלכם בבית המקושר עם היכולת שלכם למנף את עצמכם מבחינת המעמד האישי על-ידי הכרויות עם האנשים המתאימים. אל תתביישו לנהוג בצורה מעשית בכל פעם שמזמינים אתכם למקום מסוים והרשו לעצמכם לעשות סדרי עדיפויות שיכולים לעזור לכם להתפתחות האישית ופחות להתחשב הפעם בצורכי האחרים.

תאומים

כל מה שקשור לנושאי קריירה עומד אצלכם בפני שינוי בגלל העובדה שנלקחת מכם אנרגיה רבה מאוד עד כדי כך שאתם מרגישים שחוקים. ייתכן שתקבלו בשורות טובות שירככו לכם את הצורך להחליט כיצד אתם יכולים לשאת בעומס האישי מול העומס המקצועי ולכן הרשו לעצמכם לקחת פסק זמן של חודש עד אשר תגיעו להחלטות המתאימות.

סרטן

תפיסת העולם שלכם עומדת להשתנות כתוצאה מכל מה שאתם חווים כרגע בחייכם. ייתכנו קשרים עם מקומות מרוחקים מכם וזאת בגלל העובדה שאתם צריכים להתייעץ עם אנשי מקצוע שיכולים לעזור לכם בהיבט המקצועי שבו יש לכם עליות וירידות כתוצאה מהרצון שלכם להתפתח. זהו חודש מאוד משמעותי גם בגלל העובדה שכוכב סטורן שמביא עיכובים, נכנס אליכם לבית העבודה.

אריה

הכוכב יופיטר המקושר עם שפע והצלחה נמצא אצלכם בבית הכספים עד ליום הולדתכם כך שזה בדיוק הזמן שבו יש לכם פוטנציאל זמן להצליח בתוכניותיכם לטווח הארוך כיוון שנראה שאכן תצליחו ליישם את מטרותיכם הקרובות וגם הרחוקות. מאחר שכוכב סטורן נמצא במזל קשת שגם הוא ממזלות האש, הרי שהאחריות אותה אתם מתבקשים ליישם, תצלח לכם.

בתולה

זוהי תקופה מאוד מעניינית עבורכם כיוון שאתם נמצאים בדיוק במחצית השנה שלאחר יום ההולדת וגם מרבית הכוכבים נמצאים אצלכם בבית המקושר עם שותפויות. כיוון שכך, נראה שאתם נמצאים בסוג של דילמה כיצד אתם רוצים להמשיך ולהתנהל מבחינת יחסי האנוש שנדרשים מכם הן במשפחה והן מבחינת יחסי עבודה. חכו עוד כחודש עד אשר תגיעו להחלטות.

מאזניים

שבוע חג הפורים עומד להיות מאוד אינטנסיבי עבורכם כיוון שמרבית הכוכבים נמצאים בבית העבודה שלכם עובדה שמלמדת על כך שתאלצו לעמוד בהרבה התחייבויות אישיות בגלל צורת העבודה שלכם. מאחר שהכול נעשה בלחץ, נראה שתצליחו לעמוד בעומס שלכם גם אם הוא יהיה רב מעל מה שהורגלתם אליו. הצורך שלכם להיות עצמאיים מונע מכם לקבל עזרה בשעת הצורך וחבל.

עקרב

הכוכב מארס נכנס אליכם לבית הכספים וישהה שם במשך כל החודשים הקרובים. עובדה זו מלמדת על כך שדברים שלא עשיתם אותם בצורה מסודרת בתקופה האחרונה מבחינה כספית יהיו כאלה שיצופו ויעלו על פני השטח על-מנת שתוכלו לשפר ולפעול בצורה שונה ויעילה יותר. למרות חוסר הרצון שלכם להתעמת עם נושאים אלה נראה שלא תהייה לכם ברירה.

קשת

הכוכב מארס שאחראי לעשייה נכנס אליכם למזל לביקור למשך כל החודשים הקרובים ולכן כל הנושאים שהתעכבו עד היום נראה שתאלצו לעשות אותם תחת כורח מסוים כיוון שעד היום ניסיתם לדחות את הקץ ולא פעלתם למען סגירת הנושא עד תומו. האחריות אותה אתם חשים לא תניח לכם להזניח את כל אותם דברים שאתם מרגישים מותשים מהם.

גדי

שני כוכבים מאוד משמעותיים אך שונים מאוד באופיים זה מזה נמצאים בבית המקושר עם כל תחום התת מודע שלכם ולכן עובדה זו מלמדת על כך שיש לכם צורך לפרוץ את המסגרות של עצמכם ובעיקר את אלה שכובלות אתכם כדי להרגיש שהנה אתם מצליחים להתגבר על העכבות ועל הפחדים והולכים קדימה עם כל מה שהייתם מאחלים עבור עצמכם.

דלי

כוכבים רבים נמצאים אצלכם בבית הכספים עובדה שמלמדת על כך שכרגע מתנהלת בחייכם פעילות מאוד אינטנסיבית סביב כל הנושא הכספי. זה בדיוק הזמן לבחון את ההתנהלות שלכם ולבדוק האם אתם פועלים נכון. מאחר שאתם אנשים מאוד אינדיבידואליסטים באישיותכם, הרי שקשה לכם לקבל הכוונה ובכל זאת, זה בדיוק הזמן ללכת ולהתייעץ עם אנשים מביני עניין.

