|   15:07:40
  טובה ספרא  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?

פתאום, כשלבני כבר לא יו"ר קדימה...

החוקים האחרונים שעברו בכנסת - ינוסחו מחדש ההצגה של אבו מאזן וחאלד משעל ציפי לבני כיו"ר קדימה - לא לאורך זמן וגם: על הצורך לגייס בקרוב שליטה עצמית תחזית אסטרולוגית לשבוע 2.12.11-25.11.11
25/11/2011  |   טובה ספרא   |   כתבות   |   תגובות
לבני. הסוף יהיה פתאומי [צילום: קדימה]

היום יש ליקוי חמה בשעות הבוקר, ב-2.37 מעלות במזל קשת. זו נקודה רגישה לכל הקשור לענף התעופה (ההשפעה תהיה לאורך כמה חודשים). הימים הקרובים מתאימים יותר לעזרה לזולת. אין מקום להתבטאויות או להרפתקאות כוחניות, וכל מה שתעשו ממניעים אגואיסטיים לא יצליח.

האנרגיה המפעילה אותנו השבוע חזקה יותר בתוצאותיה. כזכור, מה שעושים או מחליטים בשבוע לפני הליקוי, אינו מביא את התוצאות המבוקשות. התחלות שנעשו בשבוע האחרון יתעוותו ולא יגיעו ליעד המבוקש כמו שהתכוונו להן.

כל החוקים שהעבירו בכנסת בשבוע האחרון, ישתנו בהמשך, עם ניסוח אחר, או שינויים בסעיפים המרכיבים את ההצעות החדשות.

המפגש בין אבו מאזן וחאלד משעל ביום חמישי האחרון, בזמן שהוא ערב הליקוי, לצד כוכב מרקורי בעצירה, עוד הצגה שאינה זקוקה להדרן. קשה להאמין ששני אלו מצאו שפה משותפת ואם מישהו מצפה שהשינוי יגיע, הוא מבזבז את זמנו.

לעומת זאת, בשבוע הבא עלינו לטובה, התוצאות של העשייה החדשה יהיו בעלות משמעות, או חשובות יותר מזמנים אחרים.

זמן הליקוי משפיע על האמוציות, המתחים שנבנו בימים האחרונים יתפוגגו, ואנחנו הולכים לפרק חדש בחיים. הליקוי חושף משהו בציר התאומים–קשת, אצלכם במפה, אירועים צפים ועולים על פני השטח, ואלו ישפיעו על אופיו של החורף הקרוב, ב"עזרתו" של כוכב מארס שנכנס למזל בתולה וישהה שם לאורך תשעה חודשים, בגלל הנסיגה שלו בחודשים ינואר-אפריל 2012 (הרחבה בהמשך).

הליקוי מתרחש עם עצירת מרקורי, שיעורר גם הוא נושאים הקשורים בו כמה פעמים, מעכשיו עד אמצע ינואר 2012. הליקוי יביא לנקודות מפנה בהרבה נושאים גיאופוליטיים בעולם כולו, אפשר לצפות לפעילויות פוליטיות וכלכליות, שתהיה להן השפעה היסטורית. אנו נמשיך להיות עדים לאירועים היסטוריים המתפתחים בזמן הזה.

השמש עברה למזל קשת. ההשראה חוזרת, כוכב ונוס עובר השבוע למזל גדי, פחות ראוותנות, עם דגש על איכות גבוהה. יתעורר צורך להשתובב לפעמים, לאו-דווקא בהתנהגות, אולי רק להסתפק בחשיבה שטותית.

השבוע, ייתכן מאוד שממשלות ייכנסו לניסיונות הצלה של בנק (לא בארץ!) או חברת השקעות (תספורת? דלק?).

בנושאים פיננסיים-אישיים - היו זהירים! ענייני הפנסיה, כספי פרישה - שימרו על ערנות, שימו לב לאותיות הקטנות (!) המשפיעות על תהליך קבלת ההחלטות שאתם מקבלים, כדי שלא תופתעו מהתוצאות או מההשלכות.

בתאריכים 27.11-26.11 קיים צורך בריגושים, התאהבות. יש גם צפי לאיבוד עשתונות בינו לבינה. מאידך-גיסא ייתכנו גם התנתקויות לא צפויות.

