|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
האם ניתן לקיים צוואה על בסיס העתק הצוואה?
כתיבת המומחים
האם כדאי להשקיע בנאסד"ק 100?

כוכב האהבה

הפעם על איל הים, נפטון - תקופת בלבול וחוסר ודאות זוהי אינה תקופה להחלטת החלטות, אלא שימור הקיים
03/06/2019  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
השפעה חיובית [צילום: הדמייה נאס"א]

תקופה של חוסר ודאות, ערפול ובלבול משפיעה עכשיו במפת הכוכבים וכמובן גם על מפת המדינה. הכוכב נפטון שתפקידו לערפל ולא לראות את המציאות בעין אוביקטיבית נכנס לנסיגה וגרם לכך שהכנסת פוזרה וכולנו נכנסים עכשיו לתקופה של התפתחויות חדשות.

זוהי אינה תקופה להחלטת החלטות, אלא שימור הקיים, ללמוד מחדש את מפת השטח כדי לדעת עם מי להתחבר ורק בעוד כחצי שנה, ביחד עם תקופת סיום ההליכה המחודשת לבחירות, יצא כוכב זה מהנסיגה ויתיישר וגם אנחנו נדע סוף-סוף היכן אנחנו עומדים.

כוכב נפטון מסמל גם את כל נושאי ההתאהבות, היצירה, הרוחניות והנתינה ללא גבולות בהשפעתו החיובית ואילו בהשפעתו השלילית מוכר ככוכב המבלבל, יוצר מצבים של חוסר ודאות, חוסר יכולת לראות את המציאות בצורה אוביקטיבית ובלבול חושים. כוכב זה נמצא במזל דגים וישהה בנסיגה עד לחודש דצמבר 19.

כולנו מעדיפים את השפעתו החיובית שכן זו אותה תחושה של יצירתיות והתאהבות שכולם מחכים לה. תחושה של בועת אנרגיה נעימה שאופפת ומושכת להיכנס אליה ולהיסחף אל תוכה. את השפעתו היותר טובה של כוכב זה יחושו המזלות הבאים: דגים, שור, סרטן, עקרב וגדי.

תרגישו הרבה יותר רוחניים, רומנטיים, יצירתיים ואף מאוהבים בצורה סוחפת, אך מבלי לאבד את עצמכם בתוך הקשר. לעומת זאת, יהיו מזלות אחרים ובעיקר אלו שנולדו בשליש השני של המזל, אשר יושפעו בצורה שלילית מהקשר ואלו הם: בתולה, קשת, תאומים, אריה ומאזניים.

אלו מכם המושפעים בצורה שלילית על-ידי נסיגתו של כוכב נפטון, תחושו בערפול כלשהו שאופף אתכם ומפריע לחשיבה שקולה והחלטית, בלבול, חוסר יציבות ונראה שתהיו הרבה יותר רגישים לסביבה עד כדי כך שתתנו לאנרגיות של אחרים להשפיע עליכם.

מומלץ לקחת עזרה על-מנת שתצליחו לחשוב ביחד בדרך רציונאלית. החיים יזמנו לכם אירועים רבים שיוציאו אתכם מאיזון, תרגישו חוסר וודאות ולא תדעו כיצד לפעול בנסיבות החדשות שנוצרו. מבחינה רגשית אתם עלולים להיפגש עם אדם אשר תאמינו בכל ליבכם שהוא האדם לו חיכיתם כל ימי חייכם - "הנפש התאומה" שלכם.

השפעתו המאתגרת של נפטון היא בכך שאינו מאפשר יכולת ראייה אוביקטיבית, ולכן נראה שתראו את הדברים בדרך אופטימית שמתאימה לתפיסת עולמכם, ותתעלמו מכך שייתכן שהעובדות בשטח מצביעות שעדיין רב הנסתר על הנגלה.

אותו רגש עילאי מרומם נפש הגורם לתחושות אלה, הינו למעשה חומר כימי המופרש במוח והנקרא פנילאתילמין. חומר זה מופרש למשך כשנתיים/שלוש וזהו גם הזמן שאדם מרגיש את תחושת ההתאהבות משתלטת עליו.

התחושה הטובה שמעורר הקשר החדש, היא של הימצאות בתוך בועה משותפת אנרגטית המעשירה זה את זו ונותנת תחושה עילאית של התרחבות הנפש, שמחה והנאה. את כל התחושות המופלאות והנהדרות האלו, מעורר האדם שנשלח על-ידי הקרמה (גורל) להיות הקשר הגורלי שדרכו נלמד "שיעור" להמשך התפתחותנו. הבעיה בקשר זה היא כי התחושה הטובה אינה נותנת לאדם החווה את אנרגיית ההתאהבות לראות את האדם העומד מולו כפי שהוא באמת, אלא צבוע בצבע "ורוד", כך שהכול נראה טוב, יפה ונהדר.