דגים

מרבית הכוכבים נמצאים עכשיו במזל שלכם עובדה שמלמדת על כך שאתם נמצאים בתקופה שיש בה פעילות רבה ואתם נדרשים לעשייה רבה על-מנת להוכיח שיש לכם מה להציע. כל זה יכול לבוא בתחום המקצועי ששם נדרשת כרגע מירב תשומת הלב. במידה ובשנה הקרובה תעמדו בציפיות של האחרים מכם, הרי שדרככם אל ההצלחה סלולה עבורכם.

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

מומלץ לעשות מפה אישית אסטרולוגית על-מנת לקבל תמונה מפורטת.
תאריך:  13/03/2016   |   עודכן:  14/03/2016
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
"חוף דייטונה" מאת המחזאי והשחקן האנגלי אוליבר קוטון, העולה בבית ליסין, הוא מחזה שבו חוגגים שלושה שחקנים וירטואוזים על הבמה ומגישים לקהל חוויה תיאטרלית מרגשת ומותחת, העוסקת בנקמה ובאהבה.
13/03/2016  |  חיים נוי  |   כתבות
ככל שחולף הזמן הולכת ומתחדדת האמת העגומה: היועץ המשפטי לממשלה היוצא, יהודה וינשטיין, ופרקליט המדינה שי ניצן, שטייחו את פרשת אפרים ברכה - משיקולים זרים ואישיים עליהם עמדנו רבות, פעלו גם בחודשים האחרונים כדי לטייח גם את פרשת ראש להב 433 לשעבר, ניצב (בדימ.) מנשה ארביב ולהסתיר מידע מפליל הנוגע לתנ"צ אפרים ברכה. שניהם נמנעו ממיצוי הדין עם ארביב, למרות הממצאים החמורים שנגלו בפניהם. במקום להאשימו בעבירות שוחד, שיחייבו שליחתו לכלא, הוא מוצג עתה בהחלטה מטעם ניצן-וינשטיין רק כמי שביצע עבירות מרמה והפרת אמונים - בגין זאת שכשל כשלא דיווח על יחסיו עם הרב יאשיהו פינטו, "כשל" שיאפשר הסדר טיעון מקל ועונש מופחת של ביצוע עבודות שירות, לכל היותר.
12/03/2016  |  יואב יצחק  |   כתבות
השתקפות הטבע באגם, השתקפות האדם בראי נפשו, הם המוטיבים המרכזיים המוליכים את שירי הקובץ אל ערוצים גלויים וסמויים כאחד. הכתיבה הלירית שכאן אינה מנסה לשבור סטריאוטיפים קיימים ועם זאת גם אינה מטשטשת גבולות בין הבהיר לאפור, או בין חלימה למציאות. מאליו גם אין הפרדה בין עבר להווה. הכל תלוי ועומד לשיפוטו של הפרט הקורא (ע' 8): .."רֵיחַ הָרַקָּפוֹת /נְטוּלוֹת רֵיחַ בְּשָׂמִים/הֵן, אַךְ מַרְכִּנוֹת רֹאשָׁן/הַוָּרֹד, בֵּהֲנָעָה לֵאוֹת הֵן//מַצְדִּיעָה אָנֹכִי לַיֹפִי/שֶׁיֵּשׁ בַּבַיְשָׁנוּת הַקְּסוּמָה/ בְּצִנְעַת הַפְּרָט הַמַּדְהִימָה!"...
12/03/2016  |  אדלינה קליין  |   כתבות
חברות בנייה גדולות אוהבות את אלעד ואריאל כהן, שני יזמים-ממציאים צעירים, שרשמו בשנה האחרונה פטנט, בישראל ובעוד 192 מדינות. בסך-הכל מדובר במתג בגודל של טלפון סלולרי, שמחירו לקבלן כ-380 שקל. אבל מוצר פעוט זה מקל על הקבלנים והחברות לחתום על חוזים לבניית אלפי דירות בשיטת הבנייה הירוקה, ולעיתים קרובות גם חוסך להם כסף.
11/03/2016  |  אלעזר לוין  |   כתבות
אנחנו בימים שאחרי ליקוי החמה, ולפני מופע ליקוי הלבנה שיהיה ב-23.3.2016. ראינו כמה דברים בשבוע שלפני, שהם תחת הכותרת "לא צפוי", ועכשיו אפשר גם לצפות לכמה ארועים דרמטיים, לא כולם ענו לציפיותיהם (אלה שהכינו את "ועידת הארץ לתרבות" לדוגמה). מה שהיה חשוב לדעת, זה לצמצם ציפיות כדי שהבלון לא יתפוצץ.
11/03/2016  |  טובה ספרא  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
ביידן מחצין אינטליגנציה רגשית גדולה (אביגיל..), אך בגלל מחדלו גואה במשמרתו האנטישמיות בקמפוסים    כשיחזרו חטופים, נראה אנשים שבורים גופנית ונפשית; סינוואר ימשיך להחזיק חלק מהחטופים ...
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il