בין התאריכים 1.12-29.11 נסו לחשוב לפני שאתם קופצים לבריכה, בידקו האם יש שם מים. האימפולסיביות עלולה לפגוע ולפצוע אתכם. הנטייה לומר, לבקר ולהתקיף את הזולת תאפיין את הימים האלה.

1.12-30.11 - אלה ימים של הכל או לא כלום. ייתכן חשש מנטישה הגורם לתובענות במערכות יחסים. האמוציות החזקות מקשות על חשיבה ריאלית.

אנחנו ברצועת זמן בה כוכב מרקורי בנסיגה עד לתאריך 13.12.11 (תוסיפו בחישובי לוח הזמנים עוד חמישה ימים לפחות), כלומר - קצרים בתקשורת, תקלות במכשירים חשמליים, המכונית לא מתניעה, המחשב מחליט "לצאת לחופשה".

מאידך-גיסא, זה הזמן למסיבות, לשמחות, בגלל תחושת השחרור. ליבי ליבי לאלה העוסקים בהוראה, התלמידים שמחים ומקשקשים בלי הרף, קשה להשליט משמעת בכיתה.

בין הימים 15.12-29.11 היו זהירים כפליים בכל מקום שאתם מגיעים אליו. היזהרו בנהיגה, הישמרו בדרכים ובמקומות ציבוריים. הפגיעות שלנו גבוהה יותר ברצועת הזמן הזו.

השבוע...

25.11 הירח בטל משעה 01:02 עד שעה 03:57 לפנות בוקר. היום יש ליקוי חמה, תוכניות ויציאה לדרך חדשה ישפיעו על עתידכם. נסו לשלוט על עצמכם ולא לאבד שליטה.

26.11 אופטימיות משפיעה על סדר היום. הסכמים אישיים או עסקיים יוצרים בלגאן. אנשים שמרניים עלולים לעצור את אלו המחדשים שרואים את העתיד, אבל האחרונים מצליחים לשמור על עצמאותם ולקדם את הרעיונות שלהם.

27.11 הירח בטל משעה 02:04 בלילה עד שעה 05:05 לפנות בוקר. התקשרויות כוחניות משפיעות על דרככם. זה הזמן להוכיח את הכישורים שלכם וליישם אותם.

28.11 הראייה משלבת חזון העוזר לכם לפעול. אתם חשים שהמאמצים שלכם משפרים את ההרגשה ומקרבים אתכם להצלחה.

29.11 הירח בטל משעה 00:52 בלילה עד שעה 09:02 בבוקר. הצורך להפגין אינדיבידואליות מתחזק, מאידך-גיסא הצורך בביחד ובשיתופי פעולה גובר. אתם מפנים מקום לרגש.

30.11 יש לכם רעיונות גדולים, תוכניות גדולות, אבל החשיבה המעשית לוקה בחסר. אינכם שקולים בדרך בה אתם מחשבים את ההוצאות, או בדרך בה אתם מעריכים את האיכויות והמיומנויות הנדרשות לקידום כל אלה.

1.12 רצונות מושפעים מצרכים אישיים באינטנסיביות. יש נטייה לרכושנות. זהו יום בו הכוח תופס את מקומה של האהבה. נסו לבחון את עצמכם ולשנות את הדרך בה אתם רוצים סיפוקים מיידיים. הירח בטל משעה 13:25 בצהריים עד שעה 16:46 אחר-הצהריים. נסו לשבור את המתחים המיותרים.

2.12 הימנעו ממלחמות אגו. כוח הרצון דוחף אתכם קדימה. היזהרו במוצא פיכם. הירח בטל משעה 20:05 בערב עד למחרת בשעה 03:51 לפנות בוקר.

כלכלה ושווקים

השפעת ליקוי החמה ועצירת כוכב מרקורי לקראת סוף השבוע האחרון הורגשו בשווקים. עתה, עם השמש במזל קשת, יש יותר אופטימיות. אבל כוכב מרקורי בנסיגה, מומחה בפרסום ספינים. אנחנו שומעים כל פעם שצפוי תיקון והכלכלה תבריא, עוד הבטחות שאין להן שחר. מצב הכוכבים לאורך השנה הקרובה ממשיך להבטיח חוסר-ודאות.