הבעיה מתחילה לאחר שהשפעת החומר הכימי מסתיימת ואז מתחילה אותה ההבנה אצל האנשים אשר מתעוררים למציאות אחרת, ומבינים שלמעשה לא ראו נכון את האדם אשר מולם ומרבית הדברים שחשבו עליו, אינם מתקיימים במציאות. ההתעוררות הינה קשה וכואבת שכן השפעת כוכב זה הינה בין שנתיים לארבע שנים, ובינתיים ייתכן שכבר עבר זמן עד לקבלת התובנה המתאימה.

במקרה הטוב, (ויש גם כאלו (: ) גם לאחר ההתעוררות מהשפעת הכוכב, עדיין תישאר תחושת חברות, אהבה, הערכה, כבוד הדדי וכל הנלווה לזה. אלו שחשים בכך, ימשיכו בזוגיות ובשותפות יוצרת ופורייה, ואילו אלו שהתעוררו למציאות אחרת, יתחילו תהליך ארוך וכאוב של פרידה.

הדבר הנכון בפרק זמן זה של תחושת ההתאהבות היוצרת מצב של בלבול, הוא לא לנקוט עמדה כלשהי ולחכות זמן מה עד אשר יתבהרו הדברים. ולכן, אלו מכם שחווים התאהבות, קשיים וחוסר ודאות מכל סוג שהוא מומלץ לכם להשהות החלטותיכם ולא להחליט החלטות חפוזות כדי שלא תצטערו מאוחר יותר עם תום מעבר כוכב זה.

עכשיו, אנחנו נמצאים באחד השיאים של השפעה כוכבית זו ובחרתי לפרט את הנושא הרגשי כיוון שהוא זה אשר מושפע במיוחד בתקופה זו וחשוב לדעת שכוכב נפטון עלול להשפיע גם על גורמים נוספים כגון: עבודה, בריאות, כספים, יצירה וכו'. ומומלץ לכל אחד לבדוק השפעה זו בהתאם למפה האישית שלו.

כמו-כן, היה טוב אם גם שליטי המדינה היו נועצים באסטרולוגיה כדוגמת הנשיא ייגן, כדי למנוע טעויות. במקרה ואתם חייבים לבצע החלטות, התייעצו עם אנשי מקצוע והחליפו דעות עם אנשים אוביקטיביים שאתם סומכים על מילתם והשקפת דעתם.

תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
טיפ לילידי השבוע - השבוע יגיע סוף-סוף לבקר במזל שלכם הכוכב האחראי על מערכות יחסים בשם ונוס ויעזור לכם לפרוח בנושא זה, לאחר תקופה בה הסתרתם את רגשותיכם
▪ ▪ ▪


טלה

אתם נאלצים לעסוק בחלק המקצועי של חייכם בגלל ריבוי כוכבים משמעותיים בבית הקריירה שלכם ולכן נראה שעובדה זו גם גורמת לכם לקחת אחריות על מעשיכם וזאת בגלל העובדה שאתם נדרשים לעמוד בציפיות של הקרובים לכם ולהיות בסדר איתם. מאחר שהקרובים במקרה זה יכולים להיות גם בני משפחה מדרגה שנייה או אפילו שלישית, נראה שיש לכם מה לאבד במקרה ותוותרו על חלון ההזדמנויות.

שור

אתם עוברים תקופה משמעותית מבחינה כלכלית בשל הימצאותה של השמש בבית הכספים שלכם. זוהי תקופה של חודש שבה תצטרכו לחשב כמה פעמים את ההתנהלות שלכם ולהיות ערים לעובדה שאתם לא לבד בכל מה שאתם מתכננים לעשות. אתם מחויבים לסביבה שבה אתם מתנהלים עם אנשים קרובים לכם ולכן התחשבו גם בדעותיהם לגבי תהליכים שאתם נאלצים לעבור.

תאומים

נושאי מימוש אישי ומקצועי משמעותיים כרגע בחייכם ואתם עוברים תהליך לא נוח בשל אי-הוודאות הכרוך בכך. אתם מתנדנדים וכל פעם משנים את דעתכם באשר למה שאתם רוצים לעשות. מאחר שאתם בשלב התהייה, הרי שנושא נוסף חשוב כרגע שגם אותו אתם צריכים לקחת בחשבון והוא כספים, בעקבות כניסת הכוכב שלכם מרקורי שנכנס לבית הכספים שלכם בשבוע זה.