מזל קשת מפנה מקום לאופטימיות, המשקיעים יכולים לתת אמון בגלל מצב הרוח הכללי, אבל כדאי לזכור בעת הזו, שמזל קשת אוהב לדבר בגדול, לפעול בגדול, והנטייה שלו לחשיבה חיובית מוכרת יותר מחשיבה פסימית. החולשה היא בגלל המגמה של הקשת להתרברב ובהגזמה. אם אנשי כלכלה יוציאו כותרות שליליות או ספקניות, ההיסטריה תצבע את השווקים.

בתאריך 27.11 הוונוס במזל גדי תאותת לכוכב אורנוס, כלומר הריבוע בין אורנוס ופלוטו שהביא את הבלגאן הכלכלי "נדלק"; בהמשך, בתאריך 1.12, הוונוס ייפגש עם כוכב פלוטו, כך שקיימת סבירות גבוהה שהשבוע הקרוב יהיה לא נוח למשקיעים. בכל מקרה, אולי כדאי לנצל את המקום הנמוך בשווקים להשקעות, כדי ליהנות מהצמיחה הקרובה.

הזהב ישפר את מצבו, בתנועה כלפי מעלה מסוף החודש הזה, ומתחילת חודש דצמבר.

מפלגת קדימה

ההורוסקופ של המפלגה מספר את הסיפור שלה. השמש המסמלת מנהיגות במזל קשת, לכודה בין האורנוס מצד אחד והירח מצד שני, משולש (T), המעיד על מתח בין הרצוי והמצוי. אבל השמש, המסמלת מנהיגות, נמצאת בהיבט מתוח עם כוכב אורנוס.

אריק שרון, שהיה יו"ר המפלגה, התנתק (אורנוס) בפתאומיות ממנה, אולמרט, היורש, אולץ להתנתק מתפקידו ועתה ציפי לבני היו"ר, הנמצאת בהווה בחוסר-ודאות (כוכב נפטון על ציר 1-7 במפה המשותפת שלה עם מדינת ישראל), כיוון שהתמיכה בה מתפוגגת. המשך דרכה כיו"ר המפלגה יסתיים גם באופן לא צפוי. זהו האורנוס, האוהב להפתיע, ולא כמו שמצפים אלא תמיד הפוך על הפוך ובפתאומיות.

ליקוי החמה בתאריך 25.11.11 נמצא בדיוק על השמש/מרקורי בהורוסקופ של קדימה. זה "מדליק" את המשולש הנ"ל, ובנוסף בימים אלה גם כוכב מארס עבר למזל בתולה ויטייל שם תשעה חודשים, יגרום להתלהטות שתצביע על בעיות במפלגה. אי-השקט שם יימשך והתנהלותה של המנהיגה ימשיך לעורר שאלות. אפשר לצפות לכותרות מעניינות בחודשים הקרובים.

ביום חמישי (24.11.11) התראיין שאול מופז ברדיו. הוא סיפק, כדרכו, משפטים הנשמעים כבר כדקלומים עליהם חוזר בכל הזדמנות, כאילו למד בעל-פה, בלי שום חן או מקוריות. כוכב מארס היה במעלה 6 במזל בתולה, בדיוק על הירח בהורוסקופ של המפלגה. בראיון התעלם מופז מקיומה של היו"ר והכריז, בפעם המי יודע כמה, שהוא יתמודד מול נתניהו. המראיינת סיכמה את הראיון: "סיסמאות"...

כוכב מארס במזל בתולה

את המופע של כוכב מארס במזל בתולה נראה לאורך תשעה חודשים, שיהיה שיעור בהעזה ובעשייה. מזל בתולה, הוא מזל של עבודה. מארס במיקום הזה הוא גם בועט ויוצר קושי עם אלה הנמצאים בעמדה ועם אלה הנמצאים מתחתם, כעובדים ומשרתים, וזה חוזר חלילה אלו מול אלו. יש כאן ויכוחים והתקוממות, כעסים ורעשים, ואין משמעת.

הטיול המתמשך של מארס במזל בתולה עד תחילת חודש יולי 2012, ייתן יכולת לערוך אנליזות חדות, גישה מתודית לפתרון בעיות, אך מצד שני ביקורתיות נשכנית, נדנוד וניג'וס. יש צורך לשים דגש על פרטי פרטים באובססיביות וכל אלה יתחדדו בזמן שהמארס יחזור על עקבותיו.

הנסיגה של המארס שתורגש כבר מתחילת ינואר 2012, בגלל ההאטה והעצירה, תתחיל בפועל בתאריך 23.1.2012. המיקום ישפיע על הערכה מחודשת של השגרה, העבודה בבית ובמשרד. יהיה צורך לדחות יוזמות חדשות עד אחרי אפריל 2012. בינתיים תוכלו לבחון עד כמה אלה חשובות לכם, האם היוזמות הללו באמת יכולות להביא את מה שאתם מייחלים לו - הצלחה ושגשוג.

למעשה, השקעת אנרגיה היא כפולה ומשולשת בזמנים האלה. ניסיונות ליזום דברים חדשים ייתקלו בהתנגדות מגוונת. קשה לדבר על הצלחות עסקיות המתחילות בזמן המארס בנסיגה.

ההמלצה היא גם לא להתחיל בפעילות אגרסיבית בזמן הנסיגה, כל עימות שתתחילו בו בתקופה שבין ינואר-אפריל 2012, יתהפך כמו בומרנג ויפגע בכם. לדוגמה, בתביעות משפטיות אותן יוזמים בחודשים הללו, התובע ייפגע. מאבקים עקרוניים לא יגיעו לתוצאה הרצויה. כך גם עם פעילות צבאית. על-פי רוב, עצירת המארס היא יותר מאתגרת ומושכת עימותים, חוסר הסכמה ולוחמנות. מי שמתקיף, יפסיד בסופו של דבר. לכן הכוח של כל אחד מאיתנו וכל ישות אחרת יהיה באיפוק, בשליטה העצמית.

"זהירות היא הבת הבכורה של החוכמה" [ויקטור הוגו].

תאריך:  25/11/2011   |   עודכן:  25/11/2011
טובה ספרא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
זה היה בשנות השמונים בהרי הצ'ימגאן, אזור נופש קסום באוזבקיסטן שבברית-המועצות לשעבר. ישבתי בלובי של אחד מבתי המלון וחיכיתי לאמי ז"ל שעשתה סידורי עזיבה אחרונים לפני החזרה הביתה. כשסיימה את הסידורים שבה אמי נפעמת כולה ממפגש אקראי בלובי עם אורחים מסוריה. הסורים שאלו אותה למוצאה והיא ענתה להם כמובן שהיא שייכת לעם היהודי. להפתעתה, היא לא שמעה מהם דברי ארס ושטנה אלא שבחים לתוצרת חקלאית מישראל. "עזבי את הפוליטיקה", אמרו הסורים, "מלחמה או לא, לא נוותר על תפוחים מישראל".
24/11/2011  |  אריה גלוזמן  |   כתבות
בלחץ המשנה ליועמ"ש מייק בלאס וראש מחלקת הבג"צים אסנת מנדל, משקיע היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין מאמצי-על לטרפוד צוות המאחזים שנתניהו מבקש לקדם. השפן האחרון שיצא מהכובע הוא ההתעקשות למנות את הפצ"ר הפורש, אביחי מנדלבליט, לראש הצוות. המשמעות הפשוטה היא מסמוס דה-פקטו של יזמת ראש הממשלה והכשרת הקרקע להריסת היישובים הלא מוכרים- מגרון, אסף, עמונה וגבעת האולפנה.
24/11/2011  |  יהודה יפרח  |   כתבות
את הדרמה הזו, שהיא החלק הראשון בטרילוגיה הראשונה של מקדונה - "טרילוגית לינאן", כתב בשמונה ימים. (חיים נחמן ביאליק כתב את הטובה ביצירותיו - את "מגילת האש" גם כן בשמונה ימים...). הליהוק בהפקת הבימה כה משובח, הדרמה כה סוחפת, עיצוב הבמה כה מושקע ויצירתי, המוזיקה, והעיקר - המשחק הכה נוקב - כל אלה עושים את ההצגה לחוויה בלתי רגילה.
24/11/2011  |  עליס בליטנטל  |   כתבות
בחורף יש עלייה בשכיחות מחלות שונות, המאופיינות בנזלת, שיעול, כאבי גרון, חום, והן מופיעות בכל הגילאים, בעיקר בילדים, הרגישים יותר להידבקות.
24/11/2011  |  אלונה אזאגי-ירון  |   כתבות
סימני מתיחה מופיעים לאחר הריון (השמנה מהירה ומתיחה מהירה של העור) וגם אצל אנשים שרזו באופן דרסטי.
24/11/2011  |  חוה לוי  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il