סרטן

הכוכב מארס שמביא עשייה נמצא כרגע במזל שלכם אך מביא גם אינטנסיביות שאינכם אוהבים אותה ולכן נראה שאתם מופעלים על-ידי גורמים חיצוניים שונים שאינכם מעוניינים להיות קשורים איתם במסגרות האישיות של חייכם, אך אין לכם ברירה ואתם נאלצים להתפשר. נושאי כספים מאוד יטרידו אתכם, כיוון שהשינוי אותו אתם מבקשים לעשות גורר אחריו גם שינויים בהיבט הכלכלי ואף החברתי.

אריה

הכוכב יופיטר נמצא בבית הילדים והקרובים לכם, אך בנסיגה עד לחודש ספטמבר ולכן נראה שאינכם רואים את כל המתרחש בצורה ברורה ורהוטה ובמקום להיות עם אלה המעוניינים בקרבתכם, אתם מעדיפים לתפוס מרחק ולהפגין אי-סבלנות מרובה בכל פעם שמבקשים מכם לעשות משהו המנוגד לדעתכם האישית. מאחר שאתם מאוד עסוקים עם עצמכם, יהיה נחמד אם תקשיבו ותתיחסו גם לאחרים.

בתולה

הכוכב מארס שנמצא במזל סרטן נמצא אצלכם בבית המעמד החברתי והחברים הקרובים לכם ולכן, לאחר שבמחצית השנה האחרונה הייתם הרבה יותר נחבאים אל הכלים, הגיע הזמן שלכם לעמוד בשורה הראשונה ולהביע את דעתכם. גם מבחינה מקצועית אתם עומדים להיות בולטים בהרבה מפעמים קודמות בהם נאלצתם להתפשר עם האחרים, ולכן חשוב מאוד שהפעם תפעלו באומץ ובמלוא הכוח.

מאזניים

יש לכם הזדמנות לנסוע, לבלות ולטייל במקומות חדשים שעד עכשיו רק חלמתם עליהם וזאת בגלל העובדה שהשמש בשמיים מאירה לכם את המקום המקושר לחו"ל ואף כוכב וונוס שמביא פינוקים והוא הכוכב שלכם ייכנס השבוע לבית המקושר עם חו"ל ולכן אתם סוף-סוף יכולים להרשות לעצמכם לחלום על מקומות רחוקים שיכולים להתאים לביקור. אל תשכחו את ענייני הבית והמשפחה שאתם צריכים לטפל בהם.

עקרב

נושאי זוגיות, יחסים וכספים מאוד מטרידים אתכם ובמיוחד מערכות היחסים שאתם נמצאים בהם עם אחרים. אינכם יכולים לסמוך על-אף אחד שיעזור לכם ונראה שהעובדה שאתם לא מנסים לעשות פעולות משמעותיות על-מנת לטפל בסבך ההתרחשויות בחייכם, אינה מועילה לכם. מבחינה כלכלית זוהי תקופה מאוד מתסכלת, בגלל נסיגת כוכב השפע, ולכן מומלץ לחכות לחודש ספטמבר הקרוב.

קשת

אתם נמצאים בתקופה שהיא מאוד טעונה עבורכם כיוון שאתם בדיוק במחצית השנה שלאחר יום ההולדת מצד אחד וגם הכוכב שלכם יופיטר שהגיע לבקר אצלכם – לא מחייך ונמצא בנסיגה. מצד שני - זוהי תקופה מאוד אינטנסיבית בכל התחומים אליהם אתם שואפים להגיע. זוהי למעשה נקודת זמן שהיא תקופת שיא לכל התוכניות שהיו לכם בשנה האחרונה ועכשיו הגעתם לשלב שבו עליכם לשנס מתניים.

גדי

נושאי זוגיות ויחסים מטרידים אתכם בגלל ביקור כוכב העשייה והיחסים הבנויים על תקשורת – מרקורי בבית השותפויות שלכם. עובדה זו מביאה איתה לנקודת שיא נקודות אישיות משמעותיות בחיים שלכם וחשוב מאוד שתשקיעו בעבודה וביחסים שווה בשווה. אתם קרייריסטים מלידה ולא מוכנים לעיתים לקבל סרוב כתשובה. מאחר שכרגע גם הכוכב שלכם סטורן מבקר במזל שלכם, ייקח עוד כשנה לפחות עד אשר תתאזנו.

דלי

הכוכב סטורן שמביא חששות לצד החלטות, נמצא בבית תת-המודע שלכם ולכן אתם נתונים ללחצים נפשיים משמעותיים וכל דבר נוטה להפחיד אתכם מעבר לפרופורציות הרגילות. גם כוכב ההפתעות אוראנוס שהוא הכוכב שלכם מקרין אליכם, כך שאתם צפויים לשינויים מעבר לסטנדרט אליו אתם רגילים. אל תפחדו משינויים עתידיים ואל תהססו לעמוד על דעתכם מול גורמים של אוטוריטה מכל סוג שהוא.

דגים

מאחר שהשמש בשמיים שהוא המאור הגדול נמצא אצלכם בבית המקושר עם המעגל הראשון של חייכם, הרי שנראה שתמצאו את עצמכם מאוד נסערים בשל נושאים שעולים עכשיו על הפרק וגורמים לכם לעצבנות וזאת בעיקר בשל חוסר גבולות שלא העמדתם בזמן מול האנשים הקרובים לכם. הצורך שלכם להיות בסדר עם כולם, עולה לכם בהרבה עוגמת נפש מבחינה רגשית.

תאריך:  03/06/2019   |   עודכן:  03/06/2019
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נופי הנגב, צבעיו, סלעיו ואדמתו - מרכיבים מרכזיים ביצירתה הציבה קירות קרמיים במרכז דיזנגוף, בבנקים, השתתפה בתערוכות קבוצתיות במוזאון תל אביב, בלוס אנג'לס
03/06/2019  |  חנינא פורת  |   כתבות
1. מדוע פיטר בנימין נתניהו את נפתלי בנט ואיילת שקד? מאחר שראש הממשלה לא טרח להסביר זאת (אנחנו בסך-הכל האזרחים שאצלם הוא עובד, אז מאיפה המחשבה שהוא חייב לנו הסברים), יש שתי תשובות אפשריות: ממלכתית ואישית.
03/06/2019  |  איתמר לוין  |   כתבות
1. פרויקט השער של "דיוקן", מוסף סוף השבוע של מקור ראשון (30.5.19), היה סקירה ארוכה של חוקים שלדברי העיתון הפכו את בג"ץ לגורם המתערב בכל דבר ובכל עניין, גם אם אין לו הסמכה לכך בחוק. האיש הרע המרכזי בעמודים אלו היו כמובן אהרן ברק, ואליו הצטרפו כמעט כל השופטים מאז 1992.
02/06/2019  |  איתמר לוין  |   כתבות
פסטיבל קאן הסתיים עם קצת תמיהה. כולם חיכו לסרט החדש של קוונטין טרנטינו (סרטו "ספרות זולה" זכה לדקל הזהב בפסטיבל קאן בעבר), וכשהגיע, לא זכה הסרט לכל התייחסות מצד השופטים. סילבסטר סטלון עורר התרגשות מה עם הקרנת העותק המשופר של 'רוקי 1'. סרטו של נשיא הפסטיבל, הבמאי המקסיקני אלחנדרו גונזלס איניאריטו, לא זכה בפרס, אבל השחקן הראשי שלו, חביאר ברדם, זכה בפרס השחקן הטוב ביותר.
בנימין נתניהו ואביגדור ליברמן נושאים באחריות העיקרית לחרפת הקדמת הבחירות, אך לאן נעלמו בכירי הליכוד? הקמפיין הקרוב כנראה יהיה המגעיל ביותר בתולדות המדינה, ומן הסתם יכלול הדלפות מתיקי נתניהו
31/05/2019  |  איתמר לוין  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יואב יצחק
יואב יצחק
חקירה שהתקיימה בישראל נגד גרטלר במחלקה לחקירות שוטרים בחשד שנתן שוחד לדנינו ולגורמים נוספים, הסתיימה בלא כלום, לאחר שלא נמצאו ראיות; כך גם חקירה שהתקיימה ע"י FBI בחשד לשוחד בקונגו ...
רבקה שפק ליסק
רבקה שפק ליסק
ההתעלמות של הרבנים החרדים מקורבנם של הלא-חרדים במלחמה, בני משפחותיהם, ההורים, האלמנות והיתומים היא מנוגדת לערך חשוב ביהדות: "ישראל ערבין זה לזה"
איתמר לוין
איתמר לוין  |  
המסר של יום העצמאות תשפ"ד הוא שביום העצמאות תשפ"ה חייבת להיות פה ממשלה אחרת, שתתחיל במלאכת השיקום הגדולה ביותר בתולדות המדינה    אירועי השבוע האחרון רק מחדדים את הצורך הקיומי הזה
יעקב אחימאיר
יעקב אחימאיר
לצד בית המשפט העליון יש לכונן בית משפט חוקתי    חבריו יהיו מעטים, 'זקני העדה' ומשפטנים עתירי נסיון, וערכאה זו תדון אך ורק בסוגיות הנוגעות בשאלה: האם הצעת חוק מסוימת, שתידון בכנסת, ע...
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
אני קושר את הנרפות והעלמת העין של משטרת ישראל ממעשי ההצתה וביזת הרכוש עם משנת השר לביטחון לאומי, הדורש להתייחס לתושבי עזה על-פי הוראת הצווי המקראי לגבי העם העמלקי - להשמידם מעולל ו...